Praleisti ir pereiti prie pagrindinio turinio

Iki šv. Kalėdų liko 6 dienos!

Labas rytas, šį įrašą pradedu anksti ryte, su dirbtiniu apšvietimu. Šiandien turiu prisiplanavusi krūvas visokių darbukų, todėl bent kalendoriaus įrašą noriu paskelbti ryte. Tikiuosi, jog man tai pavyks padaryti, ir vienu prisėdimu galėsiu parašyti viską, ką suplanavau.

Dienos iki Kalėdų senka nepaprastai greitai, ir man jau darosi liūdna, jog netrukus visi mano kalendoriaus langeliai bus atidaryti ir jis visas galutinai ištuštės. 😔 Aišku, kad ne todėl, kad jame rasčiau kažkokius prabangius daikčiukus, be kurių negalėčiau gyventi, ne, senai aišku, kad tokie kalendoriai nėra perkami, kad pigiau įsigytumėte kažkokių kosmetikos priemonių. Ne. Aš pasiilgsiu to gero jausmo, kai ryte bėgi išpakuoti kalendorių, paskui džiaugiesi, arba nelabai, rasta smulkmenėle. Iš tiesų, pasiilgsiu ir to kasdienio kalendoriaus įrašo, kai trumpai papasakoju savo dieną, dienos planus ir darbukus, džiaugsmus ir rūpestėlius. Savotiškas raštine forma pateiktas vlogmas, ar ne?



Šiandien mano diena prasidėjo 4 ryto, tiesiog, mažylis sugalvojo, jog nebenori miego! Parsinešiau jį pas mus į lovą, ir ten jis prasiblaškė beveik iki 7 ryto, abu nemiegojom, nes jis vis vartosi, trinasi, ropoja kažkur, užkrenta nepatogiai, bando prisiglausti, stumia ir žnybia.... Žodžiu, aš tai saugojau, kad nenuropotų prie lovos krašto ir neiškristų, tai buvau išbudinta iš paviršinio miego nuo skaudaus bumptelėjimo ar įžnybimo, gerai, kad nesugalvojo kandžiotis. 😀 Užsnūdo tik prieš 7-ias ir aišku pramiegojo savo pirmus pusryčius. 

Oi, va ir baigėsi mano planai parašyti jums anksti. Vaikas pabudo, vaikui reikia rankų, ir kaip kiekvieną rytą, kol išsimyluojam, pasiglaustom ir diena spėja išaušti. A, nors tikrai negaliu pasakyti, kad nieko nenuveikėm: kartu supakavom vyro gimtadienio ir Kalėdų dovanas, aš lankstau ir klijuoju, o jis vis bando įsikišti dovanų popieriaus ar lipnios juostelės ritinėlį į burną. Tad pilnai nepabaigiau, reikia dar juostelės ir kaspino, padarysiu tai šiąnakt, tikriausiai.

Kokie mūsų šiandien planai, nežinau, daugiausiai buitiniai: reikia paruošti valgyti, kaip kasdien, išsivalyti namus, po savaitgalio visad lieka nemaža betvarkė, tad sudėti tam tikrus daiktus į vietas. Aišku pajungti abi savo tarnaitės - turiu galvoje indaplovę ir skalbimo mašiną. Tad realiai tokia buitinė ir paprasta diena, niekur šiandien eiti neketinam, nebent po pietų miegelio, kuris visai išsibalansavo, eisim  į lauką.


Na, ką, šiandien 19 diena, ir metas pasižiūrėti, kas slepiasi po šiandienos langeliu. Iš tiesų, nujaučiu, tačiau nežinau.



Taigi, mano nuojauta sakė, kad ten pieštukas, tik neatspėjau, kam pieštukas skirtas. Iš tiesų, tai DOUGLAS lūpų kontūro pieštukas "2-Bois De Rose", tokio nude atspalvio su rožinėmis dalelėmis - manyčiau pakankamai universalus atspalvis, ne kažkoks beprotiškas, tad tiks beveik kiekvienai, mėgstančiai dažytis lūpas.





Dar viena, maloni dekoratyvinės kosmetikos staigmena mano kalendoriuje,

Ačiū, kad skaitote,
Gėlėta kosmetinė

Komentarai

  1. Kaip faina sau pasidaryti tokias staigmenas :) Artėja pamažu ir vėl to s šventės, bet aš kažkaip niekada tokio va kalendoriaus/dovanėlių sau nebuvau dariusi, bet galvoju, kad šiais metasi galbūt pats metas :) Kaip gi kitaip pasilepinti, kai šventės dažniausiai tampa pakankamai sekinančiu reikalu... Gerai, kad va dabar ir aš turiu jau dvi tarnaites, nes ne taip seniai įsigijom indaplovę: https://www.elektromarkt.lt/lt/bosch-smv87tx02e-indaplove Rinkomės (tiksliau, aš rinkausi :D) ilgai, bet tikrai nesigailiu. O ypač per šventes ar susibūrimus, kai norisi labiau pasimėgauti tuo laiku kartu, o ne galvoti, kaip čia viską paruošti, o po to - KAIP viską susitvarkyti ir iš kur jėgų gauti tam susitvarkymui.. Dar reikia kokio kombaino, kuris ir tuo PRIEŠ pasirūpintų - pagamintų visus maistus :)))

    AtsakytiPanaikinti

Rašyti komentarą