ECOTOOLS "Day to Night" Six Piece Makeup Brush Clutch Set - makiažo šepetėlių rinkinys

Jau senokai nieko nepasakojau apie makiažo šepetėlius, tiesa? Ar jūs jau atradote mylimas kompanijas ir mėgstamus makiažo įrankius? Aš išbandžiau be proto daug skirtingų variantų ir mano mylimiausi vis dar lieka Jessup. Jų rinkinius labai rekomenduoju pradedantiems, apdovanojau jais savo giminės merginas ir drauges ir planuoju nusidėvėjus turimam rinkinukui būtinai pasidairyti kažko panašaus. Žinau kad ir ne viena jūsų, vadovaudamasi mano rekomendacijomis irgi jų įsigijote, nusipirkote ir džiaugiatės puikiu kainos ir kokybės santykiu. Visgi, užsakius Jessup jų reikia laukti palyginus ilgą laiką, ir man norisi surasti kažką lygiai tokio pat gero vietinėje rinkoje. Manau Real Techniques turi labai puikių sprendimų ir kompanijos produktais esu patenkinta. Tačiau smalsumą vis dar turiu nemažą ir noriu išbandyti vis kažką naujo. Senai girdėjau apie Ecotools, žinau, kad daugmaž 2006 - 2011 metais buvo jų populiarumo viršūnė ir kiekviena mylinti makiažą jų turėjo. Tuo metu gyvenau sunkiai ir pirkti regis net ir sąlyginai nebrangius šepetėlius, aš negalėjau. Šiai dienai galiu sau leisti daug daugiau, tad pasitaikius progai (su visai nebloga nuolaida) nusipirkau vieną iš rinkinių, sukurtų pilnam veido ir akių makiažui. 

"Pajuokos bijo net tas, kuris jau nieko pasauly nebijo."
M. Gogolis



Produktas: ECOTOOLS "Day to Night" Six Piece Makeup Brush Clutch Set - makiažo šepetėlių rinkinys
Gamintojas: "Ecotools." JAV. Pagaminta Kinijoje
Paskirtis: rinkinys sukomplektuotas pilnam veido, akių, lūpų makiažui atlikti
Medžiagos: sintetiniai plaukeliai, aliuminis, bambukas
Labiausiai patiko: rinkinyje visi būtini šepetėliai svarbiausiems produktams dengti
Labiausiai nepatiko: ne visi šepetėliai pagaminti itin patogiam dengimui
Matmenys: skirtingi kiekvieno šepetėlio; ilgis 15 cm - 17 cm; šerelių ilgis: 0,6 cm - 4 cm
Kaina*: 22,95 EUR
Kur galima įsigyti: Douglas, topbeauty.lt
Įvertinimas: 3,5-4/5

Ką žada gamintojas: Sukurkite dieninį makiažą ir jį lengvai transformuokite į vakarinį su šiais penkiais pagrindiniais makiažo šepetėliais. Nesvarbu ar taisote makiažą dienos metu ar ryškinate jį į įvaizdį, tinkantį vakaro metui, šie šepetėliai suteiks geriausius rezultatus. Laikykite savo šepetėlius ploname, universaliame dėkle, su kuriuo lengva ir patogu keliauti.


Makiažo šepetėlių rinkinys atkeliauja supakuotas kartu su plonu, patogiu medžiaginiu dėklu. Jo viduje sudėtos kilputės kiekvienam šepetėliui, tuomet dėklas persilenkia ir užsitraukia užimdamas nedaug vietos. Šiaip jau keliaujant tokių dėkliukų nemėgstu, niekuomet nesivežu vieno rinkinio į keliones, mat susirenku iš skirtingų rinkinių patogiausius man šepetėlius ir kaip taisyklė, jie vargiai telpa viename iš tokių dėklų. tačiau čia dar laisvai galima įdėti kelis šepetėlius nekišant į kilputes ir vis dar patogiai užtraukti. Visai smagu, kad dėklo sienelės labai tvirtos, tad atitraukus jį galima pastatyti vertikaliai ir naudoti šepetėliais dažantis, kol kiti tvarkingai sudėti dėkle. 


Mano rinkinį sudaro 5 makiažo šepetėliai, sukurti viso veido ir akių makiažui atlikti. Bene labiausiai ecotools mane žavi bambukinėmis rankenomis, kurios suteikia šepetėliui ne tik elegantiškos išvaizdos, tačiau ir lengvumo kiekvienam įrankiui. Labai smagu matyti ant kiekvieno šepetėlio užrašytą kompanijos pavadinimą bei kiekvieno šepetėlio paskirtį ant kotelio. Nors ilgiau besidažančioms tai nėra būtina, nors šepetėlio paskirtį visuomet galima pritaikyti savo norams ir poreikiams, tačiau man visuomet smagu matyti paskirties užrašus ant kotelių.


Visų šepetėlių šereliai pagaminti iš sintetinių plaukelių ir nors turi skirtingą tvirtumą (priklausomai nuo paskirties), tačiau visi labai labai švelnūs, minkšti ir labai tinkami net ir jautriausiai veido odai. Keistokas jausmas plauti šepetėlius - jie sunkiau nei bet kurie mano turimi įrankiai geria vandenį, reikia kiek daugiau laiko, kol šepetėliai sudrėksta norint juos išplauti...

Mano pasirinkimą iš dalies įtakojo ir kompanijos politika gamybos klausimais. Kompanija remiasi cruelty free politika - netestuoja priemonių su gyvūnais ir nenaudoja gyvūnų šerelių gamybai. Visi makiažo šepetėliai gaminami iš bambukų, kurie, kaip teigia gamintojai, yra greičiausiai atsinaujinanti mediena. Nežinau ar mano žinios nėra pasenusios, bet regis bambuko medienos naudojimas gamyboje buvo labai abejotinas reikalas dėl pandų maisto. Prieš kelis metus buvo didžiulis šaršalas dėl bambukinių valgymo lazdelių, jų vienkartinio panaudojimo ir masinės gamybos, dėl kurios kentėjo bambukų ištekliai, o kartu ir mažėjo natūralaus pandų maisto. Ar šiai dienai šis klausimas nebėra aktualus? Aš negaliu garantuoti. Be viso to, ecotools kūrėjai naudoja perdirbtą aliuminį ir plastiką, o pakuotes pakuotes gamina ne iš kertamų medžių, bet 20% medvilnės ir 80% bambuko. Kiekvienas mažas darbas saugesnės aplinkos link skaitosi, tiesa?


1. POINTED CONCEALER 
Skirtas maskuokliui padengti ir išsklaidyti. Deja, tokia šepetėlio forma maskavimo priemonėms man visiškai nepatinka ir nepasiteisina. Manau geriausia tokios formos šepetėliu maskuoti spuogelius ar smulkius netobulumus, tačiau tokių aš nelabai turiu, o paakių zonai šepetėlis visiškai nepatogus. Po kelių bandymų šepetėlį padėjau ir paprasčiausiai nenaudoju - nepatinka ir netinka mano poreikiams.

2. SMUDGE
Skirtas akių šešėliams sulieti ir išsklaidyti. Nedidelio dydžio šepetėlio galvutė labai patogi dirbti net ir mažesnėse zonose, ta turėtų patikti ir toms, kurios turi mažesnes akis ar reikia daugiau tikslumo. Šepetėlis labai patogus ir įdėti hailaiterį į akių kampučius, pakontūruoti nosį sausu bronziniu/ kontūravimo produktu. Smailus galiukas patogus ir padengti šešėlius po akimis. Labai patogus ir mylimas šepetėlis - iš viso šio rinkinio man jis patinka labiausiai.

3. ROUND POWDER
Šepetėlis užapvalinta galvute skirtas pudriniams veido produktams. Jis lyg ir sukurtas taip, kad tiktų tiek pudrai, tiek skaistalams, tiek bronzinei pudrai. Tačiau bronzatui jis man kiek per didelis, skaistalams iš bėdos tinka, bet šiek tiek irgi per didelis. Geriausiai lyg ir tinka veidui fiksuoti sausa ar biria pudra. Bėda ta, kad jo šereliai sunkiau nei esu pratusi paima priemones, be to, galvutė kiek per maža, nei aš norėčiau. Kadangi šepetėlio galva kiek per maža vis pagaunu save uždedant per daug produkto, ilgai gaištant prie fiksavimo, o siausiaodėms per daug pudros reiškia nesveikai sausai atrodančią odą. Kartais panaudoju, bet tai tikrai nėra mano mylimiausias sausų pudrų šepetėlis.

4. STAY-THERE SHADOW
Šepetėlis akių šešėliams, sakyčiau pudriniams. Apskritai visi viršuje minėti šepetėliai geriausiai dera su pudriniais produktais. Šepetėlis didelis, šereliai lankstūs, patogūs ir puikiai tinka bazinei spalvai ant vokų padengti. Visgi, jei reikia nors šiek tiek detalesnio dengimo šis šepetėlis visiškai nepatogus ir netinkamas. Man visai fainas bazinei spalvai, jį tam ir naudoju. Šepetėlis turi trikampę, nusmailintą viršūnę, tad man pavyksta padengti ir tamsesnes spalvas į akies kampą ar voko raukšlę, tik išsklaidymui jau būtinas visai kitoks šepetėlis. Tiesą sakant prie šio šepetėlio vargau kol pripratau, bet po kiek laiko pamilau ir naudoju beveik nuolat.

5. DETAILED LIP/ LINER
Skirtas lūpų dažams ir lūpų kontūrui. Iš pradžių atrodė, kad šereliai bus kiek per ilgi patogiam naudojimui, tačiau jis tiesiog tobulas tiek tiksliam lūpų kontūrui apsibrėžti, tiek užpildyti lūpų dažais. Regis iš visų šepetėlių lūpoms šitas pats patogiausias - pakankamai tvirtas, turi labai gerą kontrolę - vos jis atsidūrė mano namuose, kitų lūpų šepetėlių jau nebesinori naudoti.


Įsigydami rinkinį jūs visuomet rizikuojate, kad ne visi šepetėliai jums tikrai bus reikalingi ir tikrai patiks. Paprastai taip ir būna: gamintojai šalia tikrai gerų ir reikalingų dažnai prideda ir tokių, kurie nėra labai reikalingi ar funkcionalūs; atkartoja vienas kito funkciją. Šiuo atveju taip lyg ir neturėtų būti - turime tik pačius svarbiausius ir pačius būtiniausius šepetėlius. Tačiau iš penkių šepetėlių vieno labai nemėgstu ir negaliu naudoti, dar vienas man pasirodė taip sau; o tris tiesiog pamilau ir naudoju nuolat. Apskritai vertinant - rinkinys net labai neblogas, man patinka ir idėja, ir šereliai, ir funkcijos. Šiuo metu rinkinys kiek pakeitęs savo išvaizdą (štai kodėl pirkau su nuolaida!), tačiau šepetėliai atrodo labai panašūs į šituos. Ar šis rinkinys gali būti vienintelis turimas namie? Manau kad visgi ne - šepetėlių tikrai reikia daugiau ir patogesnių, tarkim skaistalams, bronzatui, hailaiteriui, antakiams. Bet kaip papildomas šepetėlių rinkinys šalia jau jūsų turimo - labai neblogas variantas.




Ačiū, kad skaitote,
Gėlėta kosmetinė

* nurodyta gaminio kaina tik orientacinė. Visuomet galima rasti gaminio akcijų ar nuolaidų. Taip pat neturiu galimybės palyginti visų priemonės pardavimo vietų.

Buvo aktualu? Komentuokite! Jūsų komentaras - geriausias atlygis!

Komentarai