Praleisti ir pereiti prie pagrindinio turinio

Iki šv. Kalėdų liko 1 diena! Su šv. Kūčiom ir smagių šv. Kalėdų!

Sveikos mano mielosios, su šventomis Kūčiomis ir paskutine diena, prieš Kalėdas. Taip, šiandien yra paskutinis kalendoriaus įrašas ir kalendoriaus langelis. Iš pradžių, galvojau dar daryti kažkokį apibendrinimo įrašą, bet galiausiai pamaniau, kad trumpai kalendoriaus apibendrinimą ir nuomonę išsakysiu čia, šitame, paskutinės dienos įraše.


Tad mes Vilniuje, aktyviai ruošiamės Kūčių vakarienei: pjaustome, maišome ir vykdome visus virtuvės šeimininko nurodymus. Aišku, viena akimi vis seku vaiką: jam šiek tiek neįprasta būti ne namuose ir miegoti kartu su tėvais, ir matyti kitokią aplinką. O kur dar šviežiai besikalantis dantukas, kuris vis nervina ir neleidžia ramiai pažaisti? Ech, tačiau šiemet pirmosios šito vaiko Kalėdos ir jos būs ypatingos. Ir toliau pjaustau burokėlius, mintimis grįždama prie šių metų, visgi, jie buvo nuostabūs - naujas šeimos narys suteikė visai kitokią prasmę mūsų gyvenime, abu su vyru tapome laimingesni, linksmesni ir be proto dėkingi Dievui už šitą stebuklą, kuris vis ropoja prie mamos ir prašosi paimti raudonomis nuo burokėlių mamos rankomis. Šie metai mums tikrai kitokie, visad atrodė, kad auginant vaiką mes, tėvai jį mokysime gyvenimo, naujų dalykų, pažinimo, suvokimo ir supratimo apie jį supančius daiktus ir aplinką, tačiau jis mus išmokė ne ką mažiau, elementarus pavyzdys - kantrybės, kuria iki šiol nė vienas mūsų nepasižymėjome. O kiek daug dar visko laukia... Taip, šie metai mums buvo nepaprasti...


Ką, gi, su tokiomis, dėkingumo ir džiaugsmo, šeimos ir artimo apgaubtomis, apvyniotomis ir suspaustomis mintimis, noriu parodyti, kas gi buvo po paskutiniu kalendoriaus langeliu.



Tiesą sakant, man tai didelė staigmena - viduje pakankamai didelis TONI GARD "Sea Side" kvapaus vandens buteliukas, maloniai kvepiantis jūra, gaiva ir moteriškumu. Keistokas, ir man, gėlių mėgėjai šiek tiek neįprastas aromatas, tačiau patinka, o ir išsilaiko ant mano odos ilgai. Super, ne? tai yra trečia kvepaliukų pakuotė iš advento kalendoriaus.


Taigi, visas advento kalendorius atidarytas, apačioje pridėjau nuotrauką to, ką radau jame (produktai nėra sudėti eilės tvarka). Man atrodo, kad už tokią kainą, produktų nemažai, kad ir pakuotės daugumos sumažintos. Ir šiaip, visi produktai labai skirtingi: yra ir veidui ir rankoms ir plaukams, ir dekoratyvinės ir kvepaliukų... visko. Aišku, radau 2 produktus skirtus vyrams, tačiau taip pat 3 kvapus kūnui, 2 dekoratyvinės kosmetikos produktus, nagų stipriklį, Eos balzamą....

Aš žinau, ko jūs manęs klausite - ar verta pirkti kalendorių? Nors produktų kaina susidaro panaši į kalendoriaus kainą, visgi, manyčiau, jei jums reikia gaminių, tada ne. O jei norite sau prieš Kalėdas kasdien surasti po nedidelę staigmeną, tuomet taip. Juk tokių kalendorių esmė ir yra staigmena, todėl nederėtų to pamiršti. 

Šiaip dėl savo įvairumo, kalendorius man patiko, tikriausiai jame kiekviena ras to, ko nori arba kas patinka. Va ta įvairovė mane ir sužavėjo labiausiai, iš tiesų, niekad nežinai ką gausi, tad aš esu patenkinta. Be to, žinant tai, kaip man patinka bandyti įvairius gaminius, aš turiu puikų šansą išbandyti daugybę naujų gaminių ir tai man patinka ne mažiau, negu produktų įvairovė.


Ir galiausiai, kadangi šiandien šv. Kūčios, prieš sėdant prie šventinio stalo, noriu padėkoti jums visoms, kad skaitote, kad esate, palinkėti šiltų švenčių su jums svarbiais, mylimais žmonėmis, surasti kelią namo, atrasti ramybę ir su visais susitaikyti, galbūt apsilankyti bažnyčioje (net jei netikite, meditaciniais tikslais), pakalbėti su senai pamirštu draugu, tiesiog, prisiminti viską, kas buvo gero, pamiršti ir atleisti už blogą. Susitaikyti ir švaria širdimi kūčioti. 

Na o ryt, mūsų jau lauks Kalėdų Senelio dovanos, mažųjų juokas ir pačios šilčiausios ir geriausios emocijos. Manau, kad ryt jau niekaip nepavyks prisijungti, bet pažadu pasistengti. O kol kas, gražių jums Kūčių vakaro.




Ačiū, kad skaitote,

Ačiū, kad esate kartu 😚
Gėlėta kosmetinė

Komentarai

  1. Ačiū už tavo darbą :) Laimingų 2017-ųjų!

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Ačiū, kad esate kartu!
      Smagių Naujųjų sutiktuvių ir gerų 2017-tųjų, lai jie būna tokie, kokių norite ;)

      Panaikinti

Rašyti komentarą