ORLY seminaras su Carla Collier ir Vitrina PRO

Man nepaprastai gaila, kad tiek mažai renginių vyksta Klaipėdoje... Seku ne vieną blogerę ar youtuberę, kuri gyvena Vilniuje ar Kaune ir ten renginių tikrai gerokai daugiau. Na gerai, Kaune šiek tiek mažiau (arba merginos mažiau rodo), tačiau Vilniuje! Tikriausiai bene kasdien galima atrasti renginių į kuriuos esi kviečiamas - anksčiau iš įvairių kompanijų gaudavau pakvietimų į Vilniuje vykstančius renginius, tačiau tuo metu dirbau - daug renginių vyko darbo metu, o aš negalėjau imti ir išbėgti... Paskui gimė mažiukas, ir išvykas reikėdavo derinti iš anksto (kad susiorganizuoti auklę), tačiau pakvietimai dažniausiai būna trumpu terminu ir tada vėl nepavyksta pabėgti... Gaila, tačiau kita vertus suprantu: didžiausia blogerių koncentracija yra Vilniuje, kompanijų atstovai yra Vilniuje, todėl ir renginiai dažniausiai vyksta ten. Bandžiau skaičiuoti klaipėdietes: Chanellete, Erika Bay, o kas dar? A, Baltijos grožio blogas... o daugiau tikrai nežinau... Tad puikiai suprantu kompanijas - na ko joms važiuoti ir organizuoti renginius uostamiestyje? Gal kada nors ateis diena, kai galėsiu pasiorganizuoti ir sudalyvauti Vilniuje vykstančiuose? Tikiuosi, noriu, vadinasi bus!

Todėl visuomet labai džiaugiuosi ir visuomet sutinku dalyvauti bene visuose, Klaipėdoje organizuojamuose renginiuose. Kai iš Vitrina PRO gavau pakvietimą į seminarą, dar neperskaičius laiško dingtelėjo, kad ko jau ko, bet Klaipėdoje tikrai nebus... Bet buvo, ir negalėjau neužsiregistruoti ir sudalyvauti!


Seminarą vedė nagų (ar teisingiau sakyti manikiūro?) meistrė iš Los Angeles, USA Carla Collier, kuri pirmiausia pristatė pačią Orly kompaniją, tuomet gaminius žvaigždes ir apskritai, dauguma gaminių. Šiek tiek vaizdų iš seminaro galima pamatyti mano pirmajame vlogmas filmuke, tačiau šitam renginiui būtinai norėjau padaryti įrašą iš parodyti nuotraukas. 


Tai pirmiausia labai smagia, filmuko forma buvo pristatytas kompanijos įkūrėjas ir pati kompanija, nuo idėjos, pirmojo įkūrimo iki šių dienų. Iš tiesų, apie pačią Orly kompaniją aš žinojau labai mažai, tiek kad amerikietės kartais pamini kompanijos gaminius. Tuo tarpu Lietuvoje Orly parduodamas jau virš 10 metų (nepamenu kiek tiksliai, lyg ir 17?), ir tai daro Vitrina Pro parduotuvės. Jei atvirai, aš jau esu ne kartą žiūrinėjusi, ir vis beveik susigundžiusi įsigyti, bet vis praleisdavau progą. O kai šiek tiek daugia sužinai apie kompaniją, juk ji jau automatiškai tampa patrauklesnė, tiesa?


Na, o paskui sekė kompanijos gaminių pristatymas. Šita dalis buvo labiau akcentuota į salėje esančius profesionalus, kurie jau dirba su klientėmis arba ruošiasi dirbti ateityje. Tikriausiai todėl šita dalis man buvo kiek nuobodoka, vis galvojau apie tai, kuris produktas man tinkamas, o kuris ne, kurį pamilčiau, o kuris būtų pamirštas?





Iš šitų stipriklių mane gundė ir sugundė Naitrition stipriklis skirtas stiprinti besisluoksniuojančius nagus, skatinti jų augimą. Tai va šitą nusprendžiau įsigyti ir nors dar kol kas nebandžiau, tačiau tikiuosi, kad man labai patiks.





Apie kiekvieną priemonę buvo papasakota daugiau, na o didžiausia koncentracija ir dėmesys buvo sutelktas į šituos Gel FX nagų lakus ir visą sistemą. Su jais po pertraukos buvo atliekamos demonstracijos ir manikiūrai.

Pertraukos metu buvo pasirūpinta kava, kurios man kaip niekad reikėjo ir galėjau paganyti akis į Vitrina Pro parduodamą Orly asortimentą - tikrai platus, labai gausus ir tikriausiai daug komentuoti nereikia?















Tikras rojus... Kaip faina būtų pasižaisti su skirtingais nagų lakais ir efektais... Gundžiausi ir stabdžiau save, bet kai prieš akis tiek gėrio, tiesiog nori nenori susigundai. Tad įsigijau Orly Breathable nagų laką, kuris pasirodė įdomus - jo esmė 'kvėpuojantis' nagų lakas, kuris neleidžia susidaryti oro burbuliukams, todėl lakas taip greit neatšoksta nuo plokštelės ir išlieka ilgiau. Be to, kaip sakė Carla Collier - tai tinkamiausias Orly lakas mano dabartnei nagų būklei.



Atspalvį išsirinkti buvo nepaprastai sunku - norėjosi kažko neutralaus, todėl pasiėmiau nude (žinau, visiškai nebūdinga man). Na, o nuotraukoje viršuje - naujausia Orly kolekcija "Darlings of Defiance".


Nežinau, ar nuo pertraukos, ar nuo gero akių paganymo po gražumynus, ar nuo teorinės dalies perėjimo į praktines demonstracijas, bet antroji seminaro dalis man pasirodė daug įdomesnė.


Pirmiausia meistrė atliko įprastą lakavimą su Orly "Stilleto on the run" raudonu nagų laku. Tiesą sakant, kažkodėl šitą manikiūrą pamenu mažiausiai, galbūt todėl, kad jo metu daug fotografavau ir šiek tiek filmavau, todėl daug detalių pateikti negaliu. Tačiau žinau, kad susisiekus su Vitrina Pro atstovais (arba pasikonsultavus su pardavėjomis) tikrai gausite daugiau atsakymų.


Sekantis manikiūras buvo atliktas su Orly BB nagų laku, kuris skirtas kasdieniam naudojimui. Panašią priemonę jau esu bandžiusi iš kitų kompanijų. Tad principas aiškus: skaidrus nagų lakas pripildytas spalvoto pigmento, tačiau atrodantis natūraliai. Orly siūlo 4 BB nagų lako atspalvius, tarp kurių tikrai galima rasti geriausiai atitinkančius odos spalvą. Tokie, natūralūs manikiūrai puikiai tinka aplinkoje, kur negalima nagų lakuotis ryškiai, tačiau norima apsaugoti nagus nuo aplinkos poveikio, atsitrenkimų, lūžių ir kitų kasdienių situacijų.


Sekanti demonstracija vyko su gelinio lakavimo priemonėmis. Didžiausią įspūdį čia man paliko pagrindas, kuris sutrumpina gelinio lako nuėmimą nuo nago plokštelės. C. Collier parodė lyginamąją demonstraciją - įprastai gelinis lakas numirkomas per 10 minučių, o su pagrindu - vos per 5 minutes! O nagas atrodo visiškai nepažeistas, sveikas ir toks pat gražus, kaip ir prieš lakavimą.


Paskutinės dvi demonstracijos buvo atliekamos ant mano nagučių - čia aš buvau modelis! Ir nepaprastai tuo džiaugiuosi! Dar ir dabar ant mano kairės rankos yra šios trys priemonės (plius skaidrus viršutinis, plius bazinis nagų lakas). Apačioje buvo lakuojama Orly Gel FX :Once in a blue moon" atspalviu, kurį greitai paslėpė Orly shade Shifter. Va šitas dalykas ir sukuria visą magiją - tai yra juodas viršutinis sluoksnis, kurį dengiame ant spalvoto lako - kol rankos šaltos, jis atrodo juodas, tuo tarpu sušilus - sluoksnis tampa skaidrus ir persišviečia bazinė, šiuo atveju žydra spalva. Na, o kad pastiprinti magiją - ant viršaus dar uždėjo blizgučių - Orly Prisma Gloss Silver. Meistrė sakė, kad čia holografiniai blizgučiai.


Tai kalbant apie tą juodą pagrindą - na koks jis nerealus! Aš visą savaitę negalėjau atsižiūrėti į savo ranką: ir kišdavau po karštu ir po šaltu vandeniu, stebėdavau, kaip užsimanius miego mano nagai tampa žydri, o tik atsibudus - pamažu įgauna obre efektą - kai galiukai jau tamsūs, o pats nagas spalvotas. Vakar ant nago išryškėjo "t" radė" kurią supratau kaip ženklą - na kokia tinginė - dar nepapasakojau jums apie seminarą! 


Na, o mano dešinę ranką jūs matote kiekvieną dieną, jei žiūrite mano vlogmas filmukus. Joje Carla Collier parodė šiuo metu Amerikoje vyraujančias tendencijas: pirmiausia, toks prislopinto tono violetinis ar tai alyvinis atspalvis yra pats madingiausias šiuo metų laiku Valstijose. Toliau seka abstrakti nagų dailė, kuri skiriasi ant kiekvieno nago - nes niekas nedaro vienodo - t.y. tokios pat dailės ant visų nagų. Vyrauja geometriniai simboliai ir figūros, abstraktusis menas ir greita dailė, kuriai nereikia itin ilgai sėdėti manikiūro kabinetuose. Greita ir paprasta! Na, o žiemos ir artėjančių švenčių įkvėpta meistrė ant nykščio išpaišė snaigę, kurią iš pradžių žadėjo daryti abstrakčią ir juodą, bet galiausiai padarė baltą. Tiesa, jos viršų dar papuošė blizgučiu su melsvu atspalviu. 


Visą manikiūro laiką nemažai bendravome su Carla ir man ji pasirodė labai šiltas žmogus. Nepaprastai smagu buvo išgirsti ir apie savo nagučius, rekomendacijas dėl besisluoksniuojančių nagų. Dar ir pasitvirtinau sau, kad mano nagučiai tikrai išsausėję ir juos reiktų intensyviau drėkinti aliejais, tačiau iš kitos pusės, buvau nuraminta, kad nustojus tiek rankas mirkyti vandenyje (paaugus vaikui) nagų būklė turėtų atsistatyti. Bandysiu meistrės rekomenduotą Orly Nutrition stipriklį ir galbūt greit galėsiu džiaugtis gražesniais ir sveikesniais nagais? Nepamirštos ir išgirtos buvo mano kartas nuo karto karpomos odelės - aliejukų tepimas duoda didelės naudos! Ir pati nago forma buvo įvardyta kaip visų meistrių svajonė! Cha-ha, pradžioje nesuvokiau apie ką - savaitę prieš renginį buvau nusikarpiusi nagus, tačiau vėliau suvokiau, kad pati forma (nors ir yra nedėkingai lenkta U formos) ir nagas yra pats savaime ilgas, ne laisvasis nago kraštas, bet pats nagas... Žodžiu, gana apie mano nagučius...


Mano manikiūras sulaukė didelio merginų susidomėjimo - kokias geras 10 minučių rankos buvo fotografuojamos, sukiojamos ir žiūrinėjamos. Oho... tiesk dėmesio, kamerų blyksčių ir aptarinėjimo mano nagučiai dar nebuvo sulaukę. Cha-ha...


Tai pats seminaras buvo nepaprastai geras ir smagus. Aš grįžau kupina gerų emocijų, nešdama rankose diplomą, savo pirkinius, o širdyje - šiltas emocijas bei gerą nuotaiką. Sužinojau nepaprastai daug apie pačią kompaniją, jos gaminius, susipažinau su Carla Collier, pabendravau suVitrina Pro atstovais ir man atrodo jau video metu matėsi, kokia laiminga buvau? Et, kad daugiau renginių būtų Klaipėdoje...

O kol kas, labai labai ačiū Vitrina Pro atstovams už pakvietimą ir galimybę sudalyvauti. 




Ačiū, kad skaitote,
Gėlėta kosmetinė

Komentarai

  1. Na va jauciasi smagi seminaro nuotaika ir paciame irase.
    Grazus naguciai

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Ačiū :) Iš tiesų nuotaika buvo nerealiai gera, ir smagu, kai tai pavyksta perteikti straipsnyje :) Na o nagučiai - nepaprastai, tas juodai - žydras manikiūras tikra pasaka, vis nebuvo gana, gaila, kad jau nuaugo :D

      Panaikinti

Rašyti komentarą