DOLCE&GABBANA Anthology "3 L'imperatrice" tualetinis vanduo moterims

Pradedam vasariškų aromatų ciklą? Rinkdama kvapus įrašams, visuomet atsižvelgiu į jų sezoniškumą - menkas smagumas vasaros metu būtų skaityti apie žiemos aromatus arba rudenį vis dar žiūrėti, kas tinkamiausia vasarai, tiesa? Nors... turiu dar kelis pavasario sezonui labiau tinkamus mėginius ir mąstau, ar nieko tokio, jei apie juos pakalbėčiau vasarą? O gal geriau laukti sekančio pavasario?

Birželio aromatu šį kart pasirinkau D&G Nr.3 L'imperatrice tualetinį vandenį, kuris tikrai nėra naujas kvapas man. Jei atvirai, jis skaičiuoja jau šeštą, ar septintą vasarą. Jais kvėpindavausi dar gyvendama Angijoje ir... jie man labai labai patinka. Tiesa, kadangi jau šiokie tokie senukai (žinia, aromatai galioja 5-10 m), reiktų juos baigti šią vasarą... tik kad visai nesinori, ir kol kvapas neblėsta, netampa silpnesnis, vis dar mėgaujuosi. Šiandien apie imperatorienės aromatą šiek tiek plačiau.

"Subtiliausias malonumas yra teikti malonumą kitiems."
Ž. De La Briujeras


Produktas: DOLCE&GABBANA Anthology "3 L'imperatrice" tualetinis vanduo moterims (EDT)
Gamintojas: "P&G Prestige Beaute". Pagaminta Didžiojoje Britanijoje
Tūris: 100 ml (galima įsigyti ir 50 ml pakuotėje)
Kaina: 50 ml - 61,95 EUR; 100 ml - 81,00 EUR
Kur galima įsigyti: Douglas, Kristiana
Leidimo metai: 2009 m.
Kvapo kategorija: vaisių - vandens

Gamintojo aprašymas: D&G kvepalų rinktinė - žaismingos tapatybės paieškos. Kartais mūsų charakteris yra mįslė net mums patiems: nuolat keičiamės, tarsi mus valdytų skirtingos asmenybės. „D&G“ kvepalų rinktinė siekia atskleisti šių asmenybių žaismą. Rinktinę sudaro aromatai, kuriuos sukurti įkvėpė intriguojantis prancūziškas Taro kortų žaidimas: provokuojantis „1 Le Bateleur“, pavergiantis „3 L’Imperatrice”, geismą žadinantis „6 L’Amoureux“, kviečiantis rizikuoti „10 La Roue de la Fortune“, skatinantis veikti „11 La Force“ ir hipnotizuojantis „18 La Lune“. Stulbinančiai paprasti „D&G“ kvepalų flakonai, įkvėpti senovės vaistinėse naudotų buteliukų, papuošti tik kortos pavadinimu ir numeriu – tarsi raktai, atveriantys duris į skirtingus pasaulius. 

Aromatas moterims „3 L’Impératrice“ – imperatoriškas aromatas.
Kas gi geriau nei Naomi Campbell įkūnija imperatoriškąją didybę? Šiai žvaigždei gyvenimas yra kino filmas, kuriame ji, be abejo, kuria pagrindinį vaidmenį. Jai įžengus į kambarį visų žvilgsniai nukrypsta į ją. Gražuolės ginklas – sultingų egzotinių vaisių, rausvažiedžių gėlių ir muskuso aromatas - veržlus, nuostabus ir neįtikėtinai traukiantis...


Paveiksliukas iš ČIA

Viršutinė nata: rožiniai pipirai, kiviai, rabarbarai
Širdies nata: jazminų žiedai, ciklamenai, arbūzai
Apatinė nata: muskusas, santalmedis, citrinmedis


Sudėtis: deja, savo dėžutę jau esu išmetusi, o internete rasti sudėtinių dalių nepavyko. Vienaip ar kitaip daugumos kvepalų sudėtis labai panaši, o ir šiaip, kvepalai tikriausiai nėra tas dalykėlis, kurio sudėtis būtų labai jau aktuali.

Pakuotė. Paveiksliukas iš ČIA

Pakuotė. Kartoninę dėžutę esu išmetusi jau labai senai, bet ji tikrai buvo baltos spalvos ir keistai malonaus paviršiaus. Galiu pagirti stiklinį butelaitį. Visiškai minimalistinio stiliaus buteliukas, primena tradicinius, senovinius buteliukus. Kvadrato forma ir brūkšniuotas apvalus dangtelis visiška klasika. Puošybos detalių čia irgi nėra - balta etiketė su kvapo numeriu ir pavadinimu ir viskas - puošia pats skysti viduje, dažytas rausva spalva. 

Man pakuotė labai patinka - sunkus, minimaistinis buteliukas labai elegantiškas, neperkrautas nereikalingais elementais, tačiau solidus, moteriškas - visuomet malonus paimti į rankas. Tad jokių fejerverkų, jokių perkrautų pakuočių, jokių nereikalingų detalių čia nėra - modernus, minimaistinis ir klasikinis. Nors kvapas viduje tikrai ne toks...


Kvapas. Tik pasipurškus į nosi trenkia alkoholis, kartu su gana švelniu pipiriniu aromatu, kuriems išblėsus seka rūgšti kivių ir rabarbarų nata. Antruoju įkvėpimu jaučiu vos užuodžiamą ciklamenų ir gaivią arbūzinę natą, tačiau deja, jazminų čia man nėra ir aš jų nejaučiu, nerandu vidurinėje natoje. Galiausiai trečiuoju įkvėpimu jaučiasi maloniai rūgštus, bet lengvas citrinų aromatas, su sunkesne muskuso ir medienos nata. Tad ko  jau ko, bet jazminų man čia nėra, ne tik vidurinėje, bet ir viso aromato dermėje. Apskritai visur radau, kad kvapas vertinamas kaip vaisių ir gėlių aromatas, bet man tai labiau vaisinis - vandens kvapas, o gėlių čia mano uoslei labai mažai ir jos nėra dominuojančios, tad ar galima aromatą vadinti gėlių? Manyčiau kad ne.

Aromatas man  atsiveria saldžiu vaisiniu kvapu su labai gerai sunokusiais, beveik pernokusiais arbūzais ir zefyrus primenančiu kvapu. Mano nosiai šitas kvapas gurmaniškos kategorijos. Tačiau stebėtinai malonus ir gaivinantis vasariškas kvapas, kuris traukia aplinkinių nosis. Kas kart juo pasikvėpinusi atkreipiu kitų dėmesį - ir nors mano aplinkoje neįprasta sakyti komplimentus dėl kvapo, tačiau manau pagyrimų šiam kvapui gaučiau labai daug.

Labiausiai myliu šį kvapą nusistovėjusį ir išdžiūvusį ant mano odos. Jis turi muskuso, vaisių ir net truputį dūminių natų. Šiuo etapu jis vis dar būna saldus, bet nebeprimena saldumynų. Priešingai, saldumas labai moteriškas. Apskritai kvapas suteikia džiaugsmingą, laimės nuotaiką ir sukuria moteriškai rafinuotą, netgi egzotišką pokvapį, kurį man norisi uostyti, uostyti ir uostyti.... Kvapas mane tiesiogine to žodžio prasme užburia ir priverčia aplinkinius atsisukti... (gaila, kad mano vyrui šitas kvapas ne taip patinka, kaip man...).

Paveikslėlis iš ČIA

Mano nuomone kvapas tinkamiausias:
    ☀ vasaros sezonui;
     ☄ dienos metui.

Aromatas man jaučiamas tiesiog tobulu atstumu nuo odos, maždaug per ištiestą ranką - pakankamai, kad užuosčiau pati, neuostinėdama savo rankos, bet ne per daug, kad erzinčiau aplinkinius savo kvapu. Kadangi tai tualetinis vanduo, stebina ir jo išlikimas ant kūno odos - apie 6 valandas. Paprastai tiek išlieka EDP versijos kvapai, bet ne EDT, tiesa? Mane maloniai stebina. Užtat dar maloniau kai patekus ant drabužių išieka gerą parą visiškai toks pat, kaip papurškus. Dažnai net po trijų dienų mano šalis vis dar kvepia, o likučius pavyksta pašalinti tik išskalbus.


Aš dievinu šitą kvapą vasarą... visad dievinau... Moteriškas, laimingas, džiaugsmingas, egzotiškas aromatas užburia mane kvapo derme ir man stebėtinai ilgai išlieka - tualetinio vandens likučius beveik visuomet jaučiu dar ir sekantį rytą ant odos, o pasipurškus ant drabužių pavyksta pašalinti tik išskalbus. Tai nėra masėms tinkamas kvapas, tačiau, man jis kažkas tokio... gaila, kad šiuo metu jo likę gal trečdalis buteliuko, o ir dėl aromato amžiaus, man reiktų jį pabaigti šią vasarą - o aš visai to nenoriu... Kažkas tokio, iki paskutiniojo lašo, metai iš metų ir niekaip nepabosta... 💖

Panašūs aromatai:
- ROBERTO VERINO "Gold Diva"
- ORIFLAME "Northern Beauty"
- ESCADA "Sorbetto Rosso"




Ačiū, kad skaitėte,
Gėlėta kosmetinė

Buvo aktualu? Turite minčių? Norite pasidalinti? Komentuokite!
Grįžtamasis ryšys svarbus blogo egzistavimui ir jo krypčiai bei nepaprastai svarbus man. Nebus jūsų - neliks ir blogo!

Komentarai