Praleisti ir pereiti prie pagrindinio turinio

Iki šv. Kalėdų liko 8 dienos!

Labas vakaras, mielosios. Šiandien šeštadienis, ir jei sekat mano Facebook paskyrą, matėt, ką daugmaž šiandien veikiau, namie nebuvau nuo vėlyvo ryto, tad šitas įrašas gimsta tik vakare. Šiandien kviečiu pasižiūrėti 17-ioliktos dienos kalendoriaus langelio staigmeną.



Šiandien, nuo vėlyvo ryto skubėjau į miestą, pas savo kirpėją, vizitui ir plaukų sruogavimui. Kad nereiktų naudoti visokių ten šaknis slepiančių purškalų, jau senai buvo laikas apsilankyti. Jeigu esate pas mane Facebook drauguose, tikriausiai pastebėjote kelias nuotraukas iš kirpyklos, kur mano nerealioji kirpėja Edita 3 valandas sruogavo, tonavo, džiovino ir šiek tiek pasuko plaukučius. Senai nesijaučiau tokia graži ir ypatinga, kaip šiandien, tiesiog, šeštadienio proga.

Galiausiai šiek tiek pašmirinėjus po parduotuves, su vyru nulėkėm į ligoninę, deja, turim sergančią močiutę, kurią norėjosi aplankyti. Bet čia liūdnoji dalis, o paskui buvo pakankamai linksma, lėkėm pasisėdėti ir pavakarieniauti trise. Buvo labai faina, kai realiai tikriausiai pirmą kartą bandėm valgyti su vaiku, kuris taip ir taikosi tau iš lėkštės iškabinti maistą ir pats įsikišti į burną, arba su juo pažaisti. 😂 Va, vakarienė prabėgo smagiai, aišku, mažiukas irgi valgė. Galiausiai beliko apsipirkti ateinančiai savaitei, ir pagaliau, mes esame namie.

Labai įdomi ir smagi diena, bent jau man, jau senokai nesijaučiau tokia pasitikinti savimi, lėtai einanti gatve, o ne kaip visuomet - skubanti vos ne ristele, išsidraikiusiais plaukais, pavargusiu makiažu ir dar ant rankų tempianti vaiką. Va, šiandien buvau ir jaučiausi graži!


Na ką, pasižiūrim, kas slėpėsi po šios dienos kalendoriaus langeliu.



DOUGLAS "Hair Ultimate Shine" blizgesio suteikiantis šampūnas plaukams, hmm, na įdomi priemonė, tačiau vienas bet... man labai nepatinka, labai nepatinka šampūnai ar kondicionieriai, kurie nėra iš vienos linijos. Ta prasme, man čia trūksta kondicionieriaus, tos pačios linijos. Galbūt reiks pasižiūrėti ir bandyti nusipirkti? Žiūrėsiu, bet jau dabar labai smalsu, kaip ir kas čia su tuo šampūnu.





Tokios mano šeštadienio staigmenos,

Ačiū, kad skaitote,
Gėlėta kosmetinė

Komentarai