2019 metų mano mėgstamiausi I: dekoratyvinė kosmetika ir aromatai

Sausio mėnuo jau spėjo persiristi į antrąją pusę ir dabar tik sugalvojau daryti metų mėgstamiausius? Nepavyko mėnesio pradžioje, niekaip neprisiruošiau, neprisėdau, tad darau dabar - ką tos kelios prabėgusios dienos pakeis? Ir šį kart savo metų mylimiausius noriu pradėti nuo dalies skirtos dekoratyvinei kosmetikai bei aromatams. Tikriausiai pastebėjote, kad šiemet dekoratyvinės kosmetikos ženkliai mažiau, mano bloge mažiau naujienų, mažiau naujų rinkos priemonių, tad ir kiekvienos dekoratyvinės kategorijos čia nebus, tik tiek keli gaminiai, kurie mane iš tiesų labai labai džiugino. 

"Geram artojui ir blogas arklas gerai aria, blogam ir geras nekaip."
Lietuvių išmintis


DEKORATYVINĖ KOSMETIKA:


Su bėgančiais metais vis dažniau pastebiu, jog rankos ima tiestis prie lengvesnių makiažo priemonių, kurios neapsunkina veido odos, nekemša ir nesukuria kaukės efekto ant veido. Šitas praimeris iš visų bandytų šiais metais man paliko labai gerą įspūdį: skysta ir lengva konsistencija net nesijautė ant veido! Priemonė šiek tiek paslėpdavo didesnes poras, tačiau svarbiausia, kad karštomis vasaros dienomis makiažas išlaikydavo ženkliai ilgiau, nesubėgdamas į raukšleles, apsaugojo veidą nuo prakaito lašelių ir visų kitų karšto oro bėdų.  Šiltuoju metų laiku labai fainas, ir nors nesu tikra, kad tiktų riebiaodėms, tačiau normalios ir sausos odos savininkėms labai fainas.



Šiaip jau mane gąsdino "Amber" atspalvio pavadinimas - juk šiaip tie Amber būna labai tamsūs. Na ir apskritai Jane Iredale atspalvių sistemoje sudėtinga susigaudyti. Visgi, šita presuota pudra yra toooooks metų atradimas, kad man trūksta žodžių! Šiek tiek suabejojau apžvalgos įraše dėl aukštokos kainos, tačiau per likusius mėnesius taip susidraugavau su pudra, kad net ir ta pilna kaina negąsdina. Pudra visiškai lengva, sudėtis itin gera, ji lengvai ir nepastebimai patobulina veido odos spalvą ir tiesiog nuostabus, nepakeičiamas reikalas vasaros metu, kai norisi kuo lengviau ir kuo natūraliau.



Kalbant apie makiažo fiksavimą, tikriausiai jau žinote, kad mano poreikis tikrai nėra užfiksuoti ir sutvirtinti pudros paviršių - atvirkščiai man labiausiai patinka priemonės, kurios sulieja pudrinius produktus ir suteikia natūralesnį efektą. Garsusis MAC Prep+Prime Fix+ labai natūraliai sulieja ir mane toks efektas nepaprastai džiugina. Dar vienas atradimas!



Nors dažyti antakius geliais jau nebemadinga (šiuo metu vėl aktualios antakių pudros), tačiau aš vis dar labai myliu gelinius pieštukus! Ir visiškai nesitikėjau, kad Wet n Wild pieštukas bus toks fainas: pieštuko šerdis trikampio formos, bet ji puikiai užpildo antakius, išpiešia pavienius ir atrodo palyginus natūraliai. Ne ką menkiau džiugina ir pieštuko skalsumas, tad iš ties labai puikus.



2019 metais man be abejonės labiausiai patiko natūralus makiažas, tad negaliu nepaminėti kreminio pieštuko, kuris vos vienu perbraukimu suteikia lengvą, natūralią spalvą. Pieštukas turi šiokių tokių trūkumų - tarkim bėda sluoksniuojant, tačiau man pasirodė visiškos smulkmenos. Labai patiko ir nepaprastai gaila, kad prekyboje jau kuris laikas nemačiau.



Šie metai man akivaizdžiai nebuvo lūpų priemonių metai: per visą laikotarpį tarp bandytų ir apžvelgtų produktų vos keletas iš ties patikusių nebuvo labai daug. Labiausiai patiko rausvai rožinis Douglas pieštukas, su kuriuo taip susidraugavau, kad negaliu pridėti prie mylimiausių. Iš pažiūros keistokas atspalvis paryškina veido odos atspalvį, suteikia dieniniam makiažui akcentą ir gan ilgam laikui.


AROMATAI:


Tobulas kūno purškiklis vasarai: gaivaus vandens ir lengvo gėlių aromato natos spinduliuoja gera nuotaika ir visiškai vasariškomis emocijomis. Dedu kryžiuką - pats geriausias kūno purškiklis ever! Vasarą noriu pilno dydžio pakuotės, būtinai.



Bomba juodame buteliuke! Aromatas, kuris suteikia kiau*us moteriai! Stiprios, drąsios ir įžūlios moters aromatas. Kvapas, kurį užuodę praeiviai nejučiomis žvilgteli, tad aromatas, kuris iš ties atkreipia dėmesį. Kažkas tobulo ir būtent tai, ko aš ieškojau 2019 metais - kitokio, drąsaus, įžūlaus aromato.

----------------------------------------
Apie kitus mėgstamiausius gaminius būtinai pakalbėsime sekančiuose įrašuose. Man labai smalsu, ką jūs atradote 2019 metais, ką mylėjote labiausiai? 




Ačiū, kad skaitote,
Gėlėta kosmetinė

Komentarai