RIVAL DE LOOP YOUNG Baked Highlighter - keptas hailaiteris/ skaistalai "01 moon dust"

Na va, kai parašai pirmiausia apie kalendorius, o paskui bandai sukurpti įprastam įrašui įžangą, sekasi sunkokai. Sėdžiu jau kuris laikas ir galvoju, kaip čia jus gražiai įvesti į šiandienos apžvalgą? Šiandien papuošėme namus šventėms ir įžiebėme eglutę! Pala, jūs tą jau žinote, nes tikriausiai skaitėte apie tai advento kalendoriaus įraše. Va va, kažkaip visai susipainiojau ir su įrašais ir su laikais. Senesnė blogspot versija man patiko labiau - įrašų laikas ten užsidėdavo automatiškai jų paskelbimo metu. Man būna, kad pradedu įrašą, persirašau sudėtines dalis, gamintojo pažadus ir produkto dosje, o prie nuomonės prisėdu kiek vėliau. Ir naujojoje versijoje tas laikas užsifiksuoja nuo įrašo pradžios, reiškia jei nepakoreguoju rankiniu būdu, mano įrašas kažkur nukrenta giliai į praeitį. Nekoreguoju paskelbimo laiko, svarbiausia, kad bent diena būtų tinkama, o visa kita, et. Bet kaip jau sakiau, ankstesnė versija man patiko labiau. 
O šiandien pasakosiu skaistalus, kuriuos anksčiau rekomenduodavo viena youtube žavigždė, daug kas pirko pasikliaudami rekomendacijomis, tame tarpe ir aš. O kodėl ne, jei daiktas geras? Na ką, metas nuomonei?

"Šventumo nepasieksi daug žinodamas ar daug mąstydamas ar daug mąstydamas; didžioji paslaptis - daug mylėti."
St. Thomas Aquinas


Produktas: RIVAL DE LOOP YOUNG Baked Highlighter  - keptas hailaiteris/ skaistalai "01 moon dust"
Gamintojas: "Rossmann" GmbH. Pagaminta Vokietijoje
Paskirtis: dekoratyvinė - veidui
Tinkamas tipas: tamsesnei odai
Labiausiai patiko: intensyviai pigmentuotas
Labiausiai nepatiko: šviesiausias atspalvis tiesiog per tamsus
Tūris: 12 g
Kaina: 2,79 EUR
Kur galima įsigyti: Drogas

Ką žada gamintojas: Naudokite pabrėžti veido bruožus ir dekoltė.


Pakuotė. Jei nesate pažįstami Rival de Loop Young kosmetika, tai tikriausiai pirmas akcentas, kurį reiktų padėti - tai yra pati pigiausia kosmetikos parduotuvių kosmetika, pati pigiausia. Tad ir iš pakuočių nereiktų tikėtis didelių stebuklų. Skaidraus plastiko indelis su išgaubtu tokio paties plastiko dangteliu ir kuklus užrašas. Viskas! Bet gal nieko daugiau ir nereikia? Pakuotė neatrodo labai kokybiška ir tvirta, regis bet kada gali nulūžti dangtelis. Tiesa, mane lengvai šokiravo etiketė: kitoje pusėje yra gamintojo etiketė, kurioje informacija su sudėtinėmis dalimis, o šalia jos - kita etiketė, parduotuvės ant kurios atspausdintos jau kitos sudėtinės dalys. Hmm... tai kuria čia dabar tikėti ir kaip suprasti? Aš vadovavausi gamintojo, bet pripažinsiu, kažkaip mane trikdo tokie juokučiai.

Kvapas neutralus, pudrinių, presuotų veido priemonių aromatas.

Konsistencija kietoka indelyje, vidutiniškai švelni, trinant tarp pirštų.


Sudėtis: Mica, Pentaerythrityl Tetraisostearate, Caprylic Capric Triglyceride, Talc, Magnesium Aluminum Silicate, Silica, Polymethyl Methacrylate, Phenoxyethanol, Bis-Diglyceryl Polyacyladipate-2, Caprylyl Glycol, Sorbitan Stearate, Tin Oxide.
May contain: CI 77891, CI 77491, CI 77492, CI 77499.


Poveikis. Šio hailaiterio parduotuvėje radau dviejų skirtingų atspalvių ir savaime suprantama paėmiau tą šviesiausią. Kitas atspalvis apskritai atrodė kaip burgundiško vyno, jei jau tiks, tai tik šviesesnė. Iš pirmo žvilgsnio priemonė pasirodė puiki, pirmiausia - labai gerai pigmentuota, intensyviai spindi, nors blizgučiai labai smulkūs ir atrodo natūraliai. 

Tikriausiai tik pirmą kart pabandžius ir išėjus į lauką nustebau, kodėl į mane taip spokso praeiviai? Grįžusi namo puoliau tikrintis kas su tuo mano veidu negerai, ir oh tu svogūnyne šventas... Priemonę aišku naudojau kaip hailaiterį, dengiau ant skruostikaulių ir net nepastebėjau, kad priemonė turi tamsų raudoną atspalvį ir dabar, aplink mano smilkinius šviečia raudoni kleckai.


Nuo to karto vis bandžiau rasti kaip čia tą produktą panaudoti, lyg ir būtų tinkama skaistalams, tačiau per daug spindesio, o hailaiteriui per daug raudonos. Tad ir po šiai dienai dengiu žemiau nei hailaiterį ir aukščiau nei skaistalus, kažkur tarpiniame variante.

Apskritai priemonė kokybiška, gerai pigmentuota ir išlieka bemaž visą dieną, tačiau tas atspalvis? Kodėl? Negali būti kad čia tik mano oda tokia šviesi, kad man netinka spalva? Būtų labai šaunus hailaiteris, jei neturėtų raudono atspalvio ir būtų patogūs naudoti skaistalai, jei neturėtų tiek daug intensyvaus švytėjimo. Nei čia, nei čia nepritaikoma taip, kad atitiktų mano poreikius. Ir vis pagalvoju, tai kaip reiktų pritaikyti ir pasidažyti su ta dar tamsesne spalva? Man atrodo lietuvaitėms tokie atspalviai vargiai tinka, ypač tokių intensyvių hailaiterių atspalviai. Va taip va ir gaunasi - visi aspektai yra vienodai svarbūs, kitaip priemonė tampa realiai nepanaudojamu dalyku.




Ačiū, kad skaitote,
Gėlėta kosmetinė

Komentarai

  1. O kaip šešėliai netiktų panaudoti? Gal su kokia matinė ruda pamiksuoti?

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Man gal šešėliams kiek per blizgu, dabar naudoju viską daug natūraliau.

      Panaikinti
  2. Seniai seniai naudojau jį kaip šešėlius arba maišiau su skaistalais, patiko graži spalva. Dabar taip nebesidažyčiau, per daug blizgu.

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Va va, man šita spalva tik kaip hailaiteris, net skaistalams per blizgu. Produktas vykęs, bet atspalvių pasirinkimas ne kažką šviesiaodėms :D

      Panaikinti

Rašyti komentarą