ERNO LASZLO "Transphuse" naktinis serumas kovojantis su senėjimu

Erno Laszlo naktinis veido serumas "Transphuse" ne tik itin brangi veido priežiūros priemonė, tačiau ir mano nuostabai itin efektyvi. Pristatau mažytės pakuotės nuomonę ir pasakoju apie stulbinantį priemonės efektą.

Aš noriu gyventi savo gyvenimą be streso ir pergyvenimų, man nereikia būti žinomai ar turtingai. Aš tik noriu būti laiminga...

Ką daryti su žmonėmis, kurie tavo gyvenime kelia stresą, sukuria intrigas, meluoja ir veidmainiauja? Ką jūs darytumėte? Atsiriboti nuo tokių žmonių tampa vis sunkiau, o aš iš tiesų noriu... Po kiek daugiau nei savaitės su vyru švęsime 5 metų santuokos sukaktį ir tik dabar sužinojau, kad gana artimi man žmonės niekaip nesusitaiko su mūsų santuoka ir ne tik kad negali jos pripažinti, tačiau ir visais būdais stengiasi jai pakenkti. Ar jums tai atrodo normalu? Nes aš jau nieko nebesuprantu... Dėl tam tikrų priežasčių to asmens tikrai neįvardinsiu, būtų neestetiška mano atžvilgiu, o ir nusileisti iki tokio lygio man per žema. Tik nebesuprantu ką man daryti... Gal buvote susidūrę su panašia situacija ir galite man patarti?

Tas bereikalingas stresas itin stipriai veikia mane ir mano nervines ląsteles. O vidinis stresas netrunka pasimatyti ir ant veido odos, todėl skubu taisyti mažytes veido odos problemas, kol jos neįsisenijo su naktiniu serumu, žadančiu kovoti su tokiomis problemomis.


Produktas: ERNO LASZLO "Transphuse" naktinis serumas kovojantis su senėjimu
Gamintojas: "Erno Laszlo". Pagaminta Jungtinėse Amerikos Valstijose
Paskirtis: gerinti odos tonusą, mažina raukšles
Tinkamas tipas: brandžiai, raukšlių turinčiai odai
Labiausiai patiko: efektas
Labiausiai nepatiko: kaina
Tūris: 2 ml. Pilno dydžio pakuotė 29,57 ml
Kaina*: 29,57 ml kaina apie $200 arba 183,68 EUR (634,21 Lt)
Kur galima įsigyti: www.lookfantastic.com

Ką žada gamintojas: Lengvos formulės serumas, kovojantis su senėjimu, atstato per dieną pažeist odą, kol miegate. Transphuse serumas per naktį atstato odos natūralų balansą, sumažina matomas raukšles ir padidina odos apsaugą dienos stresui. Oda po naudojimo jaučiasi stangresnė, pakelta ir gaivesnė.
• STIPRINA. Papildo odą su bioaktyviomis maistinėmis medžiagomis, suaktyvina ląstelių apsaugą nuo žalingo aplinkos poveikio.
• STIMULIUOJA. Inovatyvi polipeptidų technologija skatina kolageno kūrimą , mažina smulkias raukšleles.
• RAMINA. Levandų ekstraktas padeda atsigauti odai nuo dieną patirto streso ir suteikia ramų nakties miegą.

Naudojimas: Naudokite nakties metu. Įtapšnokite serumo į odą ir paskirstykite and veido ir kaklo, vengdami akių srities.


Nedidelė, juodos spalvos plastiko pakuotė suformuota tūbelės formos, bent jau mano miniatiūrinė tūbelė turi nedidelę angą, pro kurią gaminys dozuojamas nedideliais kiekiais, tad galima tepti priemonę tiesiai ant raukšlių, o ne ant viso veido, jei yra tik toks poreikis.

Pilno dydžio pakuotė yra skaidraus plastiko arba stiklo su juodos spalvos dangteliu. Po juo tikriausiai yra pompa su dozavimo anga. Iš tiesų serumo pakuotė atrodo estetiškai ir profesionaliai.


Kvapas. Priemonės kvapas gana stiprus, primena gydomojo žolelių tepalo kvapą, jaučiasi ir levanų aromatas. Visgi, ant odos jis ilgai neišlieka ir gana greitai dingsta, tad netriko uoslės.


Konsistencija. Priemonė skaidrios spalvos, savo tirštumo kiek primena želė, tačiau labiau vandeninga. Paskirstoma ir išsklaidoma ant odos lengvai, masažuojant įsigeria greitai.


Sudėtis: Water (Aqua/Eau), Glyceryl Polymethacrylate, Glycerin, Glycosaminoglycans, Acmella Oleracea Extract, Palmitoyl Oligopeptide, Palmitoyl Tetrapeptide-7, Bifida Ferment Lysate, Milk Protein (Lactis Proteinum), Lactose, Acrylates/Beheneth-25 Methacrylate Copolymer, Hydroxyethylcellulose, Carbomer, Polysorbate 20, Butylene Glycol, Caprylyl Glycol, Hexylene Glycol, Acrylates/Peg-10 Maleate/Styrene Copolymer, Lavandula Angustifolia (Lavender) Oil, Sodium Acrylate/Sodium Acryloyldimethyl Taurate Copolymer, Polysorbate 80, Isohexadecane, Disodium Edta, Sodium Hydroxide, Methylisothiazolinone, Ext. Violet 2 (CI 60730), Red 33 (CI 17200).


Poveikis. Visų pirma priemonę itin lengva naudoti: nedidelį kiekį gaminio įmasažuoju į tas raukšleles, kurios ima po truputį atsirasti ir atrodo jau įsitaisė mano veide ir neketina niekur trauktis. Aš mačiau, jog gamintojas skatina priemonę naudoti ant viso veido odos, tačiau turėdama galvoje savo amžių, jį naudoju tik savo raukšlėms nakčiai.


Jau po pirmosios nakties pastebėjau, kad mano gana gilios raukšlės nuo nosies iki smakro tapo mažiau matomos, oda aplink stangresnė, o pati raukšlė praktiškai dingo, netgi man juokiantis! Oda vietose, kur naudojau serumą tapo stangresnė, gražesnė ir lygesnė.... Negaliu patikėti, kad serumas veikia jau po pirmojo karto!!! Man labai patinka teikiamas efektas, tik ta nelemtai aukšta priemonės kaina....


REZIUMĖ.
PRIVALUMAI:
- profesionaliai atrodanti, patraukli ir patogi pakuotė;
- nedidelė dozavimo anga;
- man malonus žolelių aromatas (čia jau mano asmeniškumas, bet juk ir rašau jums subjektyviai 😉);
- lengvai paskirstoma ir išsklaidoma ant odos;
- masažuojant greitai įsigeria;
- efektas matomas jau po pirmojo naudojimo;
- gilios raukšlės tampa mažiau pastebimos, mažos praktiškai išnyksta;
- oda tampa stangresnė, lygesnė ir gražesnė.

TRŪKUMAI:
- vidutinio saugumo sudėtis su žalingu ingredientu;
- labai aukšta kaina.




Ačiū kad skaitote,

Linkiu kuo mažiau stresuoti,
Gėlėta kosmetinė


--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
* nurodyta gaminio kaina tik orientacinė. Visada galima rasti gaminio akcijas, per kurias produktus galite įsigyti pigiau. Taip pat, nenurodau jums galutinės, aukščiausios kainos, kadangi neturiu galimybės palyginti visų produkto pardavimo vietų.

Komentarai

  1. Tinklaraščio administratorius pašalino šį komentarą.

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. ReiRei, jūsų komentaras šalinamas dėl užslėptos reklamos.

      Tačiau atsakau į jūsų klausimą, Erno Laszlo transphuse serumas iš tiesų efektyvus.

      Panaikinti

Rašyti komentarą