Praleisti ir pereiti prie pagrindinio turinio

Iki šv. Kalėdų liko 5 dienos!

Labas vakaras! Kokios šiandieninės nuotaikos? Kaip gyvenate? Aš jaučiat, kad jau už kelių dienų Kalėdos? Man vis dar sunku patikėti, jog liko tiek nedaug, visiškai nedaug laiko iki gražiausių metų švenčių, na o man šventinis maratonas prasideda rytoj. 🙌


Šiandien su mažuoju keliavome pasipliuškenti baseine ir turėjome patį geriausią laiką per visą šią savaitę. Ir mažasis rodė norą pliuškentis ir mielai atliko visus pratimus, žodžiu, buvo nepaprastai laimingas. Po treniruotės dar pasibuvome su keliais vaikučiais ir jų mamytėmis, o paskui keliavome pas draugą į svečius: pyragiukas, arbatėlė, pokalbiai ir, net nepastebėjau, kaip prabėgo laikas, ir buvo laikas keliauti namo. Mažieji praleido nepaprastai gerą, kokybišką ir malonų laiką kartu. Dūko ir žaidė, linksminosi ir bendravo. Net grįžus namo mano mažylis labai laimingas, aktyvus ir linksmas. Aišku, linksmybės dar nesubaigė, nes keliaujame maudytis ir paskui jau tikrai miegoti, o aš - bandysiu parašyti jums apie OŽ grožio sistemą ir jau prieš savaitę gautus produktus.


Ką gi, metas pasižiūrėti, kas slepiasi po 20-tos dienos kalendoriaus langeliu. 



Šiandien pas mane kalendoriuje DOUGLAS "Naturals" drėkinanti veido kaukė su argano aliejumi, manau tinkamas produktas mano odai, ir bus labai gerai naudoti po švenčių, atgaivinti veido odą.





Tokios šios dienos staigmenos,

Ačiū, kad skaitote,
Gėlėta kosmetinė

Komentarai