TESORI D'ORIENTE "Forest Ritual" parfumuotas vanduo vyrams ir moterims

Aš dievinu mišką! Miško kvapą, samanų aromatą, žievės, šviežių pumpurų, pavasarinių spygliukų kvapą, tad jau kuris laikas dairausi kvepalų, kurie kvepėtų mišku, tikru mišku. Ieškojau rekomendacijų, bet mažai kas kalba apie miško kvapus... o tie kurie kalba, kalba apie vyriškus. Gal miškas iš ties išskirtinai vyriškas aromatas? Viena iš rekomendacijų buvo Tesori D'Oriente miško ritualo aromatas, investicija nedidelė, atsiliepimai geri, tad susigundžiau ir bandžiau nuo kovo šalčių iki karščiausių balandžio dienų. 


Produktas: TESORI D'ORIENTE "Forest Ritual" parfumuotas vanduo vyrams ir moterims (EDP)
Gamintojas: "Conter" S.r.l. Pagaminta Italijoje
Tūris: 100 ml
Leidimo metai: 2022 m.
Aromato kūrėjas: Paolo Cerizza
Kaina: 8,99 Eur
Kur galima įsigyti: Eurokos, Notino
Kvapo kategorija: aromatinis - žalumos

Gamintojo aprašymas: Šis aromatas žavingas tuo, kad puikiai tinka tiek moterims, tiek vyrams. Kiekvienas jame kažką ras, kiekvienas kvepės skirtingai. Unisex kvapusis vanduo Tesori d'Oriente Forest Ritual tikrai nepasimes ant jūsų tualetinio staliuko, taip pat galėsite juo pasidalinti su savo antrąja puse.


Viršutinė nata: citrina, imbieras
Širdies nata: vandens lelija, rožė
Apatinė nata: hinoki mediena, kerpės, gintaras


Sudėtis: Alcohol Denat., Aqua, Parfum, Santalum Album Wood Extract, Robinia Pseudoacacia Flower Extract, Aesculus Hippocastanum Seed Extract, Glycerin, Tocopheryl Acetate, Sodium Benzoate, Potassium Sorbate, Citral, Citronellol, Geraniol, Limonene, Linalool.


Pakuotė. Metalinis buteliukas kvepaluose yra gana retas sprendimas ir mano akiai labai fainas. Vienintelis didesnis tokių buteliukų trūkumas yra tas, kad negali matyti, kiek kvepalų likę pakuotėje. Nuspėti galima tik pagal svorį, jaučiant kiek palengvėjo butelaitis ar kiek priemonės dar teliuskuoja viduje. Pakuotė užkimšta plastiko dangteliu, kuris mane šiek tiek erzina - tiesiai užkimšti sunkoka, o ir užsikemša labai, labai tampriai.

Tačiau pažiūrėkite, kokio grožio pakuotės dizainas! Tamsiai žalios spalvos, sodriai žalia etiketė su raudonai rudu (nuotraukose spalva atrodo kitokia) akcentu. Pakuotė išpuošta žaliais tropiniais lapais, kurių kontūras apvedžiotas aukso spalva. Visi pakuotės raštai iškilūs, tad malonūs liesti. Labai gražu, akiai patrauklu ir lietimo funkcija patenkinta, o kaip su uosle?


Kvapas. Pirmiausia norisi akcentuoti nuo pat pirmojo sakinio - tai unikalus aromatas, kurio kvapas priklauso nuo kūno chemijos. Vieniems, vienos natos gali dominuoti labiau, kitiems - kitos. Ant mano odos aromatas labiau vyriškas, nei moteriškas ir primintų mano vyrą, tik maniškis žalumos kvapų nemėgsta, jam šis kvapas per sunkus. Maniškis yra lengvų citrusų mėgėjas visus metus.

Tik pasipurškusi, kelioms minutėms jaučiu citrinos ir kartaus imbiero kvapą, tačiau jie ant mano odos neužsibūna, jaučiasi labai trumpą laiką. Gaiviai karti nata visiškai išnyksta ir vietą užleidžia labai moteriškai vandens lelijų ir gaivių, švelniai pudrinių rožių aromatui. Nata labiau moteriška, todėl bemaž apsidžiaugiu, kad man tiks, tačiau ant mano odos tiek rožės, tiek vandens lelijos pasitraukia į trečią planą, tampa vos jaučiamos kvapui nudžiūvus ir nusistovėjus ant odos. Pirmuoju smuiku visą išlikimo laiką jaučiama medienos ir kerpų nata, sunkesnė, sodresnė ir akivaizdžiai vyriška. Moteriškumo šiame aromate mažytis lašelis, per mažai, tad ant mano odos kvapas labiau vyriškas, nei moteriškas, tarsi būčiau ilgai praleidusi laiką vyriškio glėbyje ir vis dar kvepėčiau juo. 


Mano nuomone, aromatas tinkamiausias:
     ☁☀ pavasario ir vasaros sezonui;
     ☀ dienos metui.

Aromatas nėra nei labai stiprus, nei kažkaip stebuklingai ilgai išliekantis. Jaučiamas per pusmetrį nuo odos, tad tikrai neerzina kolegų biure ar aplinkinių uždaresnėse patalpose. O ir nudžiūvęs ant odos yra ne per stiprus, jei jaučiamas, tai skonis švelnus ir neužgniaužiantis uoslės. Išlieka ant mano odos apie 4 val., tačiau jau po 3 aš menkai jaučiu ir norisi pasikvėpinti papildomai. Tiesa, ant drabužių išlieka šiek tiek ilgiau, tik aš turiu tokią nuostatą - ant drabužių kvepalų nepurkšti. Esu kvepalais sugadinusi iš ties brangią šilko palaidinę - nors buvau pažadėjusi sau nusipirkti naują, bet nebepirkau... Tad su kvepalais nerizikuoju - mano griežta nuostata - aromatas skirtas odai, o ne rūbams.


Ok, tai ne visai toks aromatas, kokio tikėjausi. Kvapas labai unikalus, tačiau kaip jis atsiskleis ant jūsų odos labai priklauso nuo kūno chemijos. Ant mano odos kvapas nusistovi medienos ir kerpių aromatu su vos lašeliu, kažkur labai, labai toli fone skambančia lelija ir rože - egzistuojančiomis, bet praktiškai neužuodžiamos. Kvapas ant mano odos labiau vyriškas, pasikvėpinusi visuomet jaučiuosi taip, lyg būčiau per ilgai užsibuvusi vyro glėbyje ir dabar visi aplink tai gali užuosti. Kvapas iš ties kvepia mišku, tačiau tame miške tik kerpės ir mediena... man norėjosi ryškesnio žalumos kvapo, daugiau žalių pumpurų, gaivaus samanų kvapo. 

Kvapas unikalus, kvapas įdomus ir pasitaiko dienų, pavyzdžiui, lietingų, drėgnų, kai parfumuotas vanduo labai gražiai suskamba, tačiau karštu, sausu oru ant odos skamba kiek per sunkiai ir per dusliai. Unikalus, nebrangus ir vertas bandyti, tačiau reiktų nusiteikti, kad gali kvepėti išskirtinai vyriškai.

Aromatas panašus į:
- YVES ROCHER "Homme Nature" (vyrams)
- ZARA "Coastal Salty Forest" (vyrams)
- ESCADA "Escada Sport Country Weekend" (unisex)




Ačiū, kad skaitote,
Gėlėta kosmetinė

📍 Šiame įraše ant namo nagų GOLDEN ROSE "Paris" nagų lakas No. 34.

Komentarai

  1. Patiko man čia jūsų aprašymas. Reikės paieškoti. Gal ir man patiks.

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Būtų faina, kad galėtumėt pasiuostyti, tik neaišku, ar toks variantas kur yra :)

      Panaikinti

Rašyti komentarą