2019 metų Pantone spalva

Prasidėjo nauji, 2019 metai, ir nepaisant pernykščių prognozių ir spėjimų dėl tamsiai žalios (Night Watch) metų spalvos, nugalėjo visiškai kitas, labiau pavasariškas, šiltas sprendimas. Ir šių metų spalva....

Pantone 16-1546 - Living Coral



Tai šilto atspalvio koralinė, kitaip persikų - oranžinė spalva su aukso spalvos potoniais. Tai spalva, siejanti su gamta, skatinanti bendravimą, optimistiška, lengva, tačiau ryški ir pakankamai intensyvi spalva. 

ČIA

Spalva lengvai dera aprangoje tiek kaip pagrindinis atspalvis, tiek kaip aksesuaras, net makiažo akcentas ar nagų lako atspalvis.

ČIA

ČIA
Interjero dizainerių jau dabar derinama interjere tiek kaip pagrindinė spalva, tiek kaip akcentas.

ČIA

ČIA

Manyčiau spalva labai moteriška, švelni, visiškai pavasariška ir tinkanti vasarai. Šaltuoju metų laiku tokios spalvos tikriausiai nesirinkčiau, bet ateinant šiltąjam sezonui, akys negali labiau pasidžiaugti išrinkta metų spalva, nei šia. Tikriausiai viena gražiausių! O jums?




Ačiū, kad skaitote,
Gėlėta kosmetinė

Buvo aktualu? Komentuokite! Jūsų komentaras - geriausias atlygis!

Komentarai

  1. Atsakymai
    1. Man regis aš turiu panašius koralinius, reiks pasižiūrėti. Nerealiai graži spalva! :D

      Panaikinti
    2. Turiu kažką panašaus iš Catrice, bet labiau rausvo tono. Bet problema ta, kad aš su skaistalais kažkur išėjusi buvau kokius penkis kartus, jei ne mažiau 😁

      Panaikinti
    3. Aš tik pavasarį tokius skaistalus renkuosi :D Gaivumo suteikia, bet kitais metų laikais irgi praguli nenaudojami :D :D

      Panaikinti

Rašyti komentarą