#98/2022 Rugsėjo mėnesį baigiau.

Labas spali! O su jumis sveikinuosi su pilnu krepšeliu baigtų priemonių rankose ir noriu jums parodyti, ką baigiau per rugsėjį, kas tiesiog metama lauk, kas man patiko, o ko nė už ką nekartočiau? Baigti ir galutinės mano nuomonės apie baigtas priemones.


Kūnui

Man šiek tiek sausindavo odą, sausumas jautėsi ant blauzdų, tačiau jei po dušo kas kart patepdavau kremu, viskas būdavo gerai. Apskritai labai geras priemonės kvapas, visai smagi, rudeniška konsistencija.
Galbūt kartočiau.

Likučius sunaudojau vietoje kūno losjono ir turiu pastebėti, kad priemonė labiau gaivina ir vėsina odą, negu ją drėkina. Vasarą po buvimo saulėje buvo gerai, bet šiuo metu - trūksta drėkinimo. Manau yra geresnių losjonų po deginimosi, tad greičiausiai nekartosime.

Labai maloni vonios druska, visiškai kitokia, nei esame pripratę. Oda po vonios jautėsi minkštutė, švelnutė, o kūnas pailsėjęs. Labai noriu pilnos pakuotės, tik į vonią pilčiau daugiau nei 25 g produkto.

Kvapas visiškai toks pat, kaip standartinio šios linijos aliejaus, tik šio konsistencija riebesnė. Mano plaukams Nuxe aliejai netinka, veidui - ne nuolatiniam naudojimui, o va kūnui jausmas malonus, nes ilgiau apsaugo nuo išsausėjimo, maitina odą.
Kartočiau.

Plaukams

Labai fainas purškiamas kondicionierius plaukams atgaivinti: suteikti minkštumo, paklusnumo, malonaus aromato... Labai patiko šią priemonę naudoti dienomis tarp plovimų, o ir efektą jaučiau ne tik realiai, bet ir mačiau vizualiai.
Mielai pakartočiau.

Veidui

Labai patiko gelinė, nelipni serumo konsistencija ir efektyvus drėkinimo efektas. Visai nebloga priemonė, tik galvoju, kad panašų efektą galima išgauti ir kiek pigesnių serumų pagalba.
Tikriausiai kartočiau.

Neblogai drėkino ir suteikė odai švelnumo. Sakyčiau iš tokios kainos kategorijos priemonės man norėtųsi daugiau efekto, juolab, kad ir gamintojas pažadėjo daugiau. Hmm... greičiausiai visgi nekartočiau.

Priemonė ne man... ilgesnį laiką naudoti šveitiklio su šveičiamosiomis dalelėmis tiesiog negalėčiau, tačiau man visai patiko, kad švelniai šveičia odą. Nekartočiau, bet kaip švelni priemonė dažnesniam naudojimui, visai tinkama,

Labai patiko šios priemonės konsistencija, kuri skystėja nuo kūno šilumos. Kremas suteikia švelnumo ir lygumo, šiek tiek drėkina odą. Būtent drėkinamojo efekto man pritrūko - sausiaodėms reikia stipriau.
Manau visgi nekartočiau.

Puiki sudėtis, geras efektas, nepriekaištinga kaukė, gal tik vienintelis trūkumas - lipnumo jausmas po kaukės, kurio nemėgstu. Ir visgi - kaukė man labai patiko, kad greičiausiai su malonumu pakartočiau.

Burnos higienai

Šis gamintojas man kelia pasitikėjimą, sudėtis gera, valo efektyviai ir maloniai, tačiau jau kuris laikas vaikui norisi mėtinių, o ne vaisinių dantų pastų. Man regis tos vaisinės pastos labiau tinkamos iki kokių penkerių metų, nes vyresniam jau norisi mėtos skonio ir daugiau gaivos.
Savo vaikui jau nebekartočiau.

Greitas, paprastas ir patogus būdas išbalinti dantis, tačiau nėra toks jau nekaltas, koks gali pasirodyti - neatsargiai naudojant gali sukelti jautrumą, dirginti dantenas ar gomurį. Naudoti reiktų saikingai ir atsargiai.

Šiek tiek švelnesnis skonis, nei griaužiantys standartiniai Listerine skoniai. Šis burnos negriaužė, bet veikė puikiai. Žinoma, skalavimo skysčio naudoti nuolat nereikia, bet kartais, kai prisireikia - švelnesnis skonis puikus.
Manau kartočiau.


14. BELLA COTTON vatos pagaliukai popieriniais koteliais, 200 vnt.
Neblogi, nedideli pagaliukai, patogūs naudoti. Šio gamintojo tiek vatos diskeliai, tiek pagaliukai - puikios kokybės ir nedidelės kainos.

Mano pirmoji pažintis su kolageno papildais baigėsi. Tiesą pasakius jaučiu, kad mano savijauta ženkliai geresnė, pagerėjo plaukų būklė, o va veido odai skirtumo taip ir nesulaukiau. Manau, kad galbūt reiktų naudoti ilgesnį laiką, kad pamatyti realius pokyčius, nei 2 mėnesiai.

Dekoratyvinė kosmetika

Pabaigiau per pirmąsias rugsėjo dienas, o daugiausiai naudojau vasaros metu. Spalva man patiko - sveikai koralinis atspalviai dailiai atrodė vasaros metu, pats blizgesys standartinės kokybės - nelipnus, maloniai jaučiasi ant lūpų. Nieko blogo apie blizgesį neturiu pasakyti, tad greičiausiai pakartočiau.

Fantastiška mineralinė pudra, kurią labai mėgstu vasaros metui ir tuomet, kai reikia skubėti ir noriu tik minimaliai pasidažyti: palyginti veido odos toną ir šiek tiek paryškinu antakius. Pudra puikiai jaučiais ant odos, ilgai išlieka, yra paprasta ir greit naudojama. Baiginėju mini pakuotes ir keliausiu prie įprastų dydžių.
Būtinai kartosiu, turiu porą atspalvių pilno dydžio pudros.

MĖGINYS.
Taip, švytėjimo suteikė, tačiau man nepatiko priemonės konsistencija - per sunkus produktas ėmė kimšti veido poras, erzinti odą, o ir labai tamsus priemonės atspalvis tiesiog netinkamas šaltąjam metų laikui. Ne, nepirksiu pilno dydžio pakuotės ir kartoti nenorėčiau.

Nesužavėjo: mėtos per mažai, šaldomojo efekto nėra, o ir maitino/ drėkino nepakankamai. Deja, bet net ir vasaros metu šis balzamas man buvo nepakankamai efektyvus minimalioms lūpų problemoms spręsti. Nekartočiau.

Sunaudojau, bet nepatiko... nors pigmentacija puiki, spalva tobula, tačiau.. konsistencija nuo pat pirmo naudojimo buvo tragiška - per kieta, sunkiai dengdavosi, tekdavo spausti. Tiesą sakant, mielai rinkčiausi bet kokį kitą pieštuką - kai tenka keiktis bandant pasidažyti - nemalonu ir nereikalingas gyvenimo sau apsisunkinimas.

Aromatai

Stengiausi blogo įraše gražiai ir be jokių pykčių sudėlioti kiek įmanoma objektyvesnę nuomonę, tad čia galiu parašyti atviriau ir su daugiau emocijų. Čia yra šūduko krūvytė, kuri smirda spiritu ir odekolonu, o realaus parfumo čia nėra! Metu lauk su didele laime - nebenoriu matyti buteliukų, man nereikia smarvinių bombikių, bandant apsimesti, kad čia prabangiausias nišinis kvapas... Nusipirkau, pauosčiau, metu lauk, kartu su mano veltui išmestais pinigais. 
Būčiau žinojusi - niekad nebūčiau pirkusi...

MĖGINYS.
Ir aš jau geriau turėsiu 1 ml man patinkančio aromato, nei 50 ml butelaitį smirdukų. "Si" kvapas mano akyse, tiksliau uoslės buvo atrastas iš naujo, šį kart tik mėginio pagalba. Man patinka moteriška elegancija, kurią užuodžiau šį kartą, brandumas, žavi harmonija. Ir taip, tikrai galvoju apie pilno dydžio pakuotę. 
---------------------------------------
Viskas, visos mano baigtos pakuotės iš pintinėlės ištrauktos, parodytos ir aptartos. Atrodė, kad visko baigiau daugiau, nei čia parodžiau. Ir labiausiai iš visko džiaugiuosi, kad metu lauk nereikalingas smarvines bombikes. Bandysiu kas mėnesį vis kažką nebaigto, bet nebereikalingo tiesiog išmesti lauk. Ką gi, tinkamos rūšiuoti pakuotės keliauja į spalvotus varpelius, o aš iš naujo pradedu kaupti mėnesio baigtas priemones.




Ačiū, kad skaitote,
Gėlėta kosmetinė

Komentarai