Praleisti ir pereiti prie pagrindinio turinio

Iki šv. Kalėdų liko 9 dienos!

Labas rytas! Gal nors vieną kalendoriaus įrašą pavyks parašyti ir paskelbti ryte? Tikiuosi, jei niekas nesutrukdys, taip ir bus. Dienų iki švenčių vis mažiau, ir darosi aiškiau, kas galėtų slėptis po likusias kalendoriaus langeliais. Pavyzdžiui, šiandieninis nedidelis, ir forma jau matyta, todėl turiu nuojautą, kas bus po juo. Žinote, kai pirkau kalendorių, ten gale buvo pridėtas lapas, kuriame nurodyta, kokie produktai bus kurią dieną, bet kad nekiltų pagunda slapčia vis žvilgtelėti, aš jį išmečiau. Na kokia staigmena, kai žinai, kas tavęs laukia, ar ne? O aš visgi manau, kad tokio kalendoriaus esmė ir yra nudžiuginti ir nustebinti moteris kasdien, iki pat Kalėdų.


Šiandien mano diena neturėtų būti labai įtempta: po pietų su mažuoju lekiame į baseiną treniruotei ir pasipliuškenimui. Paskui paimsim tetuką (mano vyrą) iš darbo, namie turim nusimaudyti abu, reikia išlyginti skalbinius, sumesti skalbimui krūvą naujų, noriu apsitvarkyti namučius. Žiūrėk, jau ir vakaras spės ateiti, tada liks užmigdyti Martyną ir turėsiu porą valandų tinklaraščio reikaliukams. Šiandien noriu be šio įrašo, parašyti dar porą, o kaip man seksis? Tikriausiai visgi daug kas priklauso nuo mažojo direktoriaus. 😁


Ką, gi, kad spėčiau viską padaryti kol mažasis snaudžia, kviečiu atidaryti langelį.



Kaip ir nujaučiau, po langeliu slepiasi putojantis vonios kubelis iš DOUGLAS Home SPA linijos "Harmony of Ayurveda". Mmmm... kvepia kažkuo rytietišku, šiltu ir kartu gėliniu. Manau, kad labai norėčiau daugiau šios linijos gaminių. Tikriausiai reiks keliauti į Douglas, kvapas man nerealus, tiesiog nerealus!





Tokios mano staigmenos šiandien, 
Linkiu gražios dienos,
Gėlėta kosmetinė

Komentarai