Praleisti ir pereiti prie pagrindinio turinio

Iki šv. Kalėdų liko 13 dienų!

Na va, pusę kalendoriaus jau išpakuota, pusę langelių atidaryta, pusę dovanėlių išimta... Liko nebe tiek daug laiko iki švenčių, na bent jau man dienos senka greitai. Na va, jau kelintą įrašą rašau apie kalendorių, visai nebėra laiko, bet nieko, jau redaguoju sekančio įrašo tekstą, ruošiu nuotraukas ir analizuoju sudėtį, greit turėtumėte pamatyti šį tą iš dekoratyvinės kosmetikos apžvalgų.


Mano diena šiandien buvo kažkokia tragedija - vos nepadariau avarijos. Vakar prisikalbėjau, kad šiandien gatvės bus tikra čiuožykla, o taip ir buvo. Vežiau mažylį į mankštas ir parvažiuojant stabdau, o mašina ima čiuožti ledu dar greičiau, nei riedėjo prieš stabdymą. Aišku, aš suprantu, kad gal nėra labai rimtai tiems, kurie turi daug praktikos, bet ši žiema mano pirmoji prieš automobilio vairo. Stabdau prieš raudoną šviesoforą, kur priekyje mašinos, šalia juostoje mašinos, sankryžoje važiuoja fūros, nors lysk po jomis. Aišku, kritinėje situacijoje, per sekundės dalį spaudžiau tiek stabdį, tiek užtraukiau rankinį, mašina sustojo... Kelias sekundes sėdėjau ir negalėjau pajudėti nors eismas jau senai judėjo, įsijungiau avarinį ir jaučiausi tarsi autopilotu važiuočiau toliau. Realiai gavau barti nuo vyro už rankinį, tačiau, aš nemanau, kad pagrindiniu stabdžiu būčiau sugebėjusi sustabdyti mašiną, kai ji slysta ant ledo. Buvo geras šokas, tik po kurio laiko atsipeikėjau, net nepamenu, kaip priparkavau mašiną. Ir po to pagalvojau, na ir keliai... taigi miestas ne šiaip koks kaimelis, pagrindinės gatvės, o sutvarkyti jų iki tokio laiko niekas nesugebėjo? Aš tikrai ne iš ryto važiavau, čia buvo jau po procedūrų, apie 11 ryto! Apskritai, visas eismas dėl ledo ant kelio, mieste vyko maksimum 40 km/h, net ten, kur galima spausti iki 70 km/h.

Tai va, po rytinių nuotykių, apie 1 h dienos reikėjo važiuoti su mažyliu pas gydytoją, ir spėkit, ar norėjau? Nea, bijojau, nors pašvietusi saulė jau buvo aptirpdžiusi kelio dangą, bet vistiek, nors kelias nebuvo prastas. O va grįžtant, suvažinėtas sniegas virto ledo kupetomis ir vėl dainelė nuo pradžių. Eilinį kartą, žiema kelininkus užklupo netikėtai, aišku, man praktika nebloga, tačiau vistiek nesmagu, kai realiai kaimo keliai geriau nuvalyti ir pabarstyti, nei Klaipėdos centrinės gatvė. Ech, streso kupina diena man, o vaikui didžioji ožiukų ir kapriziukų diena, atrodo, vaikas pradėjo labai intensyviai rodyti ožiukus, ką su jais reiks daryti, dar net neįsivaizduoju...


Tai va, šiandien aš visiškai nešventiškai nusiteikusi, tiesiog, ši savaitė man maratonas su vaiku ir bent pusdienis praleistas automobilyje, vežiojant jį iš vienos vietos į kitą. Tačiau kita savaitė tikrai bus smagesnė, jeigu vėl neteks jaustis nesmagiai, jog vyras pamiršo gimimo dieną 😀

Tad nieko nelaukiam, bandom keltis sau nuotaiką ir atidarom šiandienos langelį. Kadangi šiandien 12-ta diena, siūlau paklausyti šios dainos:


Man šita daina labai primena Kalėdų filmą "12 Dogs for Christmas", ten labai gražiai sudėliota ši daina, tiek kad apie šuniukus. Pernai, kai dar laukiausi, net kelis kartus žiūrėjau tą filmą, ir vis atsisukdavau tą akimirką, kai pradeda dainuoti 12 šunų Kalėdoms dainą 😃 Tokie keisti prisiminimai, jaukūs ir jautrūs. 


Šiandien, po mano langeliu, gana didelis indelis su ARTEMIS prausikliu jautriai odai, tinkančiu veidui ir kūnui prausti. Smagu, jog pakuotė didelė, tad bus ne tik šiaip pabandyti, tačiau ir pasižiūrėti, kiek gerai tinka odai.





Va, tokios smagios mano kasdienės staigmenos,

Ačiū, kad skaitote,
Gėlėta kosmetinė

Komentarai