SAMPLE SIZE. HOLIKA HOLIKA Face 2 Change Water cushion Pump BB kremas su SPF 30 (atspalvis "21 Clear Beige")

Kartais visai smagu išbandyti naujus produktus, net ir mažomis dozėmis... Va, užvakar pagalvojau, kad noriu kokio naujo makiažo pagrindo, ir iš krūvos mėginių išsirinkau korėjietišką Holika Holika cushion tipo BB kremą. Tiesiog, pabandyti ir šiek tiek pažaisti su tokio tipo kosmetika, plius, korėjietiškus produktus visuomet nepaprastai smagu išmėginti.


Ką žada gamintojas: Pump cushion suteikia švarų priemonės padengimą ant veido. 75% drėkinančių ingredientų suteikia odai spindesio. 30% Evian vandens apsaugo odą nuo išsausėjimo. Su SPF 30 PA++
Naudojimas: Prispauskite pagalvėlę ant pagrindo ir švelniai įtapšnokite ant veido.

Sudėtis: ant priemonės pakuotės sudėtinių dalių man suprantamais lotyniškais raštmenimis nėra, ieškojau ir internete, tačiau atrodo, kad kaip ir su dauguma korėjietiškų produktų, situacija ta pati - sužinoti ingredientus sudėtinga. Manau būtų ant pilno dydžio pakuotės, tačiau aš turiu tk mėginį, todėl deja, šį kartą ingredientų negaliu jums pateikti.

Pilno dydžio produktas

Kiekis: mėginuko kiekis nenurodytas. Pilnas gaminio kiekis 15 g
Kaina: apie $12,99 US
Kur galima įsigyti: ebay, amazon


Mano potyriai. Pirmiausia esu nustebusi, kad BB kremo spalva yra pakankamai šviesi mano veido odai. Žinote, korėjietiška kosmetika, makiažo pagrindai paprastai net šviesiausi atspalviai būna pakankamai tamsūs ir palyginus geltono atspalvio. Čia randame labai gero santykio tarp geltonos ir rausvos, skystą BB kremą.

Paprastai iš BB kremų aš nesitikiu labai daug, bet priemonė gražiai sulygino mano odos spalvą ir suteikė vidutinį maskavimą. Nuotraukoje žemiau - niekur nenaudojau jokio maskuoklio, net savo paaakiams, todėl galbūt maskavimas netgi galėtų būti įvardijamas, kaip stiprus. Tačiau pati priemonė neuždeda kaukės, ji ant odos lengva, praktiškai nejaučiama ir labai maloniai drėgnos tekstūros. Man patiko efektas, ir rezultatas mano veidukui. 

KAIRĖJE: veidas be jokio makiažo
CENTRE: tik BB kremas
DEŠINĖJE: pilnas makiažas (be maskavimo priemonių). Prisimerkusi, bet ne mieguista - tiesiog saulė švietė tiesiai į akis :)

Cushion tipo makiažo pagrindai naudojami su kempinėle, kuri yra pridėta prie produkto. Kažkodėl tikėjausi, kad tame mažame ratuko formos mėginyje bus kempinėlė, prisotinta makiažo pagrindo. Tačiau ne - tai buvo skystas produktas, kurį dengiau pirštais. Aišku, kad pusę malonumo praradau dengiant tokiu būdu ir pastebėjau, kad dengiasi nelabai tolygiai. Nuo kažkurio pudrinio produkto pasiėmiau apvalią kempinelę ir ja užtapšnojau nemažai priemonės ant plonu, nelabai tolygiu sluoksniu padengto veido. Ir va tada pamačiau stebuklą, nes tik su pirštais dengiant produktas nenorėjo būti tolygaus, gražaus atspalvio.

Apskritai man patiko ir maskavimas, ir lengvumas, ir dengimas, ir rezutatas. Sutvirtintas su kompaktine pudra man išsilaikė visą dieną iki vakaro. Paprastai su priemonių išlikimu aš neturiu problemų, tad nelabai stebiuosi, na, išskyrus tuos atvejus, kai produktas tikrai prastas. Tad taip, kaip ir tikėjausi, priemonė gera, tik būtų daug smagiau ją dengti iš pilno dydžio pakuotės ir su atitinkama kempinėle.




Ačiū, kad skaitote,
Gėlėta kosmetinė

Komentarai