Ko aš tikiuosi ir laukiu šį rudenį?

Paskatinta tinklaraštininkės Akvilės, kurios staipsnius nuolat skaitau (nuoroda į jos puslapį ČIA), noriu, nors ir kiek pavėluotai, papasakoti apie tai, ko laukiu šį rudenį.


Tradiciškai vasara kartu su paskutine savo diena nusineša pačius gražiausius ir bene pačius maloniausius metų prisiminimus... Atėjęs kalendorinis ruduo atmintyje suglosto maloniausius karštos vasaros atsiminimus, iškylas, maudynes, atostogas, vasaros rūpesčius... Taip, aš nespėjau padaryti visko, ką buvau suplanavusi: pritrūko laiko susitikimams su draugais, o ir vasariškų iškylų gamtoje šiemet buvo gerokai mažiau, nei planavau... Tačiau ateinantis ruduo jau verčia rūpestingai spintoje supakuoti lengvutes sukneles, trumpus sijonėlius ir atviresnes palaidines... Į tolimiausią batų spintos lentyną jau nukištos vasaros metu mėgstamiausios basutės ir mylimiausi aukštakulniai atviru pirštu, kurių neprireiks ilgus devynis mėnesius... Kartu su kiekvienu supakuotu vasarišku dangteliu, giliau nukišamos ir visos malonios vasaros smulkmenos. Ruduo pamažu beldžiasi į širdis ir rudeniški rūpesčiai užgula saulės nubučiuotus pečius...

Nuotrauka skolinta iš ČIA

Visgi, kartu su šiltėjančiais batais ir ilgėjančiais drabužiais ruduo pamažu prisipildo malonių smulkmenų: reikia naujo jaukaus megztuko, o minkštutis didžiulis šalis vilioja apsivyti aplink kaklą ir išdidžiai pasipriešinti rudeniškam vėjui: aš čia, nebijau tavęs, nesušalsiu... Kartu su ilgėjančiais vakarais vis aiškiau suvokiu, kad lieka vis daugiau laiko mėgstamai veiklai kambaryje - lauke gi šalta... Perskaityti norimų knygų lentyna per vasarą prisipildė naujomis knygomis jaukiems vakarams su kakavos puodeliu rankoje ir skiltele šokolado... Aš vėl noriu kepti skanius vaisinius pyragus ir išbandyti naujus receptus savo virtuvėje...

Kartu manęs laukia daugiau laiko pasilepinimui grožio procedūromis ir žinoma, kaip nepaminėti jaukių ir ilgų maudynių vonioje su keliomis kvapniomis žvakėmis ir didžiuliu puodeliu arbatos....

Nors šį rudenį suplanavau generalinį namų valymą, tačiau visomis išgalėmis pasistengsiu skirti kuo daugiau laiko tinklaraščio pildymui, nors, jau dabar pastebiu, jog mano maksimalus planas net ir mažiau užimtą dieną yra vos du straipsniai, tačiau aš labai labai pasistengsiu, gerai? 😊

Nuotrauka skolinta iš ČIA

Tačiau labiausiai už viską laukiu paties svarbiausio man dalyko šį sezoną, kuris liečia asmeniškai tik mane. Nežinau, ar minėjau (manau, kad dar ne), tačiau laukiu mažyčio stebuklo savo gyvenime. Šį sezoną labai laukiu tos mažytės gyvybės, kuri gyvena po mano širdimi, pirmųjų judesių, pirmojo fizinio pareikšimo: "Mama, aš esu!", pirmo prisilietimo prie mažos rankytės ar kojytės, pirmojo spyrio... Jau girdėjau savo mažylio širdelės plakimą ir jau kelis kartus mačiau, kaip sparčiai mažylis auga, kiek daug juda ir ruošiasi pirmajam susitikimui su savo mama, savo tėčiu ir šiuo pasauliu... Manęs laukia malonūs pirmieji rūpesčiai: išrinkti mažyliui pirmuosius rūbelius, ieškoti lovelės, paruošti naujagimio kraitelį, sveikai maitintis ir tiesiog džiaugtis laukimu...

Nuotrauka skolinta iš ČIA

Žinoma, šiandien to džiaugsmo tikrai ne maksimumas, mano emocijos šokinėja ir kasdien vis labiau erzina aplinkos kvapai. Tačiau sunkiausia ištverti nuolatinį potraukį link pagalvės, sunku dirbti, kai norisi miegoti, tad ir daugiau įrašų jums tikrai nepažadu, bent jau tol, kol nuolat jausiuosi mieguista...

Šiandien aš stebiu vis labiau apvalėjantį savo pilvuką, man per ankštus tampančius įprastinius rūbus ir suprantu, mažylio buvo verta laukti ilgiau nei tikėjomės... Šiandien ir ateinantį rudenį, tiek aš, tiek mano vyras gyvename laukimo nuotaikomis ir džiaugsmu: pirmąją nuotrauka, pirmuoju širdies plakimu, pirmuoju kūdikėlio piršto čiulpimu gydytojos rodomame ekrane, laukiame pirmo judesio, pirmos lovelės, pirmojo žaisliuko, vis apvalesnio pilvuko, pasakų dar negimusiam mažyliui prieš miegą... Mes laukiame, ir mėgaujamės laukimu...

Tikriausiai daugiau neverta postringauti apie mano nuotaikas ir emocijas? Aš nežinau, kas manęs laukia, bet tikiu, kad viskas bus gerai... Kartu, savo ruožtu, kviečiu ir kitas tinklaraštininkes pasisakyti apie tai, ko labiausiai laukiate šį rudenį? Ko tikitės? kokiomis emocijomis gyvenate?





Jaukių, rudeniškų vakarų,
Gėlėta kosmetinė

Komentarai

  1. Sveikinimai :) augant vaikeliui pamatysite kaip greitai bėga laikas :) Atrodo, maniškis, dar tik spardėsi pilvelyje, o dabar jau žygiuoja į darželį :)) Bet kiek daug džiaugsmo suteikia mažylis!

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Ačiū Živile :)
      Tikiu tikiu, kad auga labai greitai :) Bet ta laimė ir tas laukimas.... :)

      Panaikinti
  2. Oooo kaip dziugu, kad kazkas atsiliepe i mano sauksma :)) Ir neturiu zodziu apibudinti kaip dziaugiuosi tavo dziaugsmeliu! Ak kaip ir as jau noreciau tokio stebuklo :)

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. :) Visad smagu sulaukti atsako ;)
      O dėl vaikelio, manau viską lemia ne tik mūsų norai: mes planavome jau anksčiau, bet matyt jis atsirado tada, kai to reikėjo ir kai buvo lemta. Tad miela Akvile, tikrai turėsi ir tu ;) O ir dabar, jau turi visą būrį savo mažų šaunuolių ;)

      Panaikinti
  3. Koks šiltas ir jaukus įrašas, sveikinu su pačiu nuostabiausiu džiaugsmeliu ir visais mielais rūpestėliais, kurie laukia šį rudenį! :))

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Labai ačiū Živile ;) Tikiuosi ateinantys rūpestėliai bus malonūs :)

      Panaikinti

Rašyti komentarą