Praleisti ir pereiti prie pagrindinio turinio

Iki šv. Kalėdų liko 19 dienų!

Gruodžio 6 diena! Tiesą sakant, dienas skaičiuoti darosi vis smagiau ir smagiau. Paprastai, na, bent jau praėjusiais ir užpraėjusiais metais aš nepamenu, kad gruodžio pradžioje džiaugčiausi ir taip aiškiai jausčiau, jog šventės jau visiškai netoli. Šiemet, kiekviena diena man vis labiau ir labiau primena artėjančias šventes ir su džiugesiu širdyje jų laukiu! Ar tai dėl advento kalendoriaus? Galbūt, tačiau labiau noriu tikėti, jog dėl to, jog šiemet mano šventes papildys mano vaiko džiaugsmas ir juokas. Nerealus jausmas apima, matant mažylio akis, lyg į kaži kokį stebuklą, įsistebeilėjusias į Kalėdines dekoracijas ir lemputes. Tas tikras, tyras, nuoširdus vaiko džiaugsmas, nors Kalėdų prasmės ir ateinančių švenčių jis iš tiesų dar nesuvokia.

Šiandien mūsų diena? Įprastinė mamos ir vaiko diena: ryte apsilankėme mažylio mankštelėse, paskui turėjome važiuoti į baseiną, bet nusprendžiau, kad dar ne, dar pilnai nepasveiko. Todėl tiesiog žaidėme ir linksminomės namie, kartu nusnaudėme kelias valandėles, kas šiaip jau mums nėra įprasta, bet buvo gera pamiegoti dienos metu, kai tavo pirštus tvirtai suspaudusi laiko maža rankutė, ir kai vis glaudžiasi ir glaudžiasi arčiau tavęs... 💕

Dar, nutaikiusi laisvą valandžiukę, prisėdau prie gaminių fotografavimo. Nenufotografuotų priskaupė visa krūva, bet nepajėgiau padaryti nė pusės suplanuotų nuotraukų. Et, kitą dieną, kai vėl pavyks nutaikyti valandžiukę. 


Tad, bandom judinti nuotaikas, kelti emocijas ir atdarom sekantį kalendoriaus langelį:



Čia slepiasi EOS Visibly Soft lūpų balzamas su gervuogių aromatu. Tikriausiai dauguma merginų labiausiai laukė būtent EOS balzamo. Aš jau esu bandžiusi šios kompanijos braškinį ir melionų skonio iš klasikinės serijos. Čia pakuotė dryžuota ir tiksliai nepamenu bet ji skiriasi nuo klasikinėės serijos. Bus įdomu išbandyti, o kol kas aš jo neatidarysiu, turiu krūvą atidarytų ir nebaigtų balzamų lūpoms.





Kol kas kalendoriaus staigmenos tokios,

Ačiū, kad skaitote,
Gėlėta kosmetinė

Komentarai