MERGAITIŠKI POKALBIAI: Live Fearless! Mano mylimiausi Libresse "Ultra Thin" ir "Natural Care" dieniniai bei naktiniai paketai

Retkarčiais arčiau kompiuterių, planšečių ar mobiliųjų telefonų ekranų kviečiu moteris ir merginas pakalbėti mergaitiškomis temomis ir pasižiūrėti, kokius paketus, įklotus ar tamponus reiktų rinktis, kas man patinka, kas ne. Iš karto noriu pasakyti, jog po tokių įrašų paskelbimo aš sulaukiu nemažai komentarų ir žinučių, jog gal tokiomis temomis nereikia kalbėti? Ar man negėda? Ir kaip aš galiu rodyti tokias atviras nuotraukas? Tai galiu tik dar kartą atsakyti į klausimus - mielosios, man senai negėda, aš džiaugiuosi, jog esu moteris, menstruacijos yra visiškai normalus kiekvienos moters dalykas, todėl nė kiek nesigėdiju.

Aš esu alergiška visiems Always gaminiams (pagaliau galiu tai pasakyti garsiai), ir paskutinis jų kompanijos gaminys buvo bandytas prieš 3 metus, tad gal kažkas pasikeitė gaminiuose? Šiaip jei trumpai apie Always, tai man labai patinka greitas susigėrimas, tačiau paviršius yra kažkas baisaus, kas varo į neviltį... Tačiau šį kartą ne apie tai ar ne? Kadangi turiu tokias alergijas, aš visuomet ieškau atsiliepimų apie naujas higienos priemones, tačiau atsiliepimų internete labai mažai. Nežinau kodėl merginoms tokios temos vis dar tabu? Ir tas informacijos trūkumas ir taboo yra viena iš priežasčių, dėl kurios aš noriu ir toliau daryti tokio tipo įrašus. Galbūt tokia informacija padės jaunoms merginoms, ieškančioms daugiau žinių, arba tokioms, kurios turi alergijas ir gali naudoti toli gražu ne visas rinkoje siūlomas higienos priemones. O galbūt tau tiesiog smalsu, kaip jie atorodo? Arba ar tinkamai sugeria?... Visi šie ir daugiau klausimų šiandien suksis aplink vieną mylimiausių mano higienos priemonių gamintojų. Pamenate, sakiau, jog turiu tris? Viena jų Gentle Day - nerealiai geras sugėrimas ir pakankamai švelnus paviršius. Na, o antroji - Libresse, kuriuos naudoju jau labai ilgai, ne vienerius metus. Apie trečios kompanijos gaminius tikriausiai pakalbėsime sekančiame tokio tipo įraše, o dabar - viskas apie 4 rūsių Libresse paketus: 3 jų dieniniai ir 1 pakuotė skirta nakčiai. Tad jei jums nebaisu, jei smalsu ir įdomu - kviečiu skaityti toliau, o su kitomis atsisveikinu iki sekančio įrašo. 😉



Kaip matote iš pakuočių - aš visuomet perku tik ekonomiškas, didelio dydžio pakuotes, taip priemonės man gaunasi gerokai pigiau. Aišku, yra ir per pusę mažesnės ir jas jūs labai patogiai galite įsimesti į kelionę ar rankinę. Aš asmeniškai to nemėgstu - geriau reikiamą kiekį įsidedu į atskirą kosmetinę (jei reikia daugiau kelionėje), o rankinėje nešiojuosi kelis vienetus specialiame dėkliuke. Tokiu būdu rankinei netyčia prasivėrus plačiau, bet kas užmetęs akį į jos vidų net neįtars, jog joje higieniniai paketai - toks būdas man diskretiškesnis nei nedidelė paketų pakuotė. O jei abejojate dėl higieniškumo, tai aš šiuo klausimu visuomet renkuosi tokius paketus, kurie supakuoti kiekvienas atskirame maišelyje - tad ne tik higieniška, bet ir panaudojimo galiu suvynioti ir estetiškai išmesti. Man asmeniškai atrodo labai nemalonu, kai viešuose tualetuose merginos bet kaip išmeta higienos priemones - juk bant jau suvynioti, jei kito paketo maišelio neturima, galėtų. Tačiau šį kartą ne apie tai. Keliaujame prie priemonių!

LIBRESSE "Ultra Thin" dieniniai paketai su sparneliais "Normal"

Kiekis: 10 vnt. pakuotėje (ekononiškos pakuotės - 20 vnt.)
Kaina*: 10 vnt. - 1,46 EUR; 20 vnt. - 2,49 EUR
Storis: 3 mm (sugeriamumas - 4 lašeliai/6)
Ilgis: 240 mm

Ką apie juos sako gamintojas: Argi ne nuostabu, kai gali gauti viską, ko tik nori? Higieniniai paketai „Libresse Normal“ užtikrina patogumą ir puikią apsaugą. Kad visada jaustumėtės patogiai, sujungėme unikalią, prie kūno linijų pritaikytą formą ir trejopos apsaugos „Triple Protection“ technologiją.

- Prie kūno linijų pritaikyta priekinė ir užpakalinė dalis
- Skysčio nepraleidžiantys kraštai
- Greitai sugerianti vidinė dalis
- Apsauga visame paketo plote

Kad būtų patogu, higieniniuose paketuose „Libresse Normal“ derinamos „SecureFit“ ir „Triple Protection“ technologijos.


Šitos, rožinės pakuotės Libresse paketus naudoju berods ilgiausiai. Kai pirmą kartą pabandžiau, man labai patiko jų paskiri pakavimai. Tikriausiai dabar galvojate, jog pala, juk beveik visos kompanijos šiuo metu pakuoja būtent taip? Taip, tai tiesa, tačiau paketai turi "press and go", kuris reikšia, jog suvyniojus jums nereikės ieškoti mažyčio lipduko, kad užklijuoti suvyniotą priemonę. Čia visas plastikas yra lipnus, tad suvyniojus užspaudžiami kraštai ir priemonė tampa visiškai higieniška, niekas neišsivynioja lauk ir labai patikimai užsitvirtina.


Kaip matote, viduje viskas atrodo štai taip (širdelė visuose Libresse paketuose reiškia priekį 😉). Paketai yra idelaus pločio. Ką turiu galvoje sakydama idealaus pločio? Esu turėjusi per siaurus paketus, kurie klijuojant į kelnaites buvo nepakankamo pločio ir skystis tomis dienomis buvo linkęs pratekėti į sparnelius, o aš niekaip negalėdavau atsipalaiduoti ir visuomet tikrindavau, ar viskas tvarkoje? Tad plotis yra ne mažiau svarbus nei ilgis. Paketai nėra ilgi, tačiau ir ne per trumpi - tiesiog idealaus ilgio, kad būtų nepastebimi, idealiai tiktų ir to ilgio pakaktų. Tiesiog su jais jaučiuosi tobulai gerai ir man jie patinka naudoti viso ciklo metu: tiek dėl pločio, tiek dėl storio, tiek dėl ilgio. Tiesa, dar nepaminėjau ir labai švelnaus, medvilnę primenančio paviršiaus, kuris puikiai sugeria viską, ką reiktų sugerti ir man atrodo pakankamai greitai - tuoj patestuosim. Paketo lipdukai idealiai tikslūs, prilimpa be jokių problemų - iš tiesų, kadangi tomis dienomis naudoju tik 100% medvilnės kelnaites, dėl paketų prilipimo paprastai neturiu jokių problemų (ir aš kalbu ne tik apie Libresse, bet ir bet kuriuos kitus). Šitie be abejonės yra mano mėgstamiausi dieniniai paketai, tinkantys tiek ciklo pradžiai, tiek pabaigai.

LIBRESSE "Ultra Thin" dieniniai paketai su sparneliais "Long"

Kiekis: 8 vnt. pakuotėje (ekononiškos pakuotės - 16 vnt.)
Kaina*: 8 vnt. - 1,59 EUR; 16 vnt. - 2,55 EUR
Storis: 3 mm (sugeriamumas - 5 lašeliai/6)
Ilgis: 284 mm

Ką apie juos sako gamintojas: Argi ne nuostabu, kai gali gauti viską, ko tik nori? Higieniniai paketai „Libresse Super“ užtikrina patogumą ir puikią apsaugą. Kad visada jaustumėtės patogiai, sujungėme unikalią, prie kūno linijų pritaikytą formą ir trejopos apsaugos „Triple Protection“ technologiją.

- Prie kūno linijų pritaikyta priekinė ir užpakalinė dalis
- Skysčio nepraleidžiantys kraštai
- Greitai sugerianti vidinė dalis
- Apsauga visame paketo plote

Kad būtų patogu, higieniniuose paketuose „Libresse Super“ derinamos „SecureFit“ ir „Triple Protection“ technologijos.


O šitie paketai man atrodo beveik identiški tiems, kuriuos paprastai perku rožinėje pakuotėje. Skiriasi tik trys dalykai: jos pakuotės spalva (ir automatiškai pavienių paketų dizainas), ilgis ir sugeriamumas. Ultra Thin Long paketai yra ilgesni ir sugeria daugiau negu Ultra Thin Normal, todėl patikimiau tiks esant gausesniam išskyrų kiekiui arba tomis pirmosiomis ciklo dienomis, kai skysčių būna daugiau.


Šitų paketų aš paprastai neperku, juos įsigijau tik tuomet, kai skubiai reikėjo, o rožinės pakuotės kaip tyčia nebuvo parduotuvės lentynoje. Atrodo viskas beveik tas pats, bet man vis tiek patogiau naudoti rožinius, tik dėl to, jog jie šiek tiek trumpesni. O šiaip, pirmosios ciklo dienos man būna žiauri tragedija: pirmąją dieną kamuoja žiaurūs pilvo, nugaros ir galvos skausmai iki tokio lygio, kad net pykina, todėl visuomet pirmai ir antrai dienai man reikia tabletės analgetikų, kitaip neišgyvenčiau! Norisi tik susisukti į chalatą, apsikabinti vandens šildyklę ir porai dienų gulinėti lovoje. Deja, mes tą ne visuomet galime, ir darbaviai to tikrai nesuprastų, ar ne? Biuletenio dėl skausmingo ciklo nebūna, nors tikiu, kad tokį skausmingą ciklą tikrai turi ir daugiau moterų. Šiuo gyvenimo periodu aš nedirbu, tačiau mano diena dar įtemptesnė nei būdavo darbe - jei darbe aš padirbu ir grįžusi namo galiu atsipalaiduoti, tai dabar aš esu mama 24 valandas per parą, 7 dienas per savaitę... Tad mano ciklo problemos negali sukelti man nepatogumų. Po gimdymo pastebėjau, kad pirmosiomis ciklo dienomis skysčio kiekis būna daug gausesnis nei anksčiau, o ir su dabartine dienotvarke aš pirmas dvi dienas mielai renkuosi būtent šiuos, šiek tiek ilgesnius paketus. Dar nežinau, ar pirksiu nuolat, tačiau kol kas net labai pasiteisina.

LIBRESSE "Natural Care" dieniniai paketai su sparneliais "Ultra Normal"

Kiekis: 10 vnt. pakuotėje (ekononiškos pakuotės - 20 vnt.)
Kaina*: 10 vnt. - 1,59 EUR; 20 vnt. - 2,55 EUR
Storis: 3 mm (sugeriamumas - 4 lašeliai/6)
Ilgis: 235 mm

Ką apie juos sako gamintojas: Plonų higieninių paketų „Libresse Natural“ sudėtyje yra antibakterinių ir nemalonų kvapą neutralizuojančių savybių turinčių ramunėlių ir alavijų. Higieninių paketų paviršius minkštas, o jų forma atkartoja kūno linijas, todėl puikiai saugo nuo pratekėjimo.


O štai Natural Care paketai visiškai skiriasi nuo Ultra Thin. Pirmiausia jau pakuotę atidarome kitaip, matome, jog pavieniai paketai supakuoti kitokiu būdu - maišeliai nebeturi lipnumo, o ir mažyčio lipduko rasti negaliu, tad juos gerokai sunkiau higieniškai supakuoti. Labai skiriasi ir paviršius - jei Ultra Thin buvo minkšti, tai šitie iš viso vatos ar medvilnės ar nežinau ko, bet itin švelnūs, gerokai švelnesni. Tačiau kartu žinau, jog tokių paketų sugeriamumas yra prastesnis negu prieš tai rodytų Ultra Thin.


Gamintojas sako, jog sudėtyje naudota alavijų ir ramunėlių esencijos, tačiau sudėtinių dalių rasti man nepavyko - įdomu, ar gamintojas tokiu atveju neturėtų pateikti sudėties? Žodžiu, labai tikiuosi, kad essencija visiškai saugi odai. Nelabai man patinka ir šiek tiek siauresni ir ties sparneliais visiškai permatomi paketai, o ir ilgis man vos vos per trumpas. Mano atveju, tai paketai, kuriuos mielai naudočiau ciklo viduryje-pabaigoje, tačiau tikrai ne jo pradžioje, manau man nepavyktų jaustis visiškai saugiai ir užtikrintai dėl šių paketų sugeriamumo.

LIBRESSE "Ultra Thin" naktiniai paketai su sparneliais "Goodnight"

Kiekis: 10 vnt. pakuotėje (ekononiškos pakuotės - 20 vnt.)
Kaina*: 10 vnt. - 2,55 EUR; 20 vnt. - 4,42 EUR
Storis: 3 mm (sugeriamumas - 6 lašeliai/6)
Ilgis: 320 mm

Ką apie juos sako gamintojas: Argi ne nuostabu, kai gali gauti viską, ko tik nori? Higieniniai paketai „Libresse Goodnight“ užtikrina patogumą ir puikią apsaugą. Kad visada jaustumėtės patogiai, sujungėme unikalią, prie kūno linijų pritaikytą formą ir trejopos apsaugos „Triple Protection“ technologiją. Higieniniai paketai užtikrina būtiną apsaugą miego metu.

- Prie kūno linijų pritaikyta priekinė ir užpakalinė dalis
- Skysčio nepraleidžiantys kraštai
- Greitai sugeriantis pagrindas
- Apsauga visame paketo plote
- Ilgesni higieniniai paketai apsaugai nakties metu

Tekėjimo gausumas menstruacijų metu priklauso nuo kūno padėties – ar gulima, ar stovima, ar sėdima (gulint išskyros gali pratekėti). Higieniniai paketai „Goodnight“ yra patobulintos formos, todėl neleidžia pratekėti skysčiui, o ilgesni sparneliai patikimai prilaiko paketus net ir neramaus miego metu
Kad būtų patogu, higieniniuose paketuose „Libresse Goodnight“ derinamos „SecureFit“ ir „Triple Protection“ technologijos. Higieniniai paketai yra ilgesni ir su sparneliais.


Ir paskutiniai, lygiai taip pat dažnai ir senai naudojami, kaip ir rožiniai paketai - ploni naktiniai paketai. Iš tiesų, aš esu bandžiusi ir storuosius Libresse naktinius, bet jie man patiko daug mažiau, nes ir susigarankščiavo per naktį ir sugerdavo lėčiau, nors daug švelnesnis paviršius buvo iš tiesų malonus.

Nakties metu mes judame tikriausiai lygiai tiek pat daug, kaip ir dieną, sapnuodami vartomės nuo šono ant šono, nuo nugaros ant pilvo - kaskart sujudėjus tekėjimas pagreitėja. O kur dar gulima padėtis, kurioje skysčiui pratekėti tampa daug lengviau nei dienos metui. Todėl nakties metui labai svarbi tinkama ir patogi apsauga. Ultra Thin man panakamai ploni, kad jausčiuosi patogiai, tačiau sugeriamumo man pakanka visam nakties metui, o kadangi skystis susigeria greitai - greitai pakeitus kūno poziciją niekas neprateka. Prikimba patogiai ir patikimai, o ir per naktį nesusigarankščiuoja, kaip dažnai nutinka su storesniais nakties metui skirtais higieniniais paketais.


Ir galiausiai įkeliu nuotrauką vizualiam kiekvienos rūšies palygininui: visi trys Ultra Thin linijos gaminiai pagaminti tuo pačiu principu, paviršius tokio paties švelnumo. Vienas nuo kito jie skiriasi ilgiu ir sugeriamo skysčio kiekio galimybėmis. Tuo tarpu Natural Care paketas atrodo visiškai kitaip, minkštesnis ir švelnesnis, tačiau ir jo sugėrimas atrodo bus silpnesnis. Tuoj atliksime kelis ekperimentus.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Kaip ir visus ekseprimentus su higieniniais paketais, taip ir šiuo atveju, aš nudažiau paprasčiausią vandenį mėlynai ir pyliau ant paketų, kad patikrinčiau svarbiausias jų savybes ir tuos tris aspektus, kurie man asmeniškai yra vieni svarbiausių (neskaitant švelnaus paviršiaus ir patogios formos).

1. Pratekėjimas į kraštelius. Skystį pyliau daugmaž visur, kur tik įmanoma, ir pastebėjau, kad Ultra Thin paketuose skystis tekėdavo iki violetine spalva pažymėtų kraštelių ir toliau sunkėsi tik tuo atveju, kai paketas būdavo visiškai pilnas. Kadangi paprastai skysčio tiek nebūna ir mes pakeičiame higieninį paketą, tai šį aspektą vertinu labai teigiamai. Tačiau Natural Care tų spalvotų kraštelių neturi, turi tik griovelius, dėl ko skystis šiek tiek sulaikomas paketo viduje, tačiau iš tiesų ne taip gerai, kaip Ultra Thin paketų ir linkęs greičiau nutekėti į kraštelius.


2. Susigėrimas. Tik užpylus skystis nesusigėrė akies mirksniu, tačiau iš tiesų pakankamai greitai. Vėlgi, vertinant atskiras linijas - Natural Care man gėrėsi šiek tiek ilgiau nei Ultra Thin, tačiau tai buvo pakankamai greitai, kokios 5 sekundės.


3. Sausumas. Sausumas yra vienas svarbiausių aspektų, dėl kurių mūsų oda nesudirgsta. Paprastai aš visuomet palaukdavau, kol skystis pilnai susigers į paketą, tačiau šį kartą tik užpylusi prispaudžiau prie kiekvienos po servetėlę. Aš iš tiesų pyliau labai labai daug skysčio, tad vizualūs rezultatai yra ne tokie geri, kokie būtų pylus normalų kiekį ir palaukus, kol susigers pilnai. Prasčiausiai šį kartą pasirodė Natural Care, kurios paviršius vis dar buvo pakankamai drėgnas. Normal ir Goodnight rezultatai buvo daugiau mažiau vienodi, o Ultra Thin Long paketų paviršius buvo praktiškai sausas! Tai nustebino ir mane.


O kas paketų viduje? Viduje mes randame kelis sugeriamuosius švelnaus audinio sluoksnius, tarp kurių sudėtos granulės, paverčiančios skystį želė. Iš esmės visi paketai pagaminti tuo pačiu principu, tačiau priklausomai nuo granulių kiekio, skiriasi ir kiekvienos priemonės sugeriamumo galimybės.

REZIUMĖ. Man asmeniškai Libresse paketai labai patinka: jų švelnus paviršius visiškai nealergizuoja, paketai yra patogūs, idealiai geros formos. Saugiai ir patikimai prisiklijuoja kelnaitėse ir niekur neslysta. Visgi, Ultra Thin paketai man patinka labiau nei kitos kompanijos serijos, būtent jie visiškai nesusigarankčiuoja net ir aktyviai judant, sportuojant ar užsiimant aktyvia veikla. Paketai greitai sugeria skysčius, yra patikimi, o tarp gausybės produktų kiekviena tikrai atras sau patinkantį variantą. Liberesse verta jūsų dėmesio ir namau ne veltui yra viena mėgstamiausių mano higienos priemonių, kurias galima įsigyti rinkoje.




Ačiū, kad skaitote,
Gėlėta kosmetinė
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
* nurodyta gaminio kaina tik orientacinė. Visada galima rasti gaminio akcijas, per kurias produktus galite įsigyti pigiau. Taip pat, nenurodau jums galutinės, aukščiausios kainos, kadangi neturiu galimybės palyginti visų produkto pardavimo vietų.

Komentarai