2021/05 Gegužės mėnesio pirkiniai ir naujienos: Skinlovers, Lendan, Hipp

Sveika vasara! Nors vis dar šaltoka, nors vis dar su striukėmis, nors vis dar trumpos rankovės lauke nelabai įmanomos, bet jau vasara! Tad šį kart pradedame vasarą su naujais pirkiniais, tiksliau pirkinių šį mėnesį tik vienas, tačiau kompanijų dovanotų įdomių produktų, gautų testavimui net keli. Kviečiu pažiūrėti.

"Išbandymas, kurį mes turime užsibrėžti, yra ne žygiuoti vienam, bet žingsniuoti taip, kad kiti užsimanytų eiti drauge."
Hubert Humphrey



Kartojamas jau nebepamenu kelintą kartą. Prausiklis švelnus, sudėtis gerai, prausia maloniai, gerai putoja ir visiškai pasitikiu juo. Man regis tai geriausia, ką mes buvome radę nuo vaiko kūdikystės laikų.
Iki, man atrodo 5,99 Eur



Man dar nebandyta produktų linija. Kaukei sumaišyti tinkamas šitas balzamas, tačiau balzamą galima naudoti ir vieną patį, o kaukę, jei teisingai supratau, galima maišyti ne tik su balzamu, tačiau ir su vandeniu. Kol kas nepradėjau, turiu dar vieną dozę kaukės, kurią noriu ištuštinti, tad pabandysiu šios savaitės pabaigoje. Atrodo labai įdomiai, nekantrauju išbandyti.
Ačiū Vitrina PRO už įdomius produktus testavimui.



Tik pasibaigė mano Skinlovers rinkinukas ir... aš gavau naują papildymui, kartu su nauju aliejumi veidui. Šių priemonių testavimo pradžioje telefonu kalbėjau su kūrėja p.Olesia ir jau tuomet žinojau, kad kuriamas aliejukas, kuris turėtų tiesiog idealiai tikti mano odos tipui. Testuoju, tad kol kas apie aliejų nieko nepasakosiu. O va visi kiti šios dėžutės produktai tobuli, geri, veiksmingi. Didžiuliai komplimentai veido serumui, labai patinka tonikas, prausiklis malonus odai (nors reikėjo laiko priprasti), gal kiek mažiau patiko sunkesnė emulsija, užtat kitoms girdėjau - pati geriausia. Tad viskas labai priklauso nuo poreikių. Puiki linija ir greičiausiai pagyros Skinlovers priemonėms mano bloge su šituo įrašu dar nesibaigė. ❤
Dėkoju Skinlovers, kad rūpinatės mano oda. Džiaugiuosi galinti išbandyti aliejuką. Ačiū Jums.
-----------------------------------------------

Viskas, įsivaizduojate? 
Daugiau absoliučiai nieko man neprireikė per gegužę, visko turėjau pakankamai ir dabar bandau ištuštinti visas dėžutes nuo perteklinės kosmetikos, sunaudoti turimus produktus ir kuo mažiau pirkti, nes geriau kokybiška, saugi, efektyvi kosmetika nei daug, visko ir padrikai.
O kas pas jus naujo?




Ačiū, kad skaitote,
Gėlėta kosmetinė

Komentarai