PIRMAS ĮSPŪDIS. GOLDEN ROSE Make-Up Primer Tinted Luminous - makiažo gruntas su atspalviu, suteikiantis švytėjimo

Gautus mėginėlius stengiuosi kaip įmanoma greičiau sunaudoti, išbandyti, o jei kažkas patinka, įsirašau patikusį gaminį į sąrašą nusipirkti kažkada, kai tos kategorijos produkto man prireiks. Nebeperku krūvos tos pačios paskirties priemonių vien dėl to, kad man norisi, kažkas labai patiko ar va dabar man atrodo, kad nusipirkus tapsiu laimingesnė. Visai nesenai prie užsakymo buvo įmestas Golden Rose praimerio (makiažo grunto) mėginėlis, kurį išbandžiau praeitą savaitgalį, o šiandien, tepdama paskutinį kart noriu trumpai jums papasakoti savo įspūdžius.

Ką žada gamintojas: Šilkinės ir lengvos perlamutrinės tekstūros gruntas suteikia odai natūralaus švytėjimo, nepalikdamas riebios odos pojūčio. Paslepia smulkias raukšleles ir poras, suteikdamas odai švytėjimo. Oda tampa skaistesnė ir glotnesnė. Suteikia švelnaus įdegio efektą veido odai.

Pilno dydžio pakuotė. Iš ČIA

Sudėtis: Aqua, Cyclopentasiloxane, Dimethicone, Glycerin, BIS/PEG/PPG-14/14 Dimethicone, Isododecane, Ethylhexyl Hydroxystearate, PEG-10 Dimethicone, Sodium Chloride, Diphenyl Dimethicone, Silica, Phenoxyethanol, Aluminum Starch Octenylsuccinate, Caprylyl Glycol, Silica Dimethyl Silylate, Acrylates Copolymer, Nylon-12, Disteardimonium Hectorite, Triethoxycaprylylsilane, Parfum, Propylene Carbonate, Butylene Glycol, Sodium Laureth-12 Sulfate, C11-15 Pareth-7, Potassium Sorbate, Linalool.
+/-: Mica, CI 77891, CI 77491, CI 77492, CI 77499, CI 77163.


Kiekis: mėginėlio kiekis 1,5 ml. Galima įsigyti 30 ml pakuotėje
Kaina: 13,99 Eur
Kur galima įsigyti: Drogas, Camelia vaistinė, Gintarinė vaistinė ir kt.
Gamintojas: "Erkul Kozmetik A.S.". Pagaminta Turkijoje


Mano nuomonė. Pirmiausia man keistoka pasirodė priemonės konsistencija - praimeris tirštokas, riebokas, slidus ir dengiasi sunkokai. Priemonės sudėtyje yra silikono, tad slidumo priežastis aiški. Tikriausiai jis visiškai nepatiks riebesnės odos savininkėms, nes bus paprasčiausiai per sunkus - priemonė apsunkina odą ir yra jaučiama ant odos. Produktas iš ties odai suteikia saikingo spindesio, tačiau mane labai erzina tamsi, oranžinė priemonės spalva - tokia tinka nebent vasaros metui, nes net ir šiuo metu, kai dar likę nemažai įdegio, man ji per tamsi, per oranžinė, o ir dengiant kitas makiažo priemones reikia pagalvoti, kaip pasidažyti, kad nesimatytų per tamsi spalva. 

Praimeris išlygina odos spalvą (nors ji tampa labiau oranžinė, nei pageidaučiau) ir vizualiai šiek tiek paslepia smulkesnes raukšleles, tačiau visiškai neturi maskavimo.


Iš pradžių džiaugiausi gražiu spindesiu, bet padengus papildomas priemones (o jų reikia, nes kitaip praimeris su kievienu prisilietimu iš kart valosi nuo veido), spindesio efektas nebėra matomas. Tad natūraliai man kyla klausimas - kam dengti priemonę, kurios pagrindinę funkciją užmaskuoja mano makiažo pagrindas? Kelis kartus pasitepiau, išbandžiau, bet deja, šis praimeris man nepatiko... juolab, kad po poros dienų kasdienio naudojimo priemonė pakimšo poras ir ėmė formuotis spuogeliai. Ačiū ne... pilnos pakuotės pirkti nesigundau, o ir šiaip pastebėjau, kad praimerio vengiu - dažniausiai jie kemša poras, užima papildomo laiko ryte, o vertė mano odos tipui abejotina. 




Ačiū, kad skaitote,
Gėlėta kosmetinė

Komentarai