2020/01 Sausio mėnesio pirkiniai ir naujienos

Paskutinė mėnesio diena ir įsijungusi auksinio proto kartojimą bandau surinkti visus mėnesio pirkinius ir parodyti jums. Tad šį kart labai ilgai netempsiu gumos, segu nuotraukas ir rodau kiek gausesnius šio mėnesio pirkinius.

"Tiesa - visai ne tai, ką galima įtikinamai įrodyti, o tai, kas viską daro paprasta ir suprantama."
E. de S. Egziuperi



Pastaruoju metu labai dažnai naudojau Dove kūno prausiklius arba labai kvapnias vaisines dušo želė, bet norėjosi tokios visiškai neutralios, raminančio kvapo želė, ypač kai esu vakarinių dušų gerbėja. Bandysiu.
Hiperfarma, 6,99 Eur

Nesu aš didelė bakterijų mėgėja, bet kai pastaruoju metu tenka pavažinėti autobusu, tiesiog labai lengva pasigauti visokių bakterijų... Išlipusi iš autobuso visuomet keliauju paimti vaiko iš darželio ir nešvariom rankom, su neaišku kokiom bakterijom man visai nepatinka. Tad įsigijau antibakterinę ir žiūrėsim, kaip mums sekasi draugauti.
Camelia vaistinė, 1,19 Eur


Reikia naujo prausiklio ir pagavau save besidairančią tų gaminių, kuriuos visuomet norėjau išbandyti, bet turėjau nusipirkusi kitą ar kai ateidavo laikas pirkti akys užkliūdavo už kažko kito. Margarita eco prausiklio norėjau jau senokai, tad smagu, kad pagaliau bandysiu.
Iki, 7,99 Eur

Reikia ir micelinio. Vargau su Garnier ir jo sukelta alergija, makiažą reikią vistiek valyti, tad bandau kiek švelnesnius variantus ir labai tikiuosi nepriekaištingų rezultatų - kiek galima su tom akių akergijom.
Eurokos, 3,99 Eur


Vyras gavo dovanų iš savo odontologo. Realiai turėtų labai puikiai, itin švelniai šalinti dantų dėmes ir apnašas, bet kol kas sunku kažką spręsti, pasakyti ar susidaryti kokius lūkesčius.

Pora pakuočių vaikiškos dantų pastos, kurią mano mažylis mėgsta, smagiai ja valosi, o aš esu visiškai patenkinta jos kokybe.
kiekviena po 2,79 Eur


Kremas ar vaistinio pobūdžio priemonė, skirta sausai odai, kurią rekomendavo vaistininkė mano sūnaus veidui tepti. Kadangi vaistinėje siautė ir mano mažasis uraganas, labai skubėjau ir tik namuose atradau, kad tai lietuviška priemonė, kurios pagrindas - vazelinas. Pabandysim, galbūt trumpai papasakosiu, kokios čia tos lapės ir ką jos daro.
Camelia vaistinė, 2,60 Eur

9. VITEA SOS apsauginis regeneruojantis lūpų balzamas, 4,9 g
Dar vienas pirkinys vaikučiui - balzamas. Turi mano sūnus problemą su lūpomis, tokią pat, kaip aš - sausėja. Rytais ir vakarais tepu natūraliais aliejais, bet dienos metui jis nori pieštukinio balzamo, tad pats išsirinko ir pats sėkmingai nešiojasi su savimi ir pasitepa dienos eigose.
Camelia vaistinė, 1,97 Eur

Buvo etapai, kurių metu nešiojausi burnos skalavimo skystį, paskui krūvą gumos, o dabar keliauju prie tokio purškiklio. Dienos metu man rodos labai patogus, kai reikia nepriekaištingos išvaizdos ir žinoma, burnos kvapo keliaujant pas klientus.
Iki, apie 2,59 Eur
------------------------------------------
Ech, tie mano pirkiniai tampa vis paprastesni, elementarūs ir būtiniausi. Planuoju ateinantį mėnesį šiek tiek pasipildyti kosmetikos priemonėmis, tad gal bus įdomiau toms, kurios tinklaraštį seka dėl kosmetikos temų. O kol kas - iki sekančių kartų, iki ateinančio vasario.




Ačiū, kad skaitote,
Gėlėta kosmetinė

Komentarai