Praleisti ir pereiti prie pagrindinio turinio

Iki šv. Kalėdų liko 23 dienos!

Kaip gyvuojat? Kaip antroji žiemos diena? Atrodo vakar mano noras turėti baltą žiemą buvo išgirstas, ir daug kur Lietuvoje pasnigo, žemė apsiklojo baltu patalu, primindama apie ateinančias šventes. Ir aišku, kažkodėl sniegelis nusprendė aplenkti Klaipėdą 😔O taip laukiau... 😁

Mano abu vyrai serga, užpuolė kažkoks virusas ir tiek sūnus, tiek vyras guli lovoje, o aš lakstau aplink su karšta arbata, vaistukais ir vištienos sriubyte. Tik spėk abu apžiūrėti, gal todėl šitas įrašas, turėjęs būti ryte, rašomas tik dabar, nors kalendorių, nutaikiusi laisvą minutę atidariau dar ryte. 



Tiesą sakant, Douglas advento kalendorius yra mano pirmasis kalendorius, laukiant švenčių. Na taip, kad grožio, tai savaime suprantama, bet, apskritai, kažkodėl pas mus šeimoje nebuvo tradicijos tokiam kalendoriui ir būdami vaikai neturėjome šokoladinių saldainių pripildyto kalendoriaus. Užtat žinau, kad mano vaikas, kai tik bus truputį didesnis, būtinai tokį turės. Juk švenčių laukti daug smagiau su kasdiene mažyte dovana.


Drum-drum-drum... Būgnai ir šventinė muzika... Žiūrim!



Po antruoju langeliu slepiasi DOUGLAS "Home SPA" putojantis vonios kubelis "Beauty of Hawaii". Kvepia labai labai maloniai, gėlėmis ir vaisiais. Gaila, kol kas nežinau, kada turėsiu progą juo pasimėgauti, bet kvapas, mmm... kaip tik man 😊





Nesirkite, likite sveikos,
Gėlėta kosmetinė

Komentarai