FEBRUARY CHALLENGE. Santrauka

Visą vasario mėnesį, kiekvieną dieną rašiau jums tam tikromis, iš anksto numatytomis temomis, kurios atspindi mano asmenybę ir stipriai paliečia asmeninį gyvenimą.

Vasario iššūkis ir buvo skirtas susipažinti su už tinklaraščio esančiu žmogumi, koks jis, kuo svajoja, kuo tiki, kuo gyvena, koks jo charakteris ir būdo savybės... Apie kitų tinklaraščių autores sužinojau visai nemažai. O jūs? Ar išgirdote kažką naujo? Ar pasiteisino išankstinė nuomonė apie mane? Oi, kaip man smalsu sužinoti, ką jūs galvojate?... Būtinai parašykite ;)

Vasario mėnesio iššūkį pavyko įvykdyti visu 100% ir svarbiausia, džiaugiuosi, jog visas temas paruošiau laiku. O dabar trumpai primenu, apie ką visas iššūkis buvote ir sudedu nuorodas, tad paspaudę ant dienos, galėsite perskaityti ir tos dienos įrašą.




1 Diena. Kas mano rankinėje?
Pirmą dieną jums papasakojau, kiek daug visko nešiojuosi savo rankinėje, iš viso mano rankinė sveria 3,7 kg, o kas konkrečiau joje, galite peržiūrėti paspaudę ant nuorodos.

2 Diena. Paskutinis kartas kai aš atsidūriau nepatogioje situacijoje.
Apie vieną iš nepatogių situacijų. Ir kodėl nesijaučiu nepatogiai kai apskvailinu vienomis ar kitomis gyvenimo aplinkybėmis.

3 Diena. Ko labai laukiu per ateinančius 12 mėnesių?
Kartais mes visi kažko labai laukiame, o kartais ne. Šiame įraše papasakojau apie tris dalykus kurių laukiu.

4 Diena. 1 Dalykas, kurį dauguma yra darę, o aš ne.
Apie tai, ko aš dar nedariau.

5 Diena. Nuotrauka, kuri pakelia mano nuotaiką ir padaro mane laimingą.
Apie mano didelį, pūkuotą, oranžinį džiaugsmą, kurio fotografija mano telefone kaskart priverčia mane nusišypsoti.

6 Diena. 25 Dalykai, kuriuos turiu padaryti iki savo sekančio gimtadienio
Pasakoju apie 25 dalykus, kuriuos būtinai padarysiu iki ateinančio savo gimtadienio. Idėjas galite skolintis ir jūs ;)

7 Diena. Kokia buvo paskutinė dovana, kurią padovanojau?
Šiek tiek apie materialius dalykus: ką padovanojau paskutinį kartą.

8 Diena. Mano svajonių vestuvės
Mano svajonių vestuvės jau įvyko, prieš beveik 5 metus. Tad trumpai papasakojau, ką per jas dariau ir įkėliau keletą nuotraukų. Emocijų ir patirties nekeičiau į nieką kitą.

9 Diena. Apibūdink savo dieną vienu žodžiu
Apie tai, kokia buvo vasario 9-oji diena. Daugmaž toks buvo ir visas vasario mėnuo.

10 Diena. Dėl ko aš nerimauju?
Ar jūs turite dėl ko nerimauti? Bandžiau nurodyti sritis, kurios kelia man nerimą ir priėjau išvados, jog nerimas visiškai nereikalingas. Gyvenimas per trumpas kad dar papildomai griaužti save iš vidaus.

11 Diena. Be ko nepalieku savo namų?
Vienintelis dalykas, be kurio neišeinu iš namų yra mano vestuvių žiedas. Be viso kito galima ir apseiti. :)

12 Diena. 5 keliai laimėti mano širdį
Nors mano širdies laimėti nebeįmanoma (ji užimta), tačiau papasakojau 5 būdo savybes, kurios man atrodo svarbios, norint mane sužavėti.

13 Diena. Mano darbas
Labai smagu sužinoti, kokios asmenybės slepiasi už vieno ar kito tinklaraščio įrašų. Darbas turi didžiulę reikšmę formuojant asmenybes ar įgyjant vienos ar kitos gyvenimiškos patirties. Įraše jums trumpai papasakojau, ką reiškia mano darbas ir kokia mano daro sfera.

14 Diena. Kas slypi už mano blogo pavadinimo?
Ar jums įdomu iš kur atsiranda vienokie ar kitokie tinklaraščių pavadinimai? Vasario 14 dieną jums papasakojau, kodėl Gėlėta kosmetinė, o ne koks nors kitoks tinklaraščio pavadinimas.


15 Diena. Mano horoskopas ir ar jis man tinka?
Vasario 15 labai skubėjau, tad nurodžiau pagrindines savo ženklo savybes ir trumpai aprašiau tai, kas man tinka.

16 Diena. Kelionės Must Haves
Papasakojau jums ką renkuosi keliaudama. Nors viskas priklauso nuo kelionės tikslo, ilgumo ir pobūdžio, tačiau pabandžiau sudėti pačius svarbiausius daiktus.

17 Diena. Kas mano piniginėje?
Ar gali būti kas neįprasto moters piniginėje? Iš esmės viskas tas pats, kas ir pas kitus.

18 Diena. Ko aš pasiilgstu?
Labiausiai ilgiuosi...

19 Diena. Nuotrauka ir daina tinkanti mano dabartinei nuotaikai
To ketvirtadienio nuotaikai įkėliau nuotrauką ir dainą, geriausiai atitinkančią po daro dienos esančią nuotaiką.

20 Diena. Mano mėgstamiausia, geriausios draugės nuotrauka
Aš pasirinkau viešinti savo gyvenimą, bet savo draugų nuotraukų viešinti negaliu, todėl mėgstamiausią nuotrauką aprašiau.

21 Diena. Kaip aš atrodžiau prieš kelis metus?
Pusė mano nuotraukų albumo, parodančio mano pokyčius per pastaruosius 9-erius metus.

22 Diena. Dėl ko žmonės man sako komplimentus?
Nors esu grožio tinklaraštininkė, žmonės man retai sako komplimentus dėl mano išvaizdos. O ką giria dažniausiai, pasakojau jums Vasario 22 dieną.

23 Diena. Mano mėgstamiausias TV šou.
Buvau įkėlusi net 4 mėgstamas TV šou, tačiau robotas, tikrinantis tinklaraščius nusprendė, jog šis mano įrašas yra išskirtinai skirtas suaugusiems, nors nieko blogo nė vienoje laidoje nebuvo. Teko pašalinti 2 laidas ir palikti tik tas, kurios niekam nekelia abejonių ir man patinka.

24 Diena. 5 Dalykai iš mano svajonių sąrašo
Dažniausiai retai svajoju apie materialius dalykus, tačiau pabandžiau sudaryti mišrų svajonių sąrašą.

25 Diena. Mano mėgstamiausia parduotuvė
Mano mėgstamiausia parduotuvė man šiuo metu nepasiekiama. "Lush" atstovai Lietuvoje, prašau atkreipti dėmesį: norime parduotuvės Vakarų Lietuvoje! :)

26 Diena. Kokiu žodžiu norėčiau apibūdinti ateinančius metus?
Manęs laukia gana sunkūs metai, tad būtent taip juos norisi apibūdinti.

27 Diena. 3 Savybės manyje, kurios man patinka.
Kaip koks katinas, pakėliau uodegą ir vasario 27 dieną pasigyriau trejomis savo būdo savybėmis, kurios man labai patinka ir vis padeda užkurti vidinį mano varikliuką.

28 Diena. Dienos ritualai
Apie tai, ką darau kiekvieną dieną: 12 dalykų, visai nemažai. Bet tikriausiai galėčiau surasti ir daugiau įvairiausių kasdienių smulkmenų.








Ačiū, kad skaitote,
Gražaus vakaro.

Gėlėta kosmetinė






Komentarai