BATH & BODY WORKS PacketBac "Thanks For Everything" antibakterinė rankų želė su cukruotų mandarinų kvapu

Rankų plovimas ir dezinfekcija ir toliau lieka vienu svarbiausių aspektų šiuo metu, net jei mažiau einame į lauką, tačiau liečiame lauko durų rankenas, nuimame ne visai švarias kaukes, krepšelius parduotuvėje. Oij, kaip dažnai matau kad parduotuvėse jie nedezinfekuojami, arba patys žmonės deda panaudotus prie dezinfekuotų... Tad tokios želė ar dezinfekcinės priemonės labai svarbios. Mano šių metų pats smagiausias atradimas yra Bath & Body Works dezinfekcinės želė, tad paeiliui bandau ir toliau pasakoju apie dar vieną, šį kart žiemiškesnio aromato.

"Mums patinka tik kova, o jokiu būdu ne pergalė."
Blaise Pascal


Produktas: BATH & BODY WORKS PacketBac "Thanks For Everything" antibakterinė rankų želė su cukruotų mandarinų kvapu
Gamintojas: "Bath & Body Works". Pagaminta JAV
Paskirtis: "nuprausti" rankų odą, kai šalia nėra vandens, pašalinti nešvarumus ir bakterijas
Tinkamas tipas: visiems
Labiausiai patiko: nesausina odos
Labiausiai nepatiko: Lietuvoje labai sunku įsigyti šios kompanijos produkcijos
Tūris: 29 ml
Kaina: $ 1,75 US ant pakuotės. Aš mokėjau GBP 5.48 + GBP 1.99 (siuntimo išlaidos)
Kur galima įsigyti: ebay, amazon

Ką žada gamintojas: Neleiskite bakterijoms sugadinti jūsų dienos - apsisaugokite su Bath & Body Works PocketBac želėmis. Odą minkštinanti formulė nužudo 99,9% dažniausiai sutinkamų bakterijų, o kišenei draugiškas dizainas lengvai telpa mažiausiose kišenėse ir patogus rankose. Atskirai galima įsigyti ir dezinfekcinių želė laikiklių.
Naudojimas: įspauskite nedidelį kiekį į rankas ir masažuokite į odą.

Sudėtis:
AKTYVŪS ingredientai: Alcohol 68%.
NEAKTYVŪS ingredientai: Aqua, Isopropyl Alcohol, Parfum, Carbomer, LactoseAminomethyl Propanol, Isopropyl Myristate, Cellulose, Hydroxyethyl UreaPropylene Glycol, Wheat Amino Acids, Tocopheryl Acetate, Glycerin, Retinyl Palmitate, Hydroxypropyl Methylcellulose, Aloe Barbadensis Leaf Juice, Elaeis Guinensis (Palm) Extract, Olea Europaea (Olive) Fruit Extract, Honey Extract (Mel), Cocos Nucifera (Coconut) Fruit Extract, CI 77007, CI 19140, CI 17200, CI 60730.


Mano nuomonė. Labai smagu, kad dezinfekcinė priemonė supakuota mažame, tvirtame plastiko buteliuke, apmaudu, kad buteliuko balto dangtelio nukimšti man nepavyksta. Gaila, mat jau greit baigsis mano atsargos ir planavau pirkti kažką didesnėje pakuotėje ir įsipilti į  šio dezinfekcinio talpą patogesniam naudojimui ir nešiojimuisi su savimi. Apie dizainą tikriausiai daug kalbėti nesinori, jis labai pavasariškas, puoštas gėlių žiedais, nors kvapas man rudeniškas/ žiemiškas. Ką jums primena kiek rūgštus mandarinų aromatas? Man lapkričio pabaigą, žiemos pradžią ir šventinį laukimą. gal tik man?

Želinės konsistencijos priemonė nuspalvinta švelniai gelsva spalva, o joje plaukioja per visą buteliuką pasiskirstę mėlyni burbuliukai. Pastarieji skirti dekoratyvinei funkcijai, trinant tarp rankų sprogsta ir regis nieko konkretaus nedaro. Man labai svarbu, kad dezinfekuojančios priemonės kuo mažiau sausintų rankų odą, naudojant šią želė sausinimo nesijautė, tikriausiai dėl sudėtyje esančio alavijų, palmių, alyvuogių ir kokosų ekstraktų. Dezinfekcinė želė puikiai nuvalo rankas ir labai maloniai, intensyviai kvepia mandarinais su rūgštele. Kvapas tiesiog nepakartojamas ir man atrodo, kad šios kompanijos dezinfekcinės priemonės iš ties išsiskiria labai ryškiais ir labai maloniais (skonio reikalas) aromatais. Man patinka, jau netrukus pradėsiu visai kito aromato ir labai įdomu, ar patiks taip pat, kaip šita? 




Ačiū, kad skaitote,
Gėlėta kosmetinė

Komentarai