JANEKE dar vienas naujoviško dizaino plaukų šepetys. Kaip jis veikia ir kuo gi stebuklingas?

Ar pastebėjote, kiek daug mūsų rinkoje įvairiausių šepečių ir šukų plaukams šukuoti, džiovinti, formuoti? Atrodo tik spėk sekti naujienas ir bandyti vis kažką naujo. Be abejonės, mūsų rinkos banginis - Tangle Teezer plaukų šepečiai, apie kuriuos jau ne kartą jums pasakojau ir kalbėjau. O šį kartą noriu jums parodyti dar vieną įdomų variantą, kurį kol kas galima rasti tik Vitrina PRO parduotuvėse - JANEKE plaukų šepetį, tinkamą naudoti tiek šlapiems plaukams, džiovinant džiovintuvu, tiek sausiems iššukuoti.

Janeke (Italija) - Janeke grupė gyvuoja jau  180 metų ir dabar tapusi viena iš lyderių plaukų aksesuarų sektoriuje. Nuolatinis darbas su inovacijomis ir technologijomis leido patenkinti augančius rinkos poreikius, tuo pat metu naudojant tradicines senųjų amatų medžiagas. Gaminant aukšto lygio produkciją, vienu iš svarbiausių savybių yra meistriškumas ir kūrybingumas, kuris leidžia pagaminti aukščiausios kokybės ir dizaino produkciją. (Informacija kursyvu iš ČIA).



Produktas: JANEKE Hair Brush+ Super Brush 226 plaukų šepetys
Gamintojas: "Giorgio Janeke srl". Pagaminta Italijoje
Paskirtis: iššukuoti sausus ir drėgnus plaukus, naudotis džiovinant džiovintuvu
Tinkamas tipas: visiems plaukų tipams (tinka naudoti su džiovintuvu)
Matmenys: ilgis 20,5 cm; plotis 8,5 cm. Šerelių ilgis: 20 mm
Kaina*: 12,30 EUR

Ką žada gamintojas: Pajuskite malonumą dirbdami su profesionaliu plaukų šepečiu Super Brush 226, kurio pagalba plaukus sušukuosite ypač greitai. Šį šepetį sukurė ir patentavo pats kompanijos įkūrėjas Džordžas Janeke. Specialaus šepečio dėka, iš plaukų džiovintuvo einantis karštis yra paskirstomas taip, kad neišsausintų plauko o taip pat sutrumpėja džiovinimo trukmė.


Pirmiausia, ką aš pastebėjau ir kas man nepaprastai patinka yra tai, jog šepetys yra visiškai tradicinės formos, na tos, kurią naudojome daug metų iki atsirandant TT ir kitiems populiariesms šepečiams. Tokia, plokščio šepečio forma man pati patogiausia, juolab, kai esi ilgaplaukė. O tai, kad šepetys turi ilgą rankeną - mane nepaprastai džiugina. Galbūt aš būsiu vienintelė, kuri populiariuosiuose TT, Desatta ir kituose populiariuosiuose šepečiuose ilgisi būtent normalios rankenos, su kuria būtų nepaprastai patogu šukuotis - taip rankena duoda nemažai patogumo.


Ryškiaspalvis šepetys yra skonio reikalas, tačiau pardavėjai turi kelių skirtingų atspalvių, tad jei šis, rožinės-melsvos spalvos šepetys jums nepatinka, variantų rinktis yra iš ko. Savaime suprantama, ne 101 pasirinkimas, kuriuos randame TT asortimente (ir matyt visame įraše šį šepetį lyginsiu su TT), tačiau kelių skirtingų spalvų variacijų rasti galima.

Vidinė (mėlyna) šepečio dalis pagaminta iš kažkokio minkštesnio plastiko, kuris paspaudus šiek tiek įdumba. Šepečio spygliukai turi užapvalintus galiukus ir yra minkšti ir švelnūs. Jei su kitais šepečiais braukiant per galvos odą jaučiamas toks kaip brėžimas, tai su šituo šukuoti vienas malonumas - jokio odos erzinimo ar drėskimo jausmo nėra, šereliai lengvai bei nepaprastai maloniai slysta galvos oda.


Tarp šerelių randame dar vieną neįprastą dalyką - išpjautas rombo formos skylutes. Iš esmės tai yra skirta oro pratekėjimui, kai džiovinamės plaukus džiovintuvu. Turiu prisipažinti, kad man šitas šepetys nepatinka džiovinimo procesui. Manau kalta jo forma, nes džiovinant džiovintuvu aš noriu pakišti šepetį po sruoga, o džiovintuvo srove pūsti virš sruogos, kad oras pereitų plaukus, per tas skylutes ir plaukai džiūtų greičiau. Teoriškai tai veikia, tačiau praktiškai? Aš neturiu labai didelių įgūdžių džiovintis plaukus tokiu būdu, o jei jau džiovinu su karštu oru, man patogiau naudoti apvalios formos šepečius. Kitam žmogui taip, o sau, man nepatinka ir nepatogu.


Taigi, man šepetys nepatinka džiovinimui, bet su juo smagu šukuoti tiek sausus, tiek šlapius plaukus nebraižant galvos odos. Dar vienas dalykas, kurį pastebėjau per naudojimo laiką - šepetys labai greitai iššukuoja susivėlusius ir įprastus plaukus. Dėl ilgesnių ir retesnių šerelių šukavimo laikas atrodo net trumpesnis, negu su TT Original plaukų šepečiu! Tos kelios sutaupytos minutės nepaprastai džiugina mamą, kuri neturi laiko šukuotis tada, kai nori ar tiek ilgai, kiek nori. 😄 Tačiau ar tai reiškia, kad Janeke šepetys pakeis mano mylimus TT? Žinokite visgi tikriausiai ne: taip rankenos, švelnesnių šerelių ir greitesnio iššukavimo privalumai lyginant su mano mėgstamais šepečiais yra neginčijamas privalumas. A, ir išvalyti plaukus iš Janeke šepečio man gerokai lengviau nei kitų šepečių. Tačiau jeigu aš turiu didelių kaltūnų ar plaukai labai stipriai susivėlę, man maloniau šukuotis su TT. Tiesiog, šepetys tikrai fainas, įdomus, tačiau mano pamėgtojo The Originals jis nenukonkuruoja. Įdomu, kiek ilgai jis man tarnaus? Paaiškės tuštučių įraše. 😉


Janeke šepečių galite įsigyti Vitrina PRO parduotuvėse arba internetu Beautyforsale.eu. Parduotuvėje rasite ne tik Hair Brush+, bet ir Tangle Smoother Brush, skirtų susivėlusiems plaukams iššukuoti. Būtent pastarasis variantas turėtų būti panašesnis į besiveliantiems plaukams skirtus TT šepečius.
Už Hair Brush+ šepetį mokėsite 12,30 EUR




Ačiū, kad skaitote,
Gėlėta kosmetinė
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
* nurodyta gaminio kaina tik orientacinė. Visada galima rasti gaminio akcijas, per kurias produktus galite įsigyti pigiau. Taip pat, nenurodau jums galutinės, aukščiausios kainos, kadangi neturiu galimybės palyginti visų produkto pardavimo vietų.

RP-Sample

Komentarai