SAMPLE SIZE. L'OCCITANE "Precious BB Cream. Light" - šlamučių veido BB kremas su SPF30 šviesaus atspalvio

Labai senai noriu išmėginti L'Occitane šlamučių BB veido kremą, kurį gavau su kažkuriuo 2015 metų užsakymu, tačiau kažkodėl vis delsiau išbandyti. Šiandien man atrodo aš jau pribrendau trumputei mėginių tipo apžvalgai ir papasakosiu jums pagrindinius dalykus, ką pastebėjau sunaudojusi vieną BB kremo pakuotę iš dviejų turimų.



Ką žada gamintojas: Tai universali formulė, kuri suteikia odai glotnumo, gražią veido odos išvaizdą, suvienodina odos spalvą, apsaugo.
- Skaistesnė oda* : tonuojanti formulė puikiai prisitaiko prie jūsų veido odos spalvos, padeda sumažinti tamsių dėmių atsiradimą, suteikia odai spindesį ir gaivų sveikos odos atspalvį visą dieną.
- Oda glotnesnė* : praturtintas šlamučių eteriniu aliejumi, šis kremas odą stiprina, matomas odos tolygumas.  Sumažėja streso, nuovargio požymiai.
- Apsaugota oda* : kreme dera natūralios kilmės UV (UVA/UVB) saulės filtrai, kurie apsaugo odą nuo žalingo foto senėjimo.
Akivaizdūs rezultatai: Oda apsaugota, suvienodinta odos spalva. Oda tampa tolygi, aksominė.
 * Teste dalyvavo 32 moterys, 4 savaites

Naudojimas: tepkite ant švarios, sausos odos. Gali būti naudojamas vietoj įprasto drėkinančio kremo. Siekiant, kad oda švytėtų, užtepus kremą purškite šlamučių veido purškiklį.

Pilno dydžio pakuotė. Nuotrauka skolinta iš ČIA

Sudėtis: Cyclomethicone, Aqua/ Water, Titanium Dioxide-[Nano], CI 77891/ Titanium Dioxide, Polyglyceryl-3 Polydimethylsiloxyethyl Dimethicone, Talc, Dimethicone/ Vinyl Dimethicone Crosspolymer, Stearic Acid, Aluminum Hydroxide, Caprylic/ Capric Triglyceride, PEG-12 Dimethicone, Sodium Chloride, Simmondsia Chinensis (Jojoba) Seed Oil, Helichrysum Italicum Flower Oil*, Oenothera Biennis (Evening Primrose) Oil*, Borago Officinalis Seed Oil*, Polyhydroxystearic Acid, Lauroyl Lysine, Silica, Alumina, Squalane, Disteardimonium Hectorite, Sucrose Stearate, Polyglyceryl-2 Caprate, Sucrose Palmitate, Isoceteth-10, Adenosine, Glyceryl Caprylate, Glyceryl Linoleate, Propylene Carbonate, Triethoxycaprylylsilane, Ethylhexylglycerin, Phenoxyethanol, Benzoic Acid, Dehydroacetic Acid, PEG/ PPG-18/ 18 Dimethicone, Parfum/ Fragrance, Hexyl Cinnamal, Linalool, Benzyl Salicylate, Alpha-Isomethyl Ionone, CI 77499/ Iron Oxides, CI 77492/ Iron Oxides, CI 77491/ Iron Oxides.
* Ingredientai iš natūralių organinių ūkių


Kiekis: mėginio kiekis 1 ml. Pilnas gaminio kiekis 40 ml
Kaina: 39,00 EUR (134,66 Lt)
Kur galima įsigyti: L'Occitane parduotuvėse arba internete ČIA


Mano potyriai. Nors BB kremas patikrinus konsistenciją atrodė labai šviesaus atspalvio, tačiau pradėjus dengti ant odos pastebėjau, kad jis gana tamsus žiemos išbalintai mano veido odai. Be to, aš pastebėjau, kad BB kremas yra gelsvo atspalvio, kas nelabai tinka mano veido odai. Man labiau dera rausvo atspalvio šalti makiažo pagrindai ir BB, CC kremai.



Kaip matote po padengimo, BB kremas turi labai lengvą maskavimą ir man yra kiek per tamsus. Galiausiai viską pataisiau Maybelline kompaktine pudra ir galutinis variantas išėjo visai neprastas. Prašau atleisti mano šiuo metu sunkiai suvaldomiems plaukams: niekaip nepavyksta gražiai jų sutvarkyti.

BB kremas visai gražiai, tolygiai dengiasi ant veido odos, tačiau jo nereiktų dengti storesnius sluoksniu, nes jis linkęs sukristi į veido raukšleles ir jas paryškinti. Pats dengimas dailus ir tolygus, lengva padengti. Vieno mėginio pakanka 2-3 kartams pasidažyti. O BB kremas ant veido išlieka beveik visą dieną nepakitęs - žinoma turint galvoje tai, kad aš atspalvį maskavau kompaktine pudra.



Man patinka dailus ir tolygus padengimas bei lengvas maskavimas. Gaila, kad BB kremas yra man per tamsus žiemos metui. Manau, kad antrą mėginį pasiliksiu vasaros metui, kai įgausiu truputį daugiau įdegio. Man netiko gelsvas atspalvis, tačiau jį lengva sutvarkyti šviesesne kompaktine pudra. Iš esmės pats produktas geras ir tikrai vertas išbandyti: deja, ta aukšta (na man asmeniškai gana aukšta) BB kremo kaina.





Ačiū, kad skaitote,

Linksmo penktadienio vakaro,
Gėlėta kosmetinė

Komentarai