ESSENCE skystas akių pavedimas Liquid Ink: "matt eyeliner" ir "high shine eyeliner": apžvalga

Tai, kas vienoms merginoms atrodo visiškai įprasta kosmetikos priemonė, man atrodo, vienas didžiausių iššūkių. Taigi, akių pavedimo plunknelės man vienas sudėtingiausių kosmetikos išradimų, pirmiausia todėl, jog man paprasčiausiai trūksta įgudimo jomis naudotis.

"Seni keliai neatveria naujų durų..."

Man niekada nereikėjo akių kontūro pieštukų ar kitų akių kontūravimo priemonių. Dievas man dovanojo didžiules mamos akis, tad jas dar labiau pabrėžus, jos visad atrodė pernelyg keistai. O ir pirmaisiais rimtesnio kosmetikos bandymo metais, aš buvau natūraliai baltais (ar blondinės) plaukais ir šviesiais antakiais, tad ir juodas akių kontūro pieštukas atrodė visiškai nederanti priemonė.

Plunksnelę kontūrui aš turėjau, tačiau ją kasdien naudojau ant sesers akių vokų. Jaunėlė mano sesutė tuo metu atrodė visiškai kaip aš: abi buvome vienodo kūno sudėjimo, visiškai vienodų veido bruožų, o ir vyresnė sesė mums nuolat siuvo identiškai vienodus drabužius. Mus nuolat maišydavo mūsų draugai ir pažįstami. Mes buvome "dvynės" išskyrus vieną dalyką - aš buvau garbiniuota ir blondinė (natūraliai šviesių plaukų), o mano mažosios sesės plaukai buvo tiesūs ir juodi. Tad suprantama, jai juodas akių kontūras tiko daug geriau nei man.


Produktas: ESSENCE "Liquid Ink" skystas akių pavedimas - "matt eyeliner" ir "high shine eyeliner"
Gamintojas: "Cosnova". Matinis pavedimas pagamintas Liuksemburge. Spindinčio pavedimo šalis gamintoja - Vokietija
Paskirtis: paryškinti, pabrėžti akių kontūrą
Tinkamas tipas: visiems tipams
Labiausiai patiko: lengva naudoti, nesudėtinga manevruoti
Labiausiai nepatiko: tikėjausi ilgesnio, kokybiškesnio išlikimo
Tūris: kiekvienas po 3 ml
Kaina*: kiekvienas po 3,15 EUR (10,89 Lt)
Kur galima įsigyti: Eurokos, Drogas
Įvertinimas: 8 / 10

Ką žada gamintojas:
hight shine: Atgal prie pagrindinės juodos! Skystas akių kontūro pavedimas sukuria gražią liniją su stipriai blizgiu efektu.
matt: pakuotėje: skystas akių kontūro pavedimas sukuria gražią akių liniją su matiniu efektu.


Nedidelės, gana trumpos akių pavedimo pakuotės pagamintos iš juodo plastiko. Abu pavadinimo užrašai yra violetinės spalvos, bet skiriasi atspalviu, matomai turėtų palengvinti reikalingo efekto pakuotės suradimą. Tačiau atvirai, ryte, kai skubu man labiau pagelbėja blizgus sidabrinis lipdukas su nurodytu efektu, ant pakuotės dangtelio.


Priemonės dangtelis atsisuka. Po juo yra priemonės aplikatorius - plonytė sintetinio pluošto plunksnelė, vienoda abejoms priemonėms. Tad man vis norisi akių pavedimą vadinti akių kontūro plunksnele.


Abi akių priemonės turi aiškiai užuodžiamą alkoholio kvapą. Visgi, kvapas nėra stiprus ar užimantis nosį ir visiškai dingsta, kai priemonė išdžiūva ant voko.

Konsistencija. Priemonių konsistencijos gana skystos. Jei pamenate, kaip mokykloje, dailės pamokose piešdavote juodu tušu, tai konsistencija man pasirodė visiškai tokia pati kaip juodo tušo. Priemonių pigmentacija sodriai juoda, ryški ir tikrai gera - pakanka vieno plunksnelės pamirkymo į priemonę, kad nurėžti vieną ploną liniją ant voko. Visgi, aš papildomai dar perbrėžiu liniją, kad įsitikinčiau, jog visur padengiau vienodai ir tarp voko ir blakstienų neliko nenudažyto ruoželio, kuris dažniausiai gadina visą vaizdą.


Sudėtis:
High Shine Eyeliner:
AQUA (WATER), ACRYLATES COPOLYMER, ALCOHOL DENAT., PEG-200 HYDROGENATED GLYCERYL PALMATE, BUTYLENE GLYCOL, XANTHAN GUM, CAPRYLYL GLYCOL, SODIUM LAURETH SULFATE, C11-15 PARETH-7, PHENOXYETHANOL, POTASSIUM SORBATE, CI 77266 (BLACK 2) (NANO).

Matt Eyeliner:
AQUA (WATER), STYRENE/ACRYLATES COPOLYMER, PROPYLENE GLYCOL, ALCOHOL DENAT., ALLANTOIN, BISABOLOL, XANTHAN GUM, POTASSIUM SORBATE, SODIUM DEHYDROACETATE, TETRASODIUM EDTA, ETHYLHEXYLGLYCERIN, TOCOPHEROL, SODIUM HYDROXIDE, PHENOXYETHANOL, FARNESOL, CI 77266 (BLACK 2) (NANO), CI 77499 (IRON OXIDES).


Poveikis. Pirmiausia noriu papasakoti apie priemonės padengimą. Akių plunksnelės man ilgai atrodė pats sudėtingiausias naudoti produktas. Aš sąmoningai ilgą laiką vengiau įsigyti tokią priemonę, kurios padengimui reikia praktikos, tačiau kai Essence kompanija man atsiuntė plunkneles išbandymui, suvokiau, kad viskas, dabar tikrai reikės bandyti ir mokytis. Paauglystėje turėjau akių plunksnelę iš Avon, su kuria niekad savęs nedažiau, paprasčiausiai sudrebėjus rankai tekdavo viską  nusivalyti ir vėl pradėti iš naujo. Tačiau plunksnele kasdien dažiau savo jaunėlę sesę, ir kažkodėl jai padaryti makiažą buvo labai paprasta. O sau, arba pritrūkdavo laiko, arba pritingėdavau tiesiog bandyti. Tad pirmiausia, ačiū essence, kad atsiuntė ir privertė tiesiog išbandyti. :)


Nuotraukos su efektu darytos per kelis kartus, tad gali kiek skirtis efektas, be to, puikiai suvokiu, kad praktikos man vis dar trūksta. Tai šen, tai ten kontūras nubrėžiamas nelygiai ar netolygiai. Sudrebėjus rankai kontūrą vis bandau išlyginti ir taip mano akių linija vis storėja ir storėja, kol galiausiai nusprendžiu nuvalyti, tad manau dar reikia praktikuotis ir praktikuotis...


O dabar dar šiek tiek apie patį produktą. Pirmiausia, buvau gerokai nustebusi, kad plunksnelė labai lengvai valdosi. Matomai dėl to, jog nėra pernelyg lanksti ar super plona, kaip paauglystėje turėtas Avon akių kontūro pavedimas. Tiesa, labai ploną ir precizišką liniją su essence plunksnele dėl to nupiešti yra gerokai sunkiau, bet aš kol kas į plonytes linijas dar nepretenduoju. :D

Kaip jau sakiau, abi plunksneles nepaprastai lengva valdyti. Tiesa, pasidažius tiek matine tiek blizgia plunksnele jos abi iš pradžių atrodo visiškai vienodai ir tik džiūvant išryškėja galutinis efektas. O ir džiuvimo laikas, man pasirodė ilgokas, apie 30 sekundžių. Iš vienos pusės, per tokį laiką kontūrą lengva pataisyti. Tačiau nubrėžus dailią liniją, reikia sąlyginai ilgai laukti, kol ji išdžius.


Gamintojas teigia, kad matinio efekto akių pavedimas yra atsparus vandeniui. Gaila, bet turiu pasakyti, jog tikrai ne. Abu akių kontūrai gana lengvai nusiplauna paprasčiausiu vandeniu, tiesa, reikia pabrėžti, kad matinė tikrai kiek atsparesnė, negu blizgi, tačiau deja, ji nėra atspari vandeniui.


Abi priemonės suteikia labai gražų, tolygų efektą, tačiau man pasirodė, kad išlikimo laikas, yra kiek nuviliantis. Priemonė nepakitusi išsilaiko apie 6 valandas. Tačiau vėliau, ant voko linija kiek suskilinėja ir atsiradus miniatiūriniams tarpeliams tarp linijos, ji pradeda nusitrinti. O taip norėjosi tikėti, kad produktas išlaikys bent 8 valandas nepakitęs. Tiesa, grįžusi namo (po 9 valandų) kontūras dar nėra toks nusitrynęs ir baisus, tačiau iš arti matosi, kad priemonę būtina atnaujinti, ypatingai abiejose akių kampučiuose.

REZIUMĖ.
Akių kontūro plunksnelės išlaikymo laikas ir neteisingas pažadas dėl atsparumo vandeniui yra nuviliantys faktoriai, tačiau dailus galutinis efektas ir naudojimo patogumas išlygina rezultatą. Tad manyčiau kas dienai skystas akių kontūro pavedimas visai priimta priemonė, ypatingai, jei tai pirmieji jūsų bandymai nubrėžti dailią akių kontūro liniją, naudojantis, kartais labai pretenzingomis akių kontūro plunksnelėmis.




Ačiū, kad skaitote,

Gražios dienos
Gėlėta kosmetinė
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
* nurodyta gaminio kaina tik orientacinė. Visada galima rasti gaminio akcijas, per kurias produktus galite įsigyti pigiau. Taip pat, nenurodau jums galutinės, aukščiausios kainos, kadangi neturiu galimybės palyginti visų produkto pardavimo vietų.

RP-sample

Komentarai

  1. mane kursuose mokė liniją brėžti pradedant ties blakstienų linijos viduriu (maždaug ten, kur yra vyzdys) link ausies. Tokiu būdu gan dailiai pasidažysi akis.:) Tiesa, ties viduriu linija šiek tiek stambės, bet taip ir turi būti. svarbu, kad ties vidiniu akies kampučiu būtų plona linija!

    Ir ačiū už tokį fainą straipsnelį. Pati labai retai naudoju pavedimus, nes tingiu ilgai žaisti. O ir šiaip akys didžiulės, plius nelabai kas matosi :D

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Geras, aš taip pat dažau: nuo vidurio link išorės ir tada vidinis kamputis... :) Aišku, atidirbti ranką dar reikia :)

      Ačiū Greta ;)

      Panaikinti
  2. Man po kurio laiko suskeldi ir tada nutrupa, bet kelias valandas laiko normaliai... Aš prieš jį naudojau šešėlių pagrindą ir šešėlius, gal tai prideda ilgesnį laikymo laiką? Nors kažkaip nemanau...

    AtsakytiPanaikinti

Rašyti komentarą