BENEFIT benetint cheek & lip stain rose tinted - skysta priemonė skruostams ir lūpoms

Tai labas!
Toks jausmas, kad nerašiau jau labai ilgai... Į namus su mažyliu esame grįžę jau kelios dienos, tačiau dabar pas mus gimtadienių maratonas, namų tvarkymas ir šiaip visokių prisikaupusių reikaliukų, tad prisėsti prie kompiuterio net nebuvo kada ir kaip... Šiandien džiaugiuosi, kad apsitvarkiusi reikalus jau grįžtu su naujomis apžvalgomis ir viską noriu pradėti nuo Benefit tinto lūpoms ir skruostams: koks jis, kad patiko, o kas visgi nelabai.

"Nubuskite su šypsena ir vykitės gyvenimą...
Gyvenkite jį, džiaukitės juo, ragaukite, uostykite, jauskite."
Joe Knap


Produktas: BENEFIT benetint cheek & lip stain rose tinted - skysta priemonė skruostams ir lūpoms
Gamintojas: "Benefit". Pagaminta JAV
Paskirtis: skruostams ir lūpoms
Tinkamas tipas: visiems
Labiausiai patiko: ilgai išlieka
Labiausiai nepatiko: sausina lūpas
Tūris: aš turiu mini pakuotę su 4 ml, parduodamos po 10 ml kiekio pakuotėse
Kaina*: 10 ml  - 33,95 EUR
Kur galima įsigyti: Douglas parduotuvėse arba internetu 
Įvertinimas: 2,5/5

Ką žada gamintojas: Originalūs rožinio atspalvio skysti dažai parausvina lūpas ir skruostus, padengdami juos perregimu sluoksniu. Atsparūs bučiniams, ilgai išlieka. 8-ajame dešimtmetyje egzotiškai šokėjai sukurtos priemonės „Benetint“ populiarumas tapo legendinis. Ją mėgsta įžymybės, makiažo meistrai ir merginos visame pasaulyje. Skaidri priemonė patraukliai atrodo ant bet kokios spalvos odos. Nekaltai įžūlus įvaizdis. Ilgai išlieka.

Ar tu nuraudai, gražuole? Triskart brūkštelėk per skruostų obuoliukus ir išlygink pirštų galiukais – skruostai atrodys tobulai rausvi. Patepk lūpas ir išlygink – jos atrodys putlesnės! 


Benefit produktų pakuotės žavios, žaismingos ir unikalios. Tinto pakuotė nėra labai labai išskirtinė, bet rožinė mergaitiška pakuotė ir buteliukas su nagų laką primenančių šepetėliu labai fainas. Aš turiu mini produkto pakuotę, kuri iš viso labai miela, simpatiška ir kompaktiška, tiesiog kišu į džinsų kišenę ir keliauju...

Nežinau, kaip vertinti nagų lako tipo šepetėlį - aplikatorių. Galbūt tokiai priemonei tai vienas patogesnių sprendimų? Tačiau tokiu gana sunku padengti tolygiai, daug patogiau būtų kempinėlės tipo ar lūpų blizgesių šepetėliai? Na  sudėtinga pasidažyti tolygiai, ir tiesiog dar būtinai reikia įtapšnoti pirštais, kurie irgi nusidažo - o nuvalyti įsigėrusią spalvą pavyksta tik su makiažo valikliu...

Kvapas. Kvepia aiškiu ir grynu rožių aromatu. Šiaip jau nesu didelė rožių kvapo mėgėja kosmetikos priemonėse, tačiau čia jis netgi malonus, nors palyginus stiprus, intensyvus ir jaučiamas ilgokai.

Konsistencija. Labai skystas, vandens skystumo aviečių raudonio gaminys.



Sudėtis: WATER (AQUA), POLYSORBATE 20, PHENOXYETHANOL, SODIUM HYDROXIDE, CARMINE (CI 75470), METHYLPARABEN, FRAGRANCE (PARFUM), TETRASODIUM EDTA, GERANIOL, LINALOOL, HEXYL CINNAMAL, CITRONELLOL, MALTODEXTRIN, BENZYL SALICYLATE, BHT.


Poveikis. Man iš visų gautų Benefit priemonių, šita patiko mažiausiai. Pirmiausia turiu nemažų priekaištų dėl padengimo ir tas šepetėlis nėra patogus ir geras būdas paskirstyti tokio skystumo produktą. Skirstyti priemonę reiktų itin kruopščiai ir itin tolygiai, nes... pasidengs nevienodai ir lūpos atrodys kaip nukramtytos...

Be to, nežinau, kas yra su mano lūpomis, mat esu sunaudojusi jau pusę buteliuko, bet tik kartą priemonė atrodė padoriai! Mano lūpos šiaip jau dažniausiai yra labai sausos ir nuolat jas maitinu balzamais, kartais dedu kaukes, šveičiu šveitikliais. Jei prieš tintą nušveičiu lūpas, pamaitinu kauke ir dar geru balzamu, tintas atrodo geriau. Tačiau dažniausiai... pasidengia netolygiai, viršutinėje lūpoje pigmentas nenori gertis, o ant apatinės pasidengia labai netolygiai... Žodžiu - priemonė turėtų būti lengva, greit naudojama ir patogi skubančioms, tačiau man pasiruošimas reikalauja didelių pastangų, o padengimas daug kruopštumo. Net ir tiems patiems skruostams - neįprastas padengimas reikalauja įpratimo, bet nepasakyčiau, kad dengti skruostus buvo labai sudėtinga ar kažkas nepavyko. Tiesiog skysta priemonė skaistalams, nėra mano mėgiamiausias būdas.


Kas man patinka priemonėje? Tai be abejonės - jos atspalvis. Raudona avietinė spalva atrodo labai natūraliai tiek ant skruostų, tiek ant lūpų, suteikia tokio gaivumo. Tintu galima suteikti skirtingą intensyvumą: vienu sluoksniu išgaunamas natūralus efektas, tuo tarpu sluoksniuojant galima išgauti vis intensyvesnę spalvą. Priemonė pats tas pavasariškai gaiviam makiažui. Tintas labai smagus ir dėl išlikimo - nepasakyčiau, kad išliks visą dieną, bet man apie 2-3 valandas be vargo. Nieko stebinančio? Tai ne apie patį laiką, tačiau apie tai, kad susigėrus priemonei į odą ji atspari ir bučiniams, ir maistui ir gėrimams ir nepalieka dėmių ant puodelių ar įrankių. Tačiau... man sausina lūpas ir gana stipriai...

Iš esmės mano poreikių šita priemonė neatitinka. Aš tikėjausi greitai padengiamos, atsparios ir lengvai naudojamos priemonės, tačiau galutiniame rezultate, gal dėl mano lūpų problemų, gal dėl kitų priežasčių, man tintas nebuvo tobulas dalykas. Aš šito visai nenorėčiau kartoti ir man ji tikrai nepaliko jokio wow įspūdžio.




Ačiū, kad skaitote,
Gėlėta kosmetinė

* nurodyta gaminio kaina tik orientacinė. Visada galima rasti gaminio akcijas, per kurias produktus galite įsigyti pigiau. Taip pat, nenurodau jums galutinės, aukščiausios kainos, kadangi neturiu galimybės palyginti visų produkto pardavimo vietų.

PR-Sample

Buvo aktualu? Turite minčių? Norite pasidalinti? Komentuokite!
Grįžtamasis ryšys aktualus blogo egzistavimui ir jo krypčiai bei labai labai svarbus man!

Komentarai

  1. Body shopas irgi turi tokį pat tintą, tik aplikatorius yra minkšta kempinėlė, tai žymiai patogiau, bet irgi visko pasitaiko, bet smagus produktas, sukuria tokių "nepadažytų" lūpų įspūdį

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Man tinto idėja patinka, ir būdas ir efektas, tik panašu, kad mano sausoms lūpoms visai nepatinka tokio tipo priemonės... gaila, tačiau ką padarysi :)

      Panaikinti

Rašyti komentarą