DOUGLAS "Naturals" lūpų balzamas su organiniu granatų ekstraktu

Noriu pratęsti Douglas gaminių apžvalgas, ir šį kartą pakalbėsime apie lūpų balzamą su granatų ekstraktu. Man išsirinkti lūpų balzamą yra gerokai sunkiau, negu kūno kremą, dažnai, sunkiau negu plaukų šampūną ir balzamą, kartais sudėtingiau, negu veido kremą. Man labai nepatinka skysti lūpų balzamai, nelabai mėgstu spalvotų, lūpas maitinančių priemonių, o kietos, vaškinės konsistencijos balzamai man irgi nelabai priimtini. Lūpas maitinančioms priemonėms aš esu išranki, ir kur nebūsi, kai visus metus jos reikalauja labai intesyvios priežiūros: šerpetoja, skilinėja, peršti, nuolat reikalauja maitinimo ir drėkinimo. Tik nepasitepk lūpų priemone ir jau turiu ne tik suaižėjusią lūpų odą, bet ir be proto nesmagų, perštintį skausmą. Tačiau už viską, lūpų priežiūros priemonėse man svarbiausia ideliai subalansuota konsistencija ir geras santykis tarp drėkinimo ir priemonės lengvumo ant lūpų, jei tiksliau - kuo daugiau maitinimo ir kuo mažesnis lūpų apsunkinimas. Tad šį kartą kviečiu pasižiūrėti, ką žada ir ką daro Douglas lūpų balzamas.

Lūpos niekad neturėtų būti išsausėjusios...


Produktas: DOUGLAS "Naturals" lūpų balzamas su organiniu granatų ekstraktu
Gamintojas: "Douglas Cosmetics GmbH" Pagaminta Vokietijoje
Paskirtis: puoselėti lūpų odą
Tinkamas tipas: visiems
Labiausiai patiko: puikiai subalansuota produkto konsistencija
Labiausiai nepatiko: greitai "tirpsta", naudojasi
Tūris: 4,2 g
Kaina*: 4,99 EUR
Kur galima įsigyti: Douglas parduotuvėse arba internetu (ČIA)

Ką žada gamintojas: Gryna, natūralu ir veiksminga: šis lūpų balzamas puoselėja ir atkuria lūpas. Be parabenų, tinka veganams. Be dažiklių ir sintetinių kvapiųjų medžiagų. Sudėtis papildyta biologiniu granatų ekstraktu, žinomu dėl gausaus antioksidantų kiekio.
Naudojimas: Jei reikia, tepti kelis kartus per dieną.


Lūpų balzamo pakuotė labai tradicinė, tokia, kaip ir daugumos lūpų balzamų, pagaminta iš plastiko, išsukama. Pati pakuotė balto plastiko, su matiniu, lyg ir, efektu, kurį nepaprastai malonu laikyti rankose, toks labai įdomus pakuotės efektas. Lūpų balzamo viršutinis dangtelis nusidengia, rožinė apačia pasisuka ir produktas išsukamas lauk.

Produkto puošyboje nenaudojami jokie piešinėliai ar motyvai: pakuotę puošia tik rožinės spalvos užrašai, ir keli ženkliukai, rodantys, jog produktas natūralus, tinkantis veganams bei pagamintas iš organinių ingredientų (čia jei teisingai perskaičiau visus ženkliukus :) ).

Kvapas ir skonis. Aš nepasakyčiau, kad priemonė turi kažkokį labai įpatingą kvapą, nežinau, tiek skonis, tiek kvapas man primena įprasto lūpų balzamo ar vazelino aromatą.

Konsistencija. Priemonė idealaus santykio konsistencijos, tarp to, kas minkšta ir kieta. Iš tiesų sunku apibūdinti, tačiau bazamas pakanakamai minkštas,ant lūpų maloniai skleidžiasi, lengvai tirpdamas, tačiau ne lydosi. Jei kada bandėte per kietos konsistencijos ar pernelyg greitai tirpstantį lūpų balzamą, tikriausiai žinote ką noriu pasakyti? Čia konsistencija tiesiog ideali, va tokia man labai patinka.


Sudėtis: Ricinus Communis Seed Oil, Rhus Verniciflua Peel Cera, Olea Europea Fruit Oil*, Candelilla Cera, Butyrospermum Parkii Butter*, Copernicia Cerifera Cera*, Theobroma Cacao Seed Butter*, Cetyl Alcohol, Argania Spinosa Kernel Oil*, Parfum, Punica Granatum Seed Extract*, Simmondsia Chinensis Seed Oil*, Citronellol, Tocopherol, Geraniol, Helianthus Annuus Seed Oil*, Parfum, Citral, Eugenol, Rosmarinus Officinialis Leaf Extract*, Limonene**, Linalool**.
* ingredientai iš natūralių, sertifikuotų organinių ūkių;
** natūralūs eteriniai aliejai.


Poveikis. Kaip jau minėjau, lūpų balzamas dengiasi lengvai ir tolygiai, tiesa, lūpoms jis nesuteikia blizgesio efekto, kaip dažnai būna su lūpų gydomosiomis priemonėmis. Ant lūpų, pasitepus balzamu, jis matomas, tačiau nepasakyčiau, kad labai akivaizdžiai.

Lūpų balzamas gerai maitina lūpas, gydo šerpetojimą, nuramina sudirgimą bei nemalonų lūpų peršėjimą. Daro tai, ko aš tikiuosi iš kiekvieno lūpų balzamo, man maitinimas yra pakankamo stiprumo, efektas lūpoms geras.

Labai smagu, kad balzamas neapsunkina lūpų, su juo nesijaučiu blogai. Jis nesusigeria į odą akimirksniu, tačiau ant lūpų "nesėdi visą amžinybė, kol galiausiai norisi nusivalyti. Ant lūpų išlieka nei per trumpai, nei per ilgai - tiesiog tobulai.

Tad iš esmės: geras konsistencijos santykis, efektas ir subalansuotas išlikimas ant lūpų yra toks, kokį aš mėgstu, todėl balzamo, kitaip, nei labai gerai, aš nevertinsiu - mano lepnioms lūpoms tiko ir mano skoniui įtiko.




Ačiū, kad skaitote,

Gražios pavakarės,
Gėlėta kosmetinė

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
* nurodyta gaminio kaina tik orientacinė. Visada galima rasti gaminio akcijas, per kurias produktus galite įsigyti pigiau. Taip pat, nenurodau jums galutinės, aukščiausios kainos, kadangi neturiu galimybės palyginti visų produkto pardavimo vietų.

RP-Sample

Komentarai

  1. Ar bandėte Greenland lūpų balzamus? Esu išranki, išbandžiau daug, bet man labai jie patiko. Patogiai tepasi, kai kam gali pasirodyti kiek per riebūs, bet man - tai pats geriausias balzamas. Seniau pirkdavau Sarmoje, dabar yra kai kuriose Eurokos parduotuvėse.

    AtsakytiPanaikinti

Rašyti komentarą