HIMALAYA HERBALS nourishing skin cream - universalus maitinamasis kremas su alaviju ir žiemine vyšnia

Vis labiau šąlant orams, vėjuotu ir šaltesniu oru reikia atidžiau pasirūpinti ne tik veido, tačiau ir kūno bei rankų oda. Tam puikiai tinka universalūs, riebesni kremai. Apie vieną tokių iš Himalaya Herbals noriu papasakoti ir jums.

"Kai kurie žmonės jaučia lietų. Kiti, tik sušlampa"
Citata, autorius nežinomas

Nepaisant to, kad mano veido oda normali, su didžiuliu poreikiu ją drėkinti, aš privalau pasirūpinti ir intensyvesniu jos maitinimu. Šios kompanijos kremą įsigijau gan atsitiktinai: pamačiau kremą lentynoje ir man patiko jo pakuotė... Be to, man labai įdomi, dėl eskaluojamos natūralios žolelių sudėties, Himalaya Herbals produkcija, tad noriu išbandyti kuo daugiau šios kompanijos gaminių.



Produktas: HIMALAYA HERBALS nourishing skin cream - universalus maitinamasis kremas veidui, kūnui ir rankoms
Gamintojas: "The Himalaya Drug Company". Pagaminta Indijoje
Paskirtis: maitinti ir drėkinti odą
Tinkamas tipas: visiems tipams
Labiausiai patiko: efektas veidui
Labiausiai nepatiko: netinka veido odai
Tūris: 50 ml
Kaina*: 2,13 EUR (7,35 Lt)
Kur galima įsigyti: Drogas, Eurovaistinė

Ką žada gamintojas: švelnus ir neriebus kremas kasdieniam naudojimui, kad oda taptų švelni ir elastinga. Sudėtyje esantis alavijas maitina ir drėkina, žieminė vyšnia ir indiškasis kinmedis saugo odą nuo užteršto ir sauso oro. Tinka naudoti veidui, rankoms, kūnui. Visiems odos tipams.



Žalsvai melsvos produktų pakuotės yra kažkas tokio... Paprastai daili kremo pakuotė puošta būtent tokiomis spalvomis. Pakuotės indelis baltas, puoštas augaliniais motyvais. Iš esmės tai labai tradicinė pakuotė: plokščias, gana platus indelis su užsukamu dangteliu.

Man rūpi aplinkos švara, todėl aš ne tik rūšiuoju atliekas, tačiau ir džiaugiuosi, kai galima įsigyti patinkančius produktus be papildomų kartoninių pakuočių, kurios dažniausiai iš karto po atidarymo vistiek keliauja į šiukšlių dėžę. Visgi, man lygiai taip pat rūpi mano higiena ir gerai apsaugoti produktai. Šiame kreme jis puikiai apsaugotas papildoma folija po dangteliu, kuris užtikrina, kad niekas iki manęs kremo neatidarė ir jis nepradėjo gesti. Tai dar aktualu ir tais atvejais, kai produkto galiojimo laikas yra trumpesnis nei įprastai. Šis kremas galioja tik 6 mėnesius, tad apsaugota pakuotė yra didelis privalumas.


Kvapas. Kremo kvapas neprimena jokio augalinio kremo kvapo, tai labiau kosmetikos priemonių kvapas, kuriame jaučiamas lengvas ir gaivus aromatas. Kvapas man pasirodė vidutinio intensyvumo ir neerzinantis, tik išlieka jis labai ilgai. Dar apie pusę dienos nuo kremo padengimo ant odos (net ir naudojant makiažą) vis dar aiškiai jaučiu kremo kvapą. Aš nemėgstu tiek ilgai išliekančių veido kremo kvapų. Kaip kūno ar rankų kremas aromato intensyvumas ir išlikimo trukmė mane tenkina, tačiau kaip veido kremas, ne.


Konsistencija. Kremas baltos spalvos, jo konsistencija iš pradžių atrodo labai lengva, tačiau tepant ant odos jaučiasi kremo riebumas.


Sudėtis: Aqua, Mineral Oil, Glycerin, Cetyl Alcohol, Cetearyl Ethylhexanoate, Glyceryl Stearate SE, Cetostearyl Alcohol, Triethanolamine, Aloe Barbadensis Leaf Extract, Pterocarpus Marsupium Wood Extract, Glyceryl Stearate (and) PEG-100 Stearate, Carbomer, Phenoxyethanol, Parfum, Withania Somnifera Root Extract, Centella Asiatica Extract, Methylparaben, Propylparaben, BHT, Disodium EDTA, Hexyl Cinnamal, Butylphenyl Methylpropional, Benzyl Salicylate, Linalool, Hydroxycitronellal, Limonene.


Poveikis. Universalus kremas nepaisant lengvos konsistencijos, tepant ant veido jaučiamas kremo riebumas. Kremas ant odos paskirstomas lengvai ir tolygiai, įsigeria vidutiniškai greitai. Aš daugiausiai kremą naudojau veido odai, ir turiu pasakyti, kad man jis pilnai susigeria po maždaug 5 minučių nuo padengimo ant veido odos, tad galiu praktiškai iš karto daryti makiažą ir nereikia laukti, kol pilnai susigers į odą. Be to, iš tiesų smagu, kad net riebesnės konsistencijos produktas nepalieka riebios plėvelės ant odos.


Po kremo padengimo ant veido odos ji tampa švelnesnė, yra gerai pamaitinama, gauna drėgmės. Lygiai tokį pat efektą produktas suteikia ir kūno bei rankų odai. Tik nežinau kodėl man atrodo, kad į rankų odą geriasi ilgiau nei kiti mano turimi kremai.

Man patinka ir kremo universalumas. Tinkamas veidui, kūnui ir rankoms produktas ne tik taupo vietą vonios spintelėje (vietoj 3 pakuočių pakaks vienos), tačiau ir itin patogus keliavimui ir taupys vietą lagamine.


Visgi, man šis kremas turi trūkumų ir netinka mano veidukui. Per naudojimo laikotarpį aš kelis kartus buvau nutraukusi naudojimą ir vėl pradėjau iš naujo, kad įsitikinčiau, ar iš tiesų netinkamas. Tad padengus ant mano veido, skruostų srityje man iškyla poodiniai dariniai, kurie panašūs į tarpinį variantą tarp bėrimo ir spuogų. Iš pradžių dėl jų kaltinau savo hormonus, tačiau nustojus naudoti kremą dingdavo ir spuogeliai. Tad savaime aišku, kad tai kremo įtaka odai.

Tačiau produktas puikiai tinka kūno ir rankų odai, nesukeldamas kūnui jokių papildomų problemų, drėkindamas ir maitindamas. Taigi, kremas visiškai netinka veido odai, tačiau rankoms ir kūnui maitinti yra iš tiesų neblogas produktas.


REZIUMĖ.
PRIVALUMAI:
+ nedidelė kaina;
+ galima rinktis iš 50 ml ir 250 ml pakuočių;
+ universalus kremas (veidui, kūnui ir rankoms) sutaupys vietos vonios spintelėje: vietoj trijų pakuočių pakaks vienos;
+ platesnė tradicinio kremo indelio anga patogesnė nei siauresnių kremų pakuočių;
+ paprastai daili žaliai melsvais intarpais puošta pakuotė;
+ produktas neturi nereikalingų plastiko plėvelės ir kartoninių dėžučių pakuočių (saugome gamtą);
+ kremas apsaugotas folija po dangteliu, užtikrina, kad produkto iki manęs niekas neatidarė ir jis nepradėjo gesti;
+ malonus lengvai gaivus parfumuotas kvapas;
+ lengva konsistencija (tačiau jaučiamas kremo riebumas);
+ ant odos paskirstomas lengvai ir pasidengia tolygiai;
+ įsigeria vidutiniškai greitai (pilnai įsigeria per maždaug 5 min.);
+ sudėtyje yra augalinių ekstraktų naudingų odai;
+ nepalieka riebios plėvelės ant odos;
+ odai suteikia švelnumo ir minkštumo;
+ kremas teikia drėkinimo ir maitinimo efektą.

TRŪKUMAI:
- kremo aromatas išlieka per ilgai: bent pusę dienos užuodžiu kremo kvapą ant savo veido, net ir naudojant makiažą;
- sudėtyje daug vidutinio saugumo (9) ir žalingų (5) ingredientų;
- veido oda po kremo naudojimo išberia spuogeliais.




Ačiū, kad skaitote,

Jaukaus ketvirtadienio,
Gėlėta kosmetinė


--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
* nurodyta gaminio kaina tik orientacinė. Visada galima rasti gaminio akcijas, per kurias produktus galite įsigyti pigiau. Taip pat, nenurodau jums galutinės, aukščiausios kainos, kadangi neturiu galimybės palyginti visų produkto pardavimo vietų.

Komentarai

  1. Labai taikli citata su kuria sutinku visu simtu procentu. As esu ta, kuri per lietu vaiksto be skecio. Ne del to, kad ji bunu pamirsusi namie, bet del to, kad dievinu jausti lietaus lasus ant veido. Juk lietus, tai tik konfeti is dangaus :)

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Labai gražiai aprašei lietų :) Tiesiog pasakiškai meniška :)

      Panaikinti

Rašyti komentarą