Praleisti ir pereiti prie pagrindinio turinio

Iki šv. Kalėdų liko 4 dienos!

Labas vakaras mielosios, kaip gyvenate? 
Šiandien vėl atidarysime kalendoriaus langelį kartu, ir bus likę tik 3 langeliai, o paskui - dovanos šventės ir Kalėdiniai džiaugsmai!



Tai va, šiandien man asmeniškai labai smagi diena, kadangi - GIM-TA-DIE-NIS!!! 👏💃 Ne, ne blogo, ne tinklaraščio ir ne vaiko, gimtadienis mano ir tik mano, na, dar ir mano vyro, bet apie jį mes kalbame mažai, tad gimtadienis. 

Nežinau, ar ta pačia proga, bet mano vaikas šiandien atsikėlė labai geros nuotaikos ir pusę ryto šypsojosi, paskui aišku, ji subjuro, mat katinas vėl perbrėžė vaikui veidą, nežinau, ką reikės daryti su savo mylimu gyvūnu, jei nesibaigs išpuoliai prieš vaiką? Žodžiu, o paskui, viskas pradėjo kristi iš rankų, vaikas tapo irzlus, nieko nebespėjau ką buvau suplanavusi. Tik vaikui užmigus pietų miegelio, galėjau eiti nusiprausti ir pasidaryti sau makiažą 💅💋 bei apsirengti. 

Vakar mano vaikas gavo didžiulę dėžę kalėdinių dovanų, bet jos neatidarysim iki švenčių, na o šiandien, dar beveik mieganti ir tik su chalatėliu sulaukiau kurjerio ir siuntinuko iš Golden Rose. Nežinau, ar gimtadienio proga, bet buvo nepaprastai malonu.

Šiuo metu rašau jums ir laukiu iš darbo grįžtančio vyro, turiu jam dovanų ir, galbūt kažką gausiu pati, planuose šiemet neturiu nieko konkretaus, elgsimės pagal situaciją. Pernai buvau priplanavusi ir beveik nieko nepavyko, o šiemet, lai bus viskas spontaniškai. 😀


Ką gi, kol dar turiu laiko, pasižiūrim, kas po šiandienos langeliu, kaip visuomet, su šventine muzika:



Pamenate, kai bambėjau, kai radau šampūną iš Douglas, bet nebuvo jokios kondicionamosios priemonės? Va, šiandien radau tos pačios linijos kaukę plaukams - DOUGLAS "Ultimate Shine" atkuriamąją ir spindesio plaukams suteikiančią kaukę. Valio!!! Šampūnas išgelbėtas ir aš galėsiu šias priemones išbandyti kartu.





Gražaus jums vakaro, mielosios,

Ačiū, kad skaitote, mano nuotaika puiki, tokios pat linkiu ir jums,
Gėlėta kosmetinė

Komentarai

  1. Sveikinimai gimtadienio proga. Smagu dar viena svente laukiant Kaledu. Linkiu kurybingu ateinanciu metu.

    AtsakytiPanaikinti

Rašyti komentarą