Praleisti ir pereiti prie pagrindinio turinio

MO$HI "Hey There" natūralus veido šveitiklis su pelargonijų ir levandų aromatu

Aš vis pastebiu, kad dėl veido priežiūros vis susimakaluoju ir susimaišau, niekad nekeliauju viena kryptimi ir vis bandau keisti tai vieną, tai kitą dalyką, ieškodama sprendimų ir geresnių dalykų savo veidukui. Kartais taip atrandu geresnių dalykų, suvokiu kad prieš tai daryti - nebuvo idealūs. Tačiau ne visi tie eksperimentai baigiasi sėkmingai - pavyzdžiui, berods pusmetį nenaudojau veido šveitiklio, nes gi normaliai/ sausai odai jo nereikia! Ir ką, veidukas tikrai atrodė prastai, o vėl pabandžius nušveisti veido odą suvokiau - kad šveitiklis visgi reikalingas visiems odos tipams. Gal sausesniems ne taip dažnai, kaip riebesniems, tačiau... vistiek reikia.

Šį kartą noriu jums papasakoti apie MO$HI veido šveitiklį su pelargonijų ir levandų aromatu. Kadangi tai ne pirmasis šios kompanijos gaminys mano vonioje, tai daugmaž žinau ko tikėtis - kompanija nejuokauja ir jos gaminiai nėra švelnūs tarsi rožių žiedlapiai, o efektas - ne angeliuko prisilietimas... Bandyti buvo šiek tiek nejauku, tačiau bandžiau, naudojau, subrandinau nuomonę ir jau noriu jums papasakoti, ką apie jį manau.

"Ką galvoji, toks ir esi."
Markas Aurelijus



Produktas: MO$HI "Hey There" natūralus veido šveitiklis "Lavender - Geranium" su pelargonijų ir levandų aromatu
Gamintojas: "Moshi Natural OÜ" Pagaminta Estijoje
Paskirtis: nušveisti veido odą, pašalinti negyvas odos ląsteles, minkštinti odą
Tinkamas tipas: normaliai - mišriai odai
Labiausiai patiko: poveikis
Labiausiai nepatiko: kvapas
Tūris: 50 ml
Kaina*: 13,00 EUR
Kur galima įsigyti: Grožio draugas
Įvertinimas: 4,5/5

Ką žada gamintojas: Švelniai veido odą valantis šveitiklis levandų ir pelargonijų kvapo. Oda tampa lygi, švelni ir minkšta. Sudėtyje nėra sintetinių medžiagų bei dažiklių.

KOKOSŲ ALIEJUS Padeda išvengti rudų dėmelių ant odos ir kitų nemalonių odos senėjimo reiškinių, o įsigėręs į odą ir į jungiamojo audinio ląstelių struktūras saugo nuo pernelyg smarkaus, žalojančio saulės poveikio. Skatina odos regeneracijos procesus, sugrąžina odai jaunatvišką išvaizdą. Kokosų aliejus padeda pašalinti mirusias odos epidermio ląsteles, todėl oda tampa lygesnė, glotnesnė, plonesnė ir labiau spindi sveikata. Kokosų aliejus, įsismelkdamas į gilesnius odos sluoksnius, taip pat stiprina poodinius audinius.

EFEKTAS Produktas švelniai nušveičia odą ir stimuliuoja ląstelių atsinaujinimą. Smulkios šveitiklio dalelės pašalina negyvas odos ląsteles, minkština odą.

VITAMINAS E Suteikia odai drėgnumo ir elastingumo, prailgina odos jaunystę.

Naudojimas: Nedidelį kiekį šveitiklio lengvais sukamaisiais masažiniais judesiais tepkite ant veido bei kaklo. Nuplaukite drungnu vandeniu arba nuvalyti drėgnomis kempinėlėmis.


Aš manau, jog MO$HI yra ta kompanija, kuri savo pakuotėmis siunčia vienokią ar kitokią žinutę mums: "Hey There" (liet. - ei, labas), "Try Now or cry later" (liet. - išbandyk dabar, arba vėliau verk), "take a smile" (Liet. - nusišypsok) ir t.t. Nežinau, kaip jums, bet man tokios žinutės svarbios ir malonios, o įdomesni pavadinimai sukuria atitinkamą nuotaiką. Ar reikia analizuoti, ką man reiškia "Hey there"? Man atrodo, jog kiekviena tokias žinutes suvokiame skirtingai. Jeigu trumpai, šitas šveitilis man tarsi sako - "ei tu, paimk mane į rankas, atdaryk buteliuką, naudok, ei, parodyk savo gražų veidą, bandyk ir nesigailėk dėl nieko" 👩😇😆 O ką tokia žinutė sakytų tau?

Techniškai kalbant apie pakuotę, skaidraus, pematomo plastiko buteliukas su pompa. Produktą naudojant, pakuotės dugnas kyla viršun, vadinasi bus išnaudota pakankamai daug produkto bei nereiks kankintis išpompuojant priemonės likučius lauk. Kalbant apie pompą - ji man keistoka, dozuoja labai nedideliu kiekiu - tokio man niekuomet nepakanka vienam naudojimui. Įdomu, ar taip turėtų būti? Labai smagu matyti aiškų, labai paparastą etikėtės dizainą, produkto likučius viduje ir jokio įmantrumo - visas dėmesys koncentruojasi į žinutę ir produktą.

Kvapas. Žinote ką? Nu nemėgstu aš levandų kvapo, nepatinka jis man. O apie pelargonijas - iš viso patyliu - kažkoks baisus ir mano uoslei niekad nepatikęs kvapas - fui. O dabar įsivaizduokite du nemėgstamus kvapus kartu, sumaišytus vienoje pakuotėje... Ir dar ne šiaip kvapus, o labai intensyvius kvapus... Kvapas bet kokiame kosmetikos produkte, man labai svarbus, todėl man turi patikti arba bent jau neerzinti mano uoslės. Jei levandos neerzina, tai apie pelargonijų aromatą to nepasakyčiau. Produkte abu šie kvapai stiprūs, atrodo, viskas, nebegaliu naudoti? Cha-ha, galiu, naudoju, užsimerkiu, sulaikau kvapą ir naudoju. 😆 O jei rimtai - nuo kvapo nepykina, tiek kad man jis nemalonus, sunkus - sekantį kartą mieliau rinkčiausi citrusinio kvapo "Morning Kick", o ne šitą. Aišku, čia mano asmeniniai pastebėjimai, žinau labai daug žmonių, kuriems levandų kvapas labai malonus, todėl ir priemonės kvapas tikriausiai patiktų. Tiesiog man asmeniškai jis nepatinka ir tiek.

Konsistencija. Baltos spalvos produktas skystos kreminės konsistencijos su nedaug smulkintos pemzos dalelių.


Sudėtis: Aqua, Caprylic/ Capric Triglyceride, Glyceryl Stearate & PEG 100, Glycerine, Cocus Nucifera Fruit Oil, Cetyl Alcohol, Pumice (Ground) Powder, Phenoxyethanol & Ethylhexylgycerin, Pelargonium Roseum, Lavandula Angustifolia, Carbomer, Camellia Kissi, Tocopheryl Acetate, Sodium Hydroxide, Aloe Barbadensis Powder, Geraniol, Linalool, Limonene, Citral.


Poveikis. Aš jau jums minėjau, kad vieno pompos paspaudimo kiekio man niekuomet nepakanka mano veido odai. Reikia dviejų, juolab, jog kreminis produktas šiek tiek susigeria į veido odą, ir jei ilgiau masažuoti, ant veido iš viso lieka nedaug šveitiklio.

MO$HI veido šveitiklis nėra itin švelnus veido odai, mat tos mažos pemzos dalelės yra ne tai kad brėžiančiai aštrios, tačiau aštrokos veido odai. Dėl to, šveitikliu veido odą masažuoju labai atsargiai, vos vos itin švelniai spaudžiant veido odą.

Nežinau ar dėl to, kad naudoju po du pompos paspaudimus, ar dėl to, jog kiekis nėra labai didelis, bet man šveitiklis naudojasi greitai, tad tai nebus itin skalsi priemonė. Tačiau efektas veido odai vertas ir to nemalonaus kvapo, ir to neskalsumo. Mano veido oda atrodo skaistesnė, vienodesnė, šveitilis pašalina prieš kelias savaitės atsiradusio pasausėjimo atpleišėjusias nebegyvas ląsteles. Oda po naudojimo tampa labai švelni, tarsi atšviežinta. Tad efektas odai iš tiesų geras, naudojimas ir pojūčiai (išskyrus uoslę) malonūs. Tad dar kartą pasitvirtinu, jog MO$HI kompanijos gaminiai kokybiški, iškirtiniai, efektyvūs - nebijočiau įsigyti bet kokio kompanijos gaminio ir bijoti nusivilti, tik, aišku, atsižvelgiant į savo kvapų pomėgius. 😉




Ačiū, kad skaitote,
Gėlėta kosmetinė

* nurodyta gaminio kaina tik orientacinė. Visada galima rasti gaminio akcijas, per kurias produktus galite įsigyti pigiau. Taip pat, nenurodau jums galutinės, aukščiausios kainos, kadangi neturiu galimybės palyginti visų produkto pardavimo vietų.

PR-Sample

Komentarai