PIRMAS ĮSPŪDIS. INGLOT Under Makeup Base - makiažo bazė visiems odos tipams

Šiandien mano bandymuose dar vienas pirmasis įspūdis - šį kart šis tas iš Inglot - silikono pagrindo makiažo pagrindas, skirtas suteikti odai matinį efektą. Lyg ir ne mano odos tipui, tiesa? Tačiau tai tik mėginys, tad išbandžiau ir keliais sakiniais noriu pasidalinti savo mintimis. Galbūt tai bus tai ko ieškote? O gal senai galvojate, bet nežinote, ar jums patiks?


Ką žada gamintojas: 
●        Absorbuoja sebumo perteklių
●        Suteikia matinį efektą
●        Lengvai aplikuojama
●        Suteikia odai satininio efekto pojūtį
●        Naudoti galima su visais AMC serijos produktais bei kitais Inglot kosmetikos produktais
●        Aplikuojama naudojant teptuką, kuris skirtas skystiems produktams arba kosmetinę kempinėlę

Prieš dedant kitą produktą patartina palaukti 2-3 minutes.

Pilno dydžio pakuotė. Nuotrauka iš ČIA

Sudėtis: Cyclopentasiloxane, Polysilicone-11, Dimethicone.

Kiekis: mėginio kiekis nenurodytas. Pilnas gaminio kiekis 30 ml
Kaina: 11,49 EUR
Kur galima įsigyti: Douglas, inglotkosmetika.lt


Mano potyriai. Makiažo bazė skaidri, neturi jokio aiškiai jaučiamo kvapo. Pirmas dalykas, kuris man nepatinka ir tikriausiai pagrindinis dalykas, kuris man nepatinka yra labai sunki, vazeliną primenanti priemonės konssitencija. Dengiu ant odos ir atrodo priemonė trukdys dengti makiažo pagrindą, yra labai sunki ir nelabai maloniai jaučiasi ant odos. Tačiau trunka kelios minutės ir produktas susigeria į odą, tuomet jau galima dengti kitus produktus.

Su šia baze veido oda tampa švelni, atrodo lygesnė, tačiau nelabai ženkliai. Kito poveikio nepastebėjau, galbūt todėl, kad jo esmė yra apsaugoti odą nuo riebalų išsiskyrimo ir blizgėjimo, o aš to neturiu? Nežinau, kaip veiktų riebaliukus, kaip apsaugotų nuo blizgesio, kiek tas jūsų makiažas ilgai išliktų matinis. 

Man, kaip sausiaodei, šita makiažo bazė didelio įspūdžio nepaliko. Tačiau tikriausiai todėl, kad neskirta mano odos tipui. Riebios ir mišrios odos savininkėms padėti dėl šios priemonės poveikio negalėčiau. O gal bandėte? Kaip jums šita bazė?




Ačiū, kad skaitote,
Gėlėta kosmetinė

Komentarai