Praleisti ir pereiti prie pagrindinio turinio

Iki šv. Kalėdų liko 17 dienų!

Ar jums patinka toks, kasdienis kalendoriaus atidarymo įrašas? Kartu stengiuosi ir trumpai papasakoti savo dieną, ir parodyti, kas slepiasi po kasdienio kalendoriaus lapeliu. Šiandien 8 diena, tad nuo pat ankstaus ryto langelis atidarytas, produktas išimtas, metas pasirodyti.


Šiandien mano mažiukas labai sunkiai kėlėsi ir visiškai nerodė jokio noro važiuoti į mankšteles. Kai visą dieną lyja, man atrodo ne tik mažieji, tačiau ir suaugę jaučiasi apsnūdę. Aš ir pati jaučiuosi mieguista, bet, baigusi pagaliau gerti savo rytinę kavą, skubu rašyti kalendoriaus įrašo, kol dar liko šiek tiek laiko vaiko miegui.

Šiandien mano planuose susitvarkyti nagučius, dar nežinau, bet tikriausiai lakuosiu tradicine raudona spalva, gal Amway "Diva"? Tiesiog norisi tobulai dailios spalvos - savaitgalį susitinkame visa giminė ir, nesinori atrodyti kaip apsileidusiai mamytei, taip pat, nesinori šiek tiek vyresnių giminaičių šokiruoti savo netradicinių spalvų nagais, tokiais, kaip žalia, mėlyna ar juoda. Šį savaitgalį noriu tilpti į normalios, susitvarkusios, jaunos (nors ir nesu labai jauna) mamos ir moters rėmus. Pabandysim. 😊


Na o dabar, metas pasižiūrėti, kas slepiasi po 8 dienos langeliu. Tik prieš tai, truputis kalėdinės muzikos. Šiandien būsime geros mergaitės? Kalėdų senelis apdovanoja tik geras 😀😝



Šiandien aš radau DOUGLAS Home SPA rankų kremą "Spirit of Asia", kuris kvepia švelniai ir gaiviai, šiek tiek primena gėles ir vos vos citrusus. Malonus odai, drėkina rankų odą. Aišku, bandžiau dar tik kartą, bet man patiko. 

O taip, man tikrai metas tvarkytis nagučius, atsiprašau už nelabai estetišką nago išvaizdą.




Šiandien mano staigmena tokia,

Ačiū, kad skaitote,
Gėlėta kosmetinė

Komentarai