2018/01 Sausio mėnesio pirkiniai ir naujienos: Benefit, Dove, Essence ir kt.

Mėnesio pabaiga visuomet reiškia šiokią tokią šventę ir ataskaitą man pačiai: iš visų kampų, pagal atskirai susidėtus čekius, susirankioju visą per mėnesį supirktą ir gautą kosmetiką, nufotografuoju ir rašau jums didelį įrašą apie tai, kuo pasipildė mano lentynos! 

Šis mėnuo buvo gausus naujovėmis: ir Benefit siuntinukas, ir kelios Dove naujienos, ir Essence bei Catrice pasirodysiančios pavasario kolekcijos ir paskutinės Kalėdinės dovanos... ir dar daug daug visko... Nedaugžodžiaujam ir žiūrim!

"Kai buvęs idealas tampa kasdiene tikrove, jis neišvengiamai žūva."
Ch. Ortega i Gasetas




Plaukams

Man plaukų dažų tikrai nereikia, turiu savo pamėgtus ir naudojamus nuolat, bet akys pačios užkliuvo už šito ir įsigijau. Bandysiu, tik dar nežinau kada.
Eurokos, 5,79 EUR


Priemonės plaukams dažyti, tiksliau šie trys - tonuoti plaukus. Tai jau pasakojau savo patirtis su dažymais ir daugiau tikriausiai nereiktų išsiplėsti?
Pas savo kirpėją, 20 Eur (už visas tris)

Rankoms, kojoms

Ne, Lietuvoje šių kremų nėra, ir čia ne šviežūs dalykai - šituos gavau dovanų, bet dar nenaudojau, todėl noriu sudėti čia. Kažkodėl pastebiu, kad imu naudoti pirmiausia tuos dalykus, kuriuos pažymiu čia, o dauguma ir lieka sandėliuke. Kadangi tikiuosi labai intensyvaus efekto, vasarą tokius naudoti tikriausiai būtų nemalonu, tačiau vienaip ar kitaip, rezultatas bus aiškus kai pabandysiu.

Kadangi baiginėjasi šiuo metu turimas, tai kažkaip užmačiau šitą ir pamaniau, kad visai verta pamėginti. Šiaip nekeliu labai didelių reikalavimų pėdų kremui, bet kažkokį riebesnį vis norisi turėti po ranka.
Elevita, 4,59 Eur

Veido priežiūra

Bandžiau iš šitos linijos rožinį molį ir man visai patiko, tai smalsu, kaip mano odą veiks baltasis ir aš jis geresnis už rožinį? kartais atrodo taip atsibosta tuos molius maišyti, makaluoti, taikyti konsistenciją, bet reikia pripažinti, kad poveikis būna matomas, o ir odos sudirgimo tikimybė labai maža. 
Eurokos, 0,99 Eur

Nepaisant to, kad Nida priemonės man nepatiko, na, bent jau tas, kurias bandžiau, tačiau noras išbandyti daugiau dar niekur nedingo - kol taip yra, bandau. Nors kažkodėl ir iš šitos daug nesitikiu - labai jau daug parfumo čia...
Maxima, 2,99 Eur

Dar viena korėjietiška priemonė mano veido odai. Iš tiesų, jeigu pasirenku teisingai, rezultatas mane džiugina. Bandysim šitą vyno terapiją prieš odos senėjimą.
ebay, $16.67 US

Ir dar vienas Nida gaminys - veido kremas, skirtas brandžiai odai. Mane dažnai trikdo tas pasakymas 'brandžiai odai' - vienos kompanijos brandžią odą laiko 30 metų, kitos 45 metus ir pan. Žodžiu, kompanijų nurodomi brandžios odos terminai labai varijuoja, o dauguma tiesiog nesivargina nurodyti rekomenduojamo amžiaus ribų (kaip palengvėtų gyvenimas, jei būtų nurodomos rekomenduojamos amžiaus ribos!). Tad šitą kremą iš pradžių ėmiau su baime, bet permetusi akimi ingredientų sąrašą, neradau nieko tokio, dėl labai išsigąsčiau ar negalėčiau naudoti kremo, todėl paėmiau, išbandysiu.
Maxima, 2,99 Eur

Dovanos nuo draugės


Tai visa šita krūva yra mano mylimos draugės dovanos, truputį pasiklydusios pašte (siųstos iš užsienio), tačiau vistiek mane pasiekusios, kad ir po Kalėdų. Tai mieloji mano, tu pati nuostabiausia, ačiū tau, bet ne tiek už dovanas, o už patį nerealiausią gimtadienio sveikinimą, už patį mieliausią laiškutį ir žinoma šitą gėrį, kuriuo būtinai palepinsiu save 😊

Vitrina PRO naujovės

22. GREEN LIGHT Luxury Day by Day Nutrishine šampūnas su sorų pieneliu, 250 ml

Abu šiuos produktus gavau bandymui iš Vitrina Pro - jau bandžiau, jau naudojau, jau turiu pradinę nuomonę, tačiau iki įrašo dar reiktų pabandyti bent kelis kartus ir tada jau papasakosiu, kas ir kaip patiko. O kol kas - labai dėkoju kompanijos atstovams už galimybę išbandyti.

Douglas naujienos


Viskas taip nerealu, kad sunku ir patikėti, kokios gėrybės mano rankose! Kai ką jau bandžiau, bet žinote, aš labai noriu padaryti filmuką - manau nufilmuosiu šeštadienį ir parodysiu jums gyvai, o paskui kai kurios jų tikrai atsidurs tinklaraščio įrašuose. 
Ačiū Douglas ir Benefit už atsiųstas gėrybes!

Dove naujienos


Šį mėnesį gavau ir kelias Dove priemones. Kūno losjoną su savaiminiu įdegiu jau esu bandžiusi, todėl galvoju padovanoti jums. Sekite facebook, bus konkursėlis. Na o kitas dvi priemones mielai išbandysiu pati.
Ačiū Dove atstovams už šaunias priemones kūno priežiūrai.



CATRICE ir ESSENCE pavasario-vasaros naujienos
Eina sau, koks nerealus pavasaris nusimato Catrice ir Essence naujienose... Pas Catrice - spindintys gaminiai, švytinčios spalvos ir eksperimentai su kosmetika. Essence siūlo nedidelio dydžio, tačiau daug gaminių turinčias paletes (rodžiau instagram) su įvairiais gaminais, kuriuos ir kartu galima maišyti ir eksperimentuoti ir atrasti savo mėgiamą receptą, naują spalvą ar konsistenciją pagal savo pomėgius... 
Ačiū kompanijų atstovams - šio sezono naujienos itin džiuginančios. 
---------------------------------------------------------------------------------------------

Viskas, tokios buvo visos naujienos, kurias norėjau jums parodyti. Tai jeigu kartais apie kažkurį produktą norėtumėte išgirsti pirmiausia - būtinai komentuokite ir pasistengsiu papasakoti kaip įmanoma greičiau. O dabar lekiu skaičiuoti baigtų pakuočių ir surašyti galutinių nuomonių apie išbaigtuosius.



Ačiū, kad skaitote,
Gėlėta kosmetinė

Buvo aktualu? Turite minčių? Norite pasidalinti? Komentuokite!
Grįžtamasis ryšys aktualus blogo egzistavimui ir jo krypčiai bei labai labai svarbus man!

Komentarai

Rašyti komentarą