THE ORDINARY Marine Hyaluronics - jūrinė hialuroninė drėkinamoji priemonė veidui

Vasarį mano oda buvo labai stipriai sudirgusi ir išsausėjusi, tad galvodama apie priemones, kurios galėtų man padėti iš kart galvojau apie The Ordinary. Kodėl? Man reikėjo minimalių sudėčių, kad kuo mažiau dirgintų ir taip suerzintą odą, na o iš nemenko pasirinkimo žinojau, kad noriu priemonės su hialuronu, kad kuo intensyviau dirgintų. 

Nors parduotuvės konsultantė rekomendavo rinktis hialuroną su B5, tačiau aš norėjau serumo, kurį galėčiau dengti kelis kartus dienoje, kol oda pilnai atsigaus, tad pasirinkau jūrinį hialurono serumą.


Produktas: THE ORDINARY Marine Hyaluronics - jūrinė hialuroninė drėkinamoji priemonė veidui
Gamintojas: "Deciem", Pagaminta Kanadoje
Paskirtis: drėkinti veido odą
Tinkamas tipas: visiems
Labiausiai patiko: efektas
Labiausiai nepatiko: net prie pakuotės nebesikabinėju - viskas puiku
Tūris: 30 ml
Kaina: 7,99 Eur
Kur galima įsigyti: Douglas, deciem

Ką žada gamintojas: Jūrinė hialuroninė drėkinamoji priemonė veidui
Paskirtis: dehidratacijos požymiai
Forma: mažo klampumo vandens pagrindo serumas
Jūrinė hialuroninė medžiaga – tai lengvasvoriai jūrinės kilmės vandens „rezervuarai“, kurie pritraukia ir sulaiko vandenį kaip hialurono rūgštis (HR), bet yra lengvesnės tekstūros ir mažiau juntami nei HR. Priemonės sudėtyje yra odai tinkamų egzopolisacharidų iš jūrinių bakterijų, havajietiškų raudonųjų dumblių, glikoproteinų iš antarktinių jūrinių išteklių, mikrofiltruotų melsvai žalių dumblių ir kelių rūšių aminorūgščių. Visi priemonėje Jūrinė hialuroninė medžiaga esantys jūriniai dariniai išgaunami tvariai. Bendra veikliųjų medžiagų koncentracija sudėtyje yra 23 %. Jūrinė hialuroninė medžiaga yra išskirtinai lengvos tekstūros ir akimirksniu įsigeria į odą. Tie, kuriems patinka tirštesnės priemonės, turėtų išbandyti originalų produktą Hialurono rūgštis 2 % + B5.
Naudojimas: Paskirstykite kelis lašus ant veido ryte ir vakare, prieš naudodami kremą.


Pakuotė. Baltos spalvos stiklinis buteliukas su balta etikete ir baltos spalvos kartonine dėžute. Giriu priemonės minimalistinį dizainą ir skoningą, estetišką pakuotės išvaizdą. Buteliukas su užsukta stikline pipete labai patogus dozuoti produktą reikiamo kiekio dozėmis. Anksčiau bandytos kompanijos pakuotes mane erzino sunkiai užsukamu dangteliu, kurio vis nepavykdavo iš pirmo karto užsukti ar paprasčiausiai tiesiai uždėti, tačiau šį kart galiu pasidžiaugti, kas užsukimo problema regis buvo išspręsta - šią pakuotę be jokio vargo užsuku iš pirmo karto, patikimai, saugiai ir lengvai.

Kvapas neutralus, natūralus ir nejaučiamas. Serumas bekvapis, tad labai džiaugiuosi gamintojo sprendimu nenaudoti jokių kvapiųjų medžiagų serumo sudėtyje - veido priežiūroje kvapų tikrai nereikia.

Konsistencija labai skysta, vandeninga. Priemonė atrodo lyg paprastas vanduo, skysta, kaip paprastas vanduo. 


Sudėtis: Aqua (Water), Glycerin, Algae Extract, Pseudoalteromonas Exopolysaccharides, Pseudoalteromonas Ferment Extract, Ahnfeltia Concinna Extract, Arginine, Glycine, Alanine, Serine, Valine, Isoleucine, Proline, Threonine, Histidine, Phenylalanine, Aspartic Acid, PCA, Sodium PCA, Sodium Lactate, Salicylic Acid, Citric Acid, Propanediol, Dimethyl Isosorbide, Ethoxydiglycol, Polysorbate 20, Potassium Sorbate, Sodium Salicylate, Sodium Benzoate, Hexylene Glycol, 1,2-Hexanediol, Phenoxyethanol, Caprylyl Glycol.


Poveikis. Labai džiaugiuosi The Ordinary priemonių sudėtimi - šiame serume daug drėkiklių, odą kondicionuojančių, skatinančių jos atsinaujinimą ir regeneruojančių ingredientų. Tad nenuostabu, kad priemonė greit ir intensyviai drėkina odą, su sąlyga, kad serumas užrakimas odoje su kremu, kitaip tariant - po serumo būtina naudoti kremą. Šis serumas buvo pirmoji pagalba, kai oda netoleravo net sąlyčio su vandeniu ir tiesą pasakius šis serumas labai greit atstatė odos drėgmės balansą, ko pasekoje oda įgavo sveiko švytėjimo. Efektas puikus!

Greičiausiai dar būtina paminėti, kad serumas labai labai skystas, kaip vanduo. Dėl šios priežasties produktas visiškai neapsunkina odos, nepalieka lipnumo, neturi riebumo pojūčio bei nepalieka plėvelės ant odos paviršiaus. Nors paprastai mėgstu kiek riebesnes priemones, odos sudirgimo etapu tokia skysta konsistencija man buvo išsigelbėjimas. Dėl savo konsistencijos priemonė puikiai tiktų ne tik sausai, tačiau ir riebesniems odos tipams ir ypač vasaros metu, kai papildomo apsunkinimo nesinori.

Nepriekaištingas serumas, efektas puikus ir neradau nei vieno kabliuko, prie kurio galėčiau kabinėtis. Žinoma, prieš renkantis hialurono serumą būtina atsižvelgti į odos poreikį ir mėgiamą konsistenciją. Jei nemėgstate klampesnių ar reikia serumo vasaros metui - šis gali būti puikus sprendimas odos drėkinimui.




Ačiū, kad skaitote,
Gėlėta kosmetinė

Komentarai

  1. Įdomu, ačiū už apžvalgą, domina mane šios firmos gaminiai, kada nors išbandysiu. O aš artimiausiu metu mėginsiu bio balance hialurono serumą iš camelios.

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Prašau :)
      Aš iš Bio Balance nieko nesu bandžiusi - papasakokite ar patiko :)

      Panaikinti
    2. Mielai, kai tik išbandysiu :)

      Panaikinti
    3. Aš neseniai baigiau Bio Balance hialurono serumą - tai viskas gerai su juo, drėkina, nedirgina, bekvapis. Patenkinta aš juo buvau, bet jis labai paprastas (t. y. nieko be hialurono jame nėra papildomai). Man labiau patiko prieš tai naudotas "Mano" serumas su hialuronu...

      Panaikinti
    4. Bent man labai gerai, kad paprastas, būtent todėl jį rinkausi, nes man sunku išsirinkti priemones veidui, labai nuo daug ko beria... Tad tikiuosi, kad šis serumas man tiks :)

      Panaikinti
    5. Aš Mano serumą su hialuronu apžiūrinėju, bet vis nenusiperku - reikės išbandyti kada :) Daug kas giria, bet kol kas dar nieko neįsigijau šio gamintojo.

      Panaikinti
  2. Na, pirmas įspūdis apie bio balance serumą teigiamas, patogi ir daili pakuotė, serumas nei per klampus, nei kaip vanduo skystas, o pats tas, patogu užtepti, taupiai naudojasi. Apie poveikį dar anksti ką spręsti. Iš šio serijos dar domina serumas su skvalenu.

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Ačiū už atsiliepimą :) Sudominote ;)

      Panaikinti
    2. Na, praėjo dar šiek tiek laiko ir galiu pasakyti, kad serumas tikrai puikiai drėkina odą, džiaugiuosi šia priemone. Tai, ko reikėjo :) Kaina-kokybė-efektas.

      Panaikinti
    3. Labai ačiū už atsiliepimą :) Pasižvalgysiu ir aš ;)

      Panaikinti

Rašyti komentarą