DOUGLAS Basic Palette - paletė "Metal Eyes"

Tik gavusi siuntinuką iš Douglas, aš labai apsidžiaugiau galimybe išbandyti dekoratyvinės kosmetikos priemones: išbandžiau kelis kūno ir veido priežiūros gaminius, ir planuose jau buvo keliauti ir įsigyti kelis Douglas Makeup produktus. Ir še tau, kad nori - sulauki siuntinuko su smagiais, Kalėdų motyvais puošta kosmetika. Kas gali būti geriau? Būtinai pasistengsiu papasakoti apie viską iki Kalėdų, nors, žinote, jokių konkrečių pažadų švaistyti nenoriu: va dabar, sėdžiu ir rašau nakties metu, kol visi namuose sapnuoja jau devintus sapnus. 😏😀

Iš visų, Douglas kalėdinių produktų, pirmiausia išsitraukiau paletę, užvadinta "Bazinės paletės" vardu. Pirmas įspūdis buvo dvejopas, pirmiausia dėl spalvų - na, duodu pirštuką nukirsti, bet netikiu, kad kuri nors mergina taip įsivaizduoja bazinę paletę, tiesiog, atspalviai (bent jau šešėlių), tikrai nepasirodė baziniai. Kalėdiški? Taip! Baziniai? Ne! Tačiau, kaip visuomet, apie viską siūlau skaityti iš eilės ir pažiūrėti, ne tik mano nuomonę, tačiau ir spalvas, bei mano kelis pamėginimus ant odos. Douglas Makeup Basic Palette šianąkt prašosi jūsų dėmesio. 

"Mes tikrai turėtume pabandyti išlaikyti Kalėdų dvasią ir emocijas ne tik vieną dieną metuose, bet visas 365 dienas"
Mary Martin



Produktas: DOUGLAS Basic Palette - paletė "Metal Eyes"
Gamintojas: "Douglas Cosmetics GmbH" Pagaminta Vokietijoje
Paskirtis: dekoratvinė - akims ir veidui
Tinkamas tipas: visiems
Labiausiai patiko: spalvos, intensyvumas, pigmentacija
Labiausiai nepatiko: šiek tiek byra pakuotėje
Tūris: 7,4 g + 4 g = 11,4 g
Kaina*: neradau šios paletės kainos
Kur galima įsigyti: Douglas parduotuvėse

Ką žada gamintojas: 5 akių šešėliai + skaistalai. Paletė su veidrodžiu.


Pirmiausia paletę aš pamačiau aukso spalvos pakuotėje - tiksliau kartoninėje dėžutėje, puoštoje Kalėdiniais motyvais. Čia ir žvaigždutės, snaigės, kaspinai ir dovanos, sniegas ir eglutės... daug visko, tačiau nerėžiančio akies, o jau kaip šventiškai nuteikė, nerealu - dar nepamačius spalvų ir pačios paletės suvoki, va čia, mano šventėms! 😄 Gale rasime informaciją su sudėtinėmis dalimis, ir paletės paveiksliuku, nurodančiu, kurios spalvos akių šešėliai, kuri - skirta skruostams ryškinti. 

Pati paletė plastikinė, juodos spalvos. Ant jos galo atkartojama informacija, esanti auksinės dėžutės gale, kuo aš labai džiaugiuosi, na, nežinau, kaip jūs, bet aš kartonines dekoratyvinės kosmetikos dėžutes metu lauk, beveik iš karto po prekės įsigijimo. Paletė jokių puošybos elementų neturi, tik užrašus, tačiau yra tvirta, atrodo kokybiškai ir elegantiškai paprastai.


Atidarius pakuotę viduje yra didelis veidrodėlis, valio, man kažkaip smagiau naudoti priemones, kuriose toks priedas yra. O va, šepetėlių nėra, ir galbūt tai būtų problema tik keliaujant, bet, ne man, - aš vistiek susimetu savo mėgstamus makiažo šepetėlius į krepšelį, nepriklausomai nuo to, turi paletė kokius aplikavimo įrankius ar ne. Be to, iš pridėtų prie palečių šepetėlių, aš dažniausiai neturiu jokios naudos, mat labai retas atvejis, kada juos naudoju. 

Šešėlių paletėje rasime 5 skirtingas spalvas, kurios atrodo ne vienodo kiekio, pavyzdžiui, viršuje esančios beveik plytų spalvos labai daug, o tamsios, violetinės - labai mažai. Nors iš kitos pusės, spalvos sudėtos protingai: tos, kurių naudojame mažiausiai, yra neįprastesnės, paletėje ir užima mažiausiai vietos. Aišku, skaistalai dešinėje pusėje didžioji paletės dalis.


Kvapas. Lengvas, kosmetinis, vos vos jaučiamas, uostant iš paletės.

Konsistencija. Kas man nelabai patiko, pabandžius priemonę buvo tai, jog indelyje spalvos sukuria nemažai paskirų dalelių, tačiau dengiant ant voko, aš nepastebėjau, kad spalvos birtų, ir po to tektų valyti paakių odą. Spalvos labai švelnios, lengvai slysta tarp pirštų, drėgnumas atrodo vidutinis.


Sudėtis:
Akių šešėlių: Mica, Talc, Bis-Diglyceryl Polyacyladipate-2, Ethylhexyl Palmitate, Dimethicone, Magnesium Stearate, Ethylhexyl Stearate, Bis-Diglyceryl Polyacyladipate-1, Caprylyl Glycol, Phenoxyethanol, BHT, Disodium EDTA, (+/-) CI 77891, CI 77491, CI 77492, CI 77499, CI 77742, CI 77861, CI 15850:1, CI 77007, CI 75470, Barium Sulfate, Synthetic Fluorphlogopite.

Skaistalų: Mica, Talc, Bis-Diglyceryl Polyacyladipate-2, Ethylhexyl Palmitate, Dimethicone, Magnesium Stearate, Octyldodecyl Stearoyl Stearate, Bis-Diglyceryl Polyacyladipate-1, Caprylyl Glycol, Phenoxyethanol, BHT, Disodium EDTA, (+/-) CI 77891, CI 77491, CI 77742, CI 77861, CI 15850:1, CI 77007, CI 16035, Barium Sulfate.


Poveikis. Tai ką jau minėjau prie pigmentacijos: šešėliai truputį byra indelyje, bet nieko panašaus nėra skirstant ant voko: nepastebėjau kad kas nukristų ant odos po akimis ir priemonę reiktų pavalyti kažkur kur ji galėjo nukristi. Skirstosi ir dengiasi lengvai. Tiesa, ir nuotraukoje ir kelis kartus dengiau be šešėlių bazės, todėl man truputį pritrūko spalvų ryškumo ir intensyvumo. Jetus, pakuotėje spalvos nerealiai gražios, va tokias, neįprastas ir gana ryškias aš labai labai mėgstu. Tiesa, dengiant su pagrindu, spalvos buvo pakankamo mano akiai intensyvumo, tiek kad, labai gaila, kad nepadariau nuotraukų su akių šešėlių pagrindu. 

Pačios spalvos skirstosi lengvai, tiesa, kadangi tai metalo spindesio šešėliai, juos sulieti yra galbūt šiek tiek sudėtingiau: bent jau man rezultatai akiai malonesni kai lengvai lieju linijas, o ne bandau išsklaidyti visą spalvą. Aišku, kad su visu šituo šešėliavimo reikalu man dar reikia daug padirbėti, bet čia jau mano asmeniškumai.


Paletė - nerealios spalvos, o dengiant jas pavienes, iš viso nuostabu. Spalvos turi tą metalo spindesį, kuris man asmeniškai visiškai kitaip ir milijoną kartų geriau atrodo dirbtinėje šviesoje (paskutinė nuotrauka). Kaip tik šventėms, kur daug lempučių, kaip tik žiemai, kai dienos trumpos ir vistiek didžiąją laiko dalį praleidžiame dirbtinėje šviesoje. Aišku, manau puikiai atrodys ir vasaros metu, tačiau visgi, dirbtinėje šviesoje - nerealiai gerai. 👍 

Skaistalai ant skruostų tiek dengiasi, tiek pasiskirsto lengvai ir tolygiai. Spalva, tiesiog nerealiai smagi, natūrali, tačiau nėra pernelyg prislopinta, tiek, kiek reikia. Labai smagu, kad neturi beprotiškai geros pigmentacijos, kur tik prilietus šepetėlį prie veido jau turi raudoną, skaistalais padabintą skruostą su per dideliu kiekiu priemonės. Aišku, nuotraukose skaistalai sunkiai matosi, paprasčiausiai nelabai mėgstu intensyviai ryškinti raudoniu savo skruostų, tačiau įžiūrėti tikrai įmanoma. 

Va, na žinokite, man šita paletė labai labai patiko. Ar ji "Basic"? Manyčiau kad ne, visgi, spalvos tikrai nėra kiekvienai tinkantis variantas. Basic būtų juodai-pilkai-balta arba rudos-nude-žemės spalvų paletės, kurios tiktų kiekvienai. Čia gi, labiau tiks toms, kurios nebijo šiek tiek ryškesnių spalvų. Man variantas tikrai nėra ryškus, tačiau tinkantis ir gana konservatyviai progai. Juk žinot, kokiomis beprotiškomis ir ryškiomis spalvomis galiu ir mėgstu puoštis, tad čia - nieko itin drąsaus man. Et, užsikalbėjom apie tai, ko nereikia. 😀

Žodžiu, man, net ir be šešėlių bazės, spalvos beveik puikiai išsilaikė visą dieną: intensyvumas nedingo, tik jos kažkaip truputį susiliejo. Skruostai ir skaistalai? Man pasirodė, kad laikė šiek tiek prasčiau, visgi, mano pagrindinis dėmesys buvo nukreiptas į akių šešėlius, tad garantijos neduodu. Paletė man labai labai patiko. Ir aš kabinėjuosi prie smulkmenų, paminėdama, kad ji truputį byra. Rekomenduoju pasižvalgyti. Tiek, kad, internetinėje parduotuvėje šios paletės nemačiau, kažin ar buvo išparduota, ar dar nepasirodė prekyboje? Vienu ar kitu atveju, užsukit į Douglas parduotuves, užklauskite konsultančių, galbūt šių palečių dar kažkur yra.




Ačiū, kad skaitote,

Uhh, dabar jau tikrai ramios nakties,
Gėlėta kosmetinė

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
* nurodyta gaminio kaina tik orientacinė. Visada galima rasti gaminio akcijas, per kurias produktus galite įsigyti pigiau. Taip pat, nenurodau jums galutinės, aukščiausios kainos, kadangi neturiu galimybės palyginti visų produkto pardavimo vietų.

RP-Sample

Komentarai