MARGARITA sausam plaukų plovimui - spanguolės ir lietuviška kokybė

Šiandien kalbėsime apie sausą plaukų šampūną ir pastarasis variantas, kurį šiuo metu naudoju. Lietuvių gamintojo produktus aš paprastai mėgstu, na, turiu galvoje, kad jei priemonių kokybė yra vienoda, aš visuomet mieliau rinksiuosi lietuvišką produktą. Tačiau vėlgi, dažnai kyla kokybės klausimas. pasižiūrim, kaip man patiko/ pasiteisino Margarita sausas šampūnas su spanguolėmis.

"Kartais įkvėpimas ateina tik dėl vieno saulės spindesio"
Citata, autorius nežinomas


Produktas: MARGARITA sausas plaukų šampūnas su spanguolių ekstraktu
Gamintojas: "Biok Laboratorija". Pagaminta Lietuvoje
Paskirtis: atgaivinti plaukus, suteikti apimties, suteikti jiems purumo, išplauti plaukus be vandens
Tinkamas tipas: visiems
Labiausiai patiko: sugeria ir pašalina plaukų riebalus
Labiausiai nepatiko: apsunkina plaukus
Tūris: 150 ml
Kaina*: 3,49 EUR
Kur galima įsigyti: kosmetikos parduotuvėse, vaistinėse, prekybos centruose
Įvertinimas: 1,5/5

Ką žada gamintojas: Naudokite šį sausą šampūną, kai plaukai netenka purumo ir apimties. Idealiai tinka padailinti šukuoseną, kai nėra galimybių išsitrinkti plaukų įprastu šampūnu, t.y. nėra vandens, negalima dėl ligos, neturite laiko, keliaujate, atostogaujate gamtoje, greitai besiriebaluojantiems plaukams dienos pabaigoje arba nuo vieno plovimo iki kito. 
Naudojimas: prieš naudodami suplakite flakoną. Purkškite sausus plaukus laikydami buteliuką 10-15 cm atstumu nuo plaukų. Pakelkite plaukus ir purkškite palei šaknis trumpais greitais flakono dozatoriaus paspaudimais. Pirštais įtrinkite miltelius į plaukus. Iššukuokite plaukus.


Sausas šampūnas, kaip ir daugelis rinkoje esančių tokios paskirties produktų supakuotas areozoliniame flakone su metalo sienelėmis. Flakonas užkimštas baltu, dalinai skaidriu dangteliu, po kuriuo randame baltą, platų purškiklį.

Kalbant apie dizainą, jis gana paprastas: pakuotėje vyrauja žalsva spalva. Ant flakono randame spanguolių paveiksliuką, kompanijos logotipą ir gausybę užrašų. Dizainas neperkrautas, bet tikrai ne minimalistinis. Mano akį labiausiai traukia ne pats dizainas, o ta skaniai pastelinė žalia flakono spalva. 😊

Kvapas. Sauso plaukų šampūno kvapas man asmeniškai yra pakankamai svarbus dalykas: jau ne kartą įsitikinau, kad jei man kvapas nepatinka, jei jis pernelyg intensyvus, tai priemonę aš paprasčiausiai numetu ir nenaudoju, o jei ir naudoju, tai retai ir nejaučiu jokio malonumo. Pamenate prieš tai bandžiau man labai nepatikusį Margarita dezodorantą? Tai kas labai keista, - sausas šampūnas primena būtent to dezodoranto kvapą. Fui, kažkoks saldžiai sunkus ir nemalonus, džiaugiuosi tik tuo, kad jis nėra labai intensyvus ir pakankamai greitai išgaruoja, po savęs palikdamas sunkų, sausiems šampūnams būdingą kvapą. Ką aš galiu pasakyti - na nepatinka man šios priemonės kvapas. Nors naudoti galima, nes jis nėra labai intensyvus.

Konsistencija. Tradiciškai čia randame baltos spalvos miltelius, kurie purtant pakuotę atrodo viduje kaip skystos konsistencijos, nors ant plaukų purškiasi drėgnais milteliais.


Sudėtis: Butane, Isobutane, Propane, Alcohol Denat., Solan Tuberosum (Potato) Starch, Aluminum Starch Octenylsuccinate, Aqua, Cocotrimonium Methosulfate, Hydrated Silica, Glycerin, Vaccinium Macrocarpon (Cranberry) Fruit Extract, Potassium Sorbate, Sorbic Acid, Parfum.


Poveikis. Kad nufotografuočiau aiškiai matomą efektą, specialiai ilgesnį laiką neploviau plaukučių ir leidau jiems sukristi ir stipriai susiriebaluoti. Apie naudojimą, man atrodo nereikia labai daug pasakoti: papurtai buteliuką, purški ant plaukų, patrini pirštais ir iššukuoji. Šitas sausas šampūnas iš tiesų gerai nuima riebaliuką nuo plaukučių, tačiau mano akimis visi kiti gamintojo pažadai yra neišpildomi.

Sausas šampūnas nesuteikia absoliučiai jokios apimties ir jokio purumo ar lengvumo: kiek plaukai buvo prikritę prie galvos odos, lygiai taip pat jie prikirtę ir po priemonės naudojimo. O labiausiai už visą mane erzina tai, jog su riebaluota galva mano plaukai jaučiasi lengvesni negu po šio šampūno: atrodo kad priemonė labai stipriai apsunkina plaukus, jie tampa nelankstūs, sunkūs ir atrodo bus neįmanoma iš jų suformuoti kažkokią šukuoseną. Be viso to, dar kelias valandas jaučiu lyg plaukai būtų šiek tiek palipinti, standesni, tarsi būtų gavę šiek tiek lako. O ar priemonė neturėtų daryti priešingai?


Tad ne, deja, bet man visiškai nepatiko, ir manau, kad parduotuvėse pilna daug geresnių variantų, kurių priekyje - visų mėgstami Batiste sausi šampūnai. Kad ir kaip norėjau, kad priemonė veiktų, bet man visiškai nepatinka tas plaukų apsunkinimas, jokios apimties - na ir kas kad nuima riebaliuką - mano plaukai visiškai nesiriebaluoja. Reikia laukti apie 7 dienas, kad plaukai išskirtų riebalų, o per tą laiką aš tikrai sugebu 2-3 kartus išsiplauti galvą. Iš tokios priemonės aš tikiuosi, jog ji ne tik pašalins riebalą, kas jau ir šiaip yra savaime suprantama, bet ir suteiks lengvumo, trupučio apimties, neapsunkins ir nesulipins plaukų. Tad šį kartą sakau ne.




Ačiū, kad skaitote,
Gėlėta kosmetinė
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
* nurodyta gaminio kaina tik orientacinė. Visada galima rasti gaminio akcijas, per kurias produktus galite įsigyti pigiau. Taip pat, nenurodau jums galutinės, aukščiausios kainos, kadangi neturiu galimybės palyginti visų produkto pardavimo vietų.

Komentarai