#1 Rūbų ir aksesuarų naujienos - pirkiniai: H&M, New Yorker, ebay ir kt. (2017)

Ta-dam!!! Pagaliau pagaliau, nusprendžiau, kad noriu jums rodyti ne tik kosmetikos pirkinius, tačiau ir įvairius drabužius, aksesuarus, batus ir panašius dalykėlius, be kurių, kaip ir be kosmetikos, mūsų grožis ir kasdienybė paprasčiausiai neįsivaizduojami. 

Iš karto turiu pasakyti, kad nesu fashionista, kol kas nedarau, o ir neplanuoju daryti jokių drabužių derinių - aš nemanau, kad esu tas pavyzdys, kurio skonis nepraištingas ir kurio derinukai būtų kažas nepaprasto. Tai kol kas tikrai ne man. Aš labai paprasta mergina - moteris, tad ir mano pirkiniai labai kasdieniški ir paprasti, nieko labai labai įmantraus jūs čia nepamatysite, tačiau, galbūt jums bus smalsu ir naudinga pasižiūrėti, ką įsigijau aš, bei bandysiu rodyti jums, kaip visa tai atrodo ant manęs. 


Prašau šitame įraše manęs labai nekritikuoti, iš tiesų stengiausi pateikti viską kaip galima paprasčiau ir aiškiau, jei turite kokių pasiūlymų, mielai juos išklausysiu. Na o fotografijos - hmm... dauguma jų darė mano vyras, ir jis tikrai nėra tas, kuris turėtų noro tai daryti, tad pirmam kartui jos yra tokios, kokios yra, o kitiems tokio pobūdžio įrašams, būtinai ką nors sugalvosiu ir galbūt su laiku pavyks jas padaryti geriau ir patobulinti. Viskas, mažiau kalbų, daugiau darbų, kviečiu pasižvalgyti į pastarojo meto mano pirkinukus, kuriais jau dabar puošiuosiu, tad galėsiu kiek daugiau papasakoti, kaip dėvisi, pridėsiu kiekvieno sudėtis, parašysiu kainas, tik va, nenurodysiu, kada tiksliai pirkau - ne viską pamenu, bet tikrai ne anksčiau, nei lapkritis... 

AMISU juoda suknelė

Aš labai norėjau paprastos, gana kasdieniškos, tačiau jaukios ir žiemiškos suknelės, kadangi tokią turiu tik vieną, ir ji visiškai plona, be to, dar ir puošta Kalėdiniais motyvais, o tokia vis žiemą neišvaikščiosi. Problema būna, kai reikia kažkur išlėkti, norisi atrodyti šiek tiek puošniau, ir nesirinkti tik kelnių ar džinsų, todėl jau kuris laikas ieškojau kažkokios suknelės, kuri būtų ir stora ir atrodyytų dailiai, bei, mano žemam ūgiui labai svarbus aspektas - būtų aukščiau kelių. Tokią pamačiau New Yorker, kai tik užėjau pasidairyti. Suknelė gana stora, turi du, vienodo storio sluoksnius. Ir yra sunkesnė nei kitos mano turimos suknelės. Iš kelių spalvų šį kartą pasirinkau juodą atspalvį, tačiau ji turi baltas juostas ties liemeniu, kaklu, rankovėmis ir apačia. Tos juostos ties liemeniu jį neblogai paryškina, todėl nereikia diržo. Suknelės medžiaga atrodo kaip megzta mašina. Neblogai, manau mano figūrai tinka, o man su ja būti patinka. Nešiojau jau ne kartą, skalbiau irgi ne kartą - kol kas jokių nusidėvėjimo požymių nesimato. 
Tiesa, nusipirkau 36 dydį, tačiau man atrodo, kad būčiau neprašovusi ir su 34 dydžiu, tik nepamenu, ar toks buvo. Tiesiog, man norėtųsi, kad ji šiek tiek geriau apglėbtų viršutinę mano kūno dalį, nors tai nėra labai akivaizdžiai matoma ir suknelė iš tiesų atrodo neprastai.

Sudėtis: 80% viskozė; 20% poliamidas
Pirkau: New Yorker
Kaina: 24,95 EUR


FB SISTER pilkas švarkelis

Tokio stiliaus švarkeliai man labai tinka, tiesiog, tai paprastas, laisvai krentantis, neįliemenuotas švarkelis su kišenėmis šonuose, truputį pailgintas nei klasikinio kirpimo švarkas. Iš tiesų, toks labai neįpareigojantis drabužis, kuris tiks įvairioms progoms ir įvairiems aprangos kodams. Ir pats švarkelis atrodo kaip trikotažinis. Tiesa, yra gana plonas ir dėl to labiau tiks pavasariui ar vasaros metui. Aišku, sprendžiu ir iš to, kad rankovės 3/4, plius, jos pakankamai aptemtos ties rankovių pabaiga, todėl po juo nieko storesnio nepavyks apsivilti. Tačiau jis man atrodo tobulai, gal man trūksta kažkokio užsegimo, tačiau manau tokį laisvai galima pasidaryti patiems ar nunešti pas siuvėją, kad pridėtų. Aš žinau, kad aš nenešiu, tiesiog, aš nei džinsų nenešu trumpinti, apskritai, jokių drabužių - jei perkant galvoju, kad dar reikės nešti taisyti, tai neperku iš viso. Arba jei jau reikia kažkokį drabužį pataisyti, jei pakito kūno apimtys, aš niekad nenešiu - tiesiog, neinvestuoju į savo aprangą didelių pinigų, todėl jei nebetinka, tiesiog metu lauk.

Sudėtis: 62% poliesteris; 33% medvilnė; 5% elastanas
Pirkau: New Yorker
Kaina: 24,95 EUR


H&M kreminės spalvos paltas

Aš labai labai norėjau kažko panašau į klasikinį paltą, tiesaus, paprasto kirpimo, be jokių detalo, švaraus dizaino. Tokį ir išsirinkau, tačiau ten nebuvo jokių užsegimų, tiesiog sujuosiamas platokas paltas - nusižiūrėjau ir kartu vežiausi vyrą, na, kad patartų, bet jam visiškai nepatiko, sakė, kad gryna nesąmonė ir mūsų žiemą tikrai sušalsiu. Tad sekantį kartą aš pasimatavau šį, man labai patiko, patiko ir mano vyrui, pats vaizdas, kreminė spalva (na, aš iš tiesų retai nešioju juodus paltus ir striukes, man atrodo tokių net nebeturiu), ir pats raštas, toks kaip smulkių rutuliukų. Užtraukiamas aukso spalvos užtrauktuku, turi užtrauktukais užtraukiamas kišenes šonuose. Super, aišku, kažkaip galvoju, kad jis man truputį truputį per didelis, bet 36 čia tikrai buvo mažiausias galimas, na, bent jau moterų skyriuje, tad pagalvojusi, jog po apačia vilksiuosi kokį storesnį rūbą, nusipirkau. Nešiojau iki tol, kol oras siaubingai atvėso - dabar su juo per šalta, todėl spėju, kad paltukas tiks tik rudens metui, o gaila, man jis labai labai patinka. 💗

Sudėtis: Apvalkalas: 50% vilna; 50% poliesteris. Pamušalas: 52% poliesteris; 48% viskozė
Pirkau: H&M
Kaina: 89,99 EUR, su nuolaida sumokėjau 62,99 EUR


H&M pilka palaidinė

Atrodo, kad šitos palaidinės nešlyyginau prieš fotografavimą? Išlyginau ir perlenkiau per pusę, o ji tik op ir vėl susiraukšlėjo, tad nelabai praktiška, kad taip greitai susiraukšlėja - teks dažnai lyginti. Na o palaidinė - labai plonytė, lengva, laisvai krintanti. Norėjau nusipirkti XS dydį, bet gavau tik S, tad šiek tiek matosi ir norisi kad gultų dailiau. Drabužėlis megztas mašina, ant kairiojo peties turi tris sagutes, kurias galima atsegti, bet manau kad jos atsegtos visiškai nesižiūri tad į sagutes žiūriu kaip į dekoratyvią detalę.
Palaidinė labai maloniai priglunda prie kūno, liečiasi švelniai ir maloniai - tobulai patogu ir vėėlgi, labai paprasta, bet aš dar metus būsiu tik mama, tad galiu sau leisti paprastumą, ar ne? 😆 Žodžiu, faina, tačiau tokiu oru ant jos norisi viltis papildomą megztuką ir nešioti kaip apatinį drabužį, arba palaukti pavasario ir nešioti kaip palaidinę, tiesiog, šiuo metu su ja per šalta. 

Sudėtis: Apvalkalas: 70% viskozė; 25% poliamidinis pluoštas; 5% vilna. Pluoštas: 5%  vilna
Pirkau: H&M
Kaina: 19,99 EUR, su nuolaida sumokėjau 13,99 EUR


H&M Basic juodos ir baltos spalvos apatiniai trikotažo marškinėliai

Tiesiog labai paprastos, trikotažinės palaidinės - marškinėliai - maikutės. Nors nujaučiu, kad maikutės sakyti negalima, bet tebūnie, man čia maikutės. Tokios visuomet praverčia po drabužiais. Tiesa, pirkau juodos ir baltos spalvos, skiriasi jų sudėtinės dalys, tačiau fotografijų su juoda maikute nepadariau, bet tai nelabai svarbu, abi atrodo lygiai taip pat: maloniai ir gerai priglunda, tad ant viršaus drąsiai galima vilktis bet kokį viršutinį rūbą. 

Sudėtis: juodos spalvos: 96% medvilnė; 4% elastano. Baltos spalvos: 95% medvilnė; 5%  elastanas.
Pirkau: H&M
Kaina: kiekviena po 4,99 EUR


H&M tamsiai mėlyni, siaurėjantys džinsai reguliaraus aukščio juosmens

Mano dabar dėvimi džinsai, ta prasme mėlyni džinsai su žemu liemeniu ir idealiai išryškinantys užpakaliuką - jau nusidėvėjo ir prarado spalvą, todėl jau kuris laikas ieškojau klasikinės spalvos džinsų, kurie gražiai pakeltų ir įrėmintų sėdmenis ir puikiai "sėdėtų" ant mano kūno. Iš anksto žinojau, kad nebenoriu pažeminto liemens, nors šiaip, aš jį mėgstu, bet ne šį kartą, norisi tiesiog paprastų, prie kurių galėčiau derinti viską. Tai va, matuotis buvau pasiėmusi ir juodus ir mėlynus, ir 36 ir 34 dydžio, tai 36 man labai nedailiai dengė užpakaliuką, tiesiog kažkaip nepakankamai dailiai prigulė. O šitie, pažiūrėkit į nuotraukas apačioje - man atrodo tobulai gražiai, ne? Aišku, tai siaurėjantys džinsai, ir kaip visi džinsai, man jie vos vos per ilgi, tačiau tiesiog nešiosiu taip, o jei norėsis tikslaus kritimo, be raukšlelių, užlenksiu apačią į vidų arba išorę. Iš tiesų, man jie patinka, vienintelis klaustukas ir nelabai patikęs dalykas buvo užsegimo saga. Kažkodėl užsegus man ji ir dalis džinso medžiagos truputį atvimpa ir tampa matoma, ypač po aptemptais drabužiais. Paprastai tai gali rodyti, kad džinsai per maži ties juosmeniu, bet bandžiau ir 36 dydį, ir lygiai tas pats atvipimas buvo, nors juosmes srityje dar buvo pakankamai vietos.

Sudėtis: 79% medvilnė; 19% poliesteris; 2%  elastanas.
Pirkau: H&M
Kaina: 19,99 EUR


H&M kojinių rinkinukas

Man atrodo čia viskas labai suprantama, tiesiog kojines perku ne taip ir dažnai, tad jau kuris laikas galvojau kokios spalvos kojinių noriu? Prieš tai naudojau tik juodas, tad pagalvojau, kad būtų visai smagu išsirinkti ryškesnes, ne, spalvotų kojinių tikrai nesinorėjo, juk jei matysis iš po kelnių - nebus labai gražu, tad šį kartą, prie kasų prigriebiau kojinių rinkinuką su pilka-balta-juoda tematika. Visai fainos, malonios ant pėdų, tik neįsivaizduoju, kiek laiko galėsiu jomis džiaugtis ir kokia jų kokybė. Gal esat bandžiusios? Ar verta užsipirkti daugiau? Po vasaros mano kojinių stalčius beveik tuščias - daug ką išmečiau lauk, tad pats metas šiek tiek atsinaujinti.

Sudėtis: 75% medvilnė; 23% poliamidas; 2%  elastanas.
Pirkau: H&M
Kaina: 7,99 EUR


COTTON CLUB "Incanto" 150 den pėdkelnės "Nero"

Žiemą aš mėgstu storas storas pėdkelnes, kurios pakankamai šildytų mano kojas tuomet, kai nusprendžiu puoštis sijonu ar suknele. Buvau pirkusi panašaus storio iš Lidl, pilkos spalvos, bet po pirmojo skalbimo jos nusiburbuliavo ir tikrai nebėra tinkamos dėvėti. Tad šį kartą nusipirkau juodas, jos storos, šiltos, patogios ir kol kas, po poros plovimų viskas tvarkoje ir viskas savo vietose.

Sudėtis: 71% medvilnė; 21% poliamidas; 8%  elastanas.
Pirkau: Maxima
Kaina: 7,49 EUR


POMPEA "Triple Action" 40 den pėdkelnės, pakeliančios sėdmenis "Naturale"

Šitos pėdkelnės yra nerealios, aš rimtai. Jos turi specialius įsiuvus sėdmenų srityje ir labai gražiai pakelia užpakaliuką, po visomis suknelėmis ir po visais sijonais užpakaliukas atrodo gražesnis, dailesnis, stangresnis. Gaila, kad nebuvo storesnių, šitos šiek tiek plonokos žiemos metui, tačiau atrodo labai natūraliai, labai dailiai. Šitos iš tiesų super, man labai didelį įspūdį paliko tas užpakaliuko pakėlimas. Suplyš šitos, pirksiu kitas tokias pat.

Sudėtis: 86% poliamidas; 14%  elastanas.
Pirkau: Eurokos
Kaina: 6,49 EUR


POMPEA "Microfibra" 100 den pėdkelnės "Nero"

Šiek tiek plonesnis juodų pėdkelnių variantas, tik šios labiau tamprios, negu Cotton Club (minėtos viršuje) ir ne tokios švelnios prie odos. Pirkau, nes niekad nežinai, kur susiplėšysi, kada prireiks pasikeisti, ir šiaip, storų pėdkelnių žiemą niekad nebūna per daug.

Sudėtis: 90% poliamidas/ nailonas; 10%  elastanas.
Pirkau: Eurokos
Kaina: 5,79 EUR


BELLISSIMA "Micro" 50 den pėdkelnės "Nero"

Atrodo tikrai neblogai, švelnios ir malonios, tačiau apsivilkusi supratau, kad Pompea pėdkelnės man patinka daug labiau nei šitos. Na šitos tikrai neatrodo taip gerai, kaip Pompea, nors dėvėti tikrai galima ir šiaip, maloniai priglunda, tik man pasirodė, kad spalva jų kažkokia šiek tiek blizgi, o pėdkelnėse aš to nenorėčiau.

Sudėtis: 88% poliamidas; 10%  elastanas; 2% medvilnė.
Pirkau: Maxima
Kaina: 3,76 EUR



POMPEA "Velato" 20 den pėdkelnės "Skin"

Ir dar įsigijau visiškai plonytės, permatomas pėdkelnes tuomet, kai reikės keliauti kažkur, kur norisi antros odos ant kojų, o ne aiškiai matomų pėdkelnių. Su jomis buvau per kažkurį gruodžio balių, ir nors atrodo, kad su jomis bus šalta, bet taip nėra - realiai, kai esi žmonių pilnoje patalpoje, gali drąsiai rengtis trumpomis rankovėmis ir vilktis tokias pėdkelnes - su storesnėmis būna per karšta. Aišku, pėdkelnės labai plonos, tad delikačios ir gali greitai plyšti, tačiau wow, kokybė jų puiki, man patinka.

Sudėtis: 84% poliamidas; 16%  elastanas.
Pirkau: Maxima
Kaina: 4,79 EUR



Kosmetinės/ monetinės

1. Retro stiliaus su pelėdomis
Pirkau: ebay. com (nuoroda pardavėjo ČIA)
Kaina: US $1.69

2. Mažytė, balta su gėlėmis
Pirkau: ebay. com (nuoroda pardavėjo ČIA)
Kaina: US $0.99

3. Ilga balta su gėlėmis
Pirkau: ebay. com (nuoroda pardavėjo ČIA)
Kaina: US $2.69

Nė viena iš jų man nepatiko, nors pardavėjų nuotraukose atrodė labai gražiai ir patraukliai. Nepamenu, kokiu tikslu pirkau - man atrodo man reikėjo kelių mažyčių susimesti vaiko smulkmenas ir sumažinti savo dabartinę, rankinėje esančią kosmetinę, mat ji paprasčiausiai per didelė - tiek kosmetikos nebesinešioju. 

Retro stiliaus su pelėdomis man per mažai atsiveria, tiesiog ta anga per siaura, o daugiau ir plačia atverti neina, tad reiktų kišti pirštus giliai į monetinę/ kosmetinę/ krepšelį ir bandyti juos iškrapštyti. Manau šita tinkama tik monetoms laikyti.
Mažoji su gėlėmis yra tokia miniatiūrinė, kad jojetilptų tik 2/3 banko kortelės, atsiveria patogiai ir plačia, tačiau nieko į ją neįdėsi, tų pačių monetų - na nelogiška, kam tuomet iš viso ji skirta. Ir taip, man labiausiai patiko didžioji su gėlėmis, nes ir atsiveria plačiai ir talpina šiek tiek daugiau turto, tik dizainas... nu ką aš žinau, atrodo labai prasta medžiaga, kaip bulvių maišo ar lino, o ir gėlės ant jos nekokybiškai padarytos. Pakalsite, kodėl rinkausi tokį raštą? Esu turėjusi Anna Sui tokio rašto baltą piniginę, kurią be proto mylėjau ir kuri man labai patiko (va tokia ČIA), ten viskas buvo itin kokybiška, gražu ir dailu, o čia.. nors nuotraukoje atrodė labai panašiai, bet kokybe visiškai nekvepia.


SAJUTA gumytė plaukams

Visai smagu kartais pakeisti savo įprastą Invisiboble plaukų gumytę į kažką kito - šį kartą nusipirkau su mažu, neva tai kristaliuku. Oi, nebepamenu, kaip jie vadindavosi, kur buvo labai populiarūs prieš kelis metus ir visos turėjo apyrankes su tokiais surenkamais karoliukais? Žodžiu, kažkas panašaus, nors matosi, kad nelabai kokybiška, bet visai miela ir smagi dėvėti. Ir taip, žinokit nenaudojau kuris laikas savo Invisibobble gumybės ir ant mano plaukų vėl atsirado nuspaudimas ir prasidėjo galvos skausmas kai visą dieną vaikštai surišta plaukų kasa.

Pirkau: Maxima
Kaina: 1,39 EUR


Auskarai su spalvotais kristaliukais

Kai pamačiau šituos auskarus, pagalvojau - wow, kaip fainai jie turėtų atrodyti su tamsiais drabužiais, tad šaltuoju metų laiku. Kaip visuomet su tokiais pardavėjais, nuotraukoje atrodo vienaip, realybėje visai kitaip, tačiau labai nesiskundžiu - pagyvina tamsią aprangą, tiek kad neatrodo labai kokybiškai ir dailiai. Kai kurie akmenukai netiesiai priklijuoti, ant jų matosi klijų žymės, o vienas akmenukas truputį įskeltas ir bijau, kad gali iškristi. Kaip jums atrodo, ar man tinka, ar visgi nekažką?

Pirkau: ebay. com (nuoroda pardavėjo ČIA)
Kaina: US $0.99


18K auksu dengti auskarai su cirkonio kristalais

Šitie man labai patinka ir atrodo nepaprastai dailiai, tik truputį gaila, kad nuotrauka pasiliejo, nesusifokusavo tinkamai ir nematote pusę grožio. Dailiai spindi, o tie akmenukai suteikia spalvingo žaismingumo. Tik va, ar auskarai gali būti dengti auksu už tokią kainą? Žinokite noriu tikėti, kad gali, nes iš tiesų, jie nealergizuoja mano ausų. O jei auskarai paprasti, mano ausys per porą valandų ištinsta, parausta ir supūliuoja, tad taip, tikriausiai čia auksu dengta, arba iš metalo mišinio pašalintas nikelis, kuriam esu alergiška. 

Pirkau: ebay. com (nuoroda pardavėjo ČIA)
Kaina: US $1.41


18K auksu dengti žalio kristalo auskarai

Gaila, kad ir šitos nuotraukos man nevisai pavyko, nes dalis grožio tiesiog nublanko kartu su prastos fotografijos kokybe. Visgi, auskarai nuostabūs, ryškiai žali, dailios spalvos, man patinka ir aukso spalvos viršus su smulkiais kristaliukais. Tiesa, man jis šiek tiek atvipęs ir nėra visiškai prigludęs prie ausies, tačiau vistiek atrodo gražiai, dailiai, yra patogūs ir man labai gražūs, tikriausiai gražiausi iš visų trijų auskariukų.

Pirkau: ebay. com (nuoroda pardavėjo ČIA)
Kaina: US $2.94


No 1. laikrodis Eniels

Turiu balt, turiu aukso spalvos, turiu sidabro spalvos, turiu žalią laikrodį, tačiau visad norėjau juodos spalvos. Realiai kažkada reikėjo prastumti apie 60 minučių laisvo laiko, tai užsukau paslampinėti po parduotuves, užmačiau laikrodį ir nusipirkau. Pirmas tris dienas grožėjausi ir labai džiaugiausi, kas kad pigus, svarbu man patinka ir tinka. Tačiau trečia dieną nutrūko vienas iš dirželį laikančių juostelių. Tai va, kažkaip gaila pasidarė, prasivėrė akys ir pagalvojau, kad gal geriau būčiau užsisakiusi kokį iš Kinijos tiesiogiai? Juk vistiek, kokybė ta pati, tik kaina gerokai mažesnė.

Pirkau: Eurokos
Kaina: 12,99 EUR. Su nuolaida mokėjau 6,50 EUR

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Viskas, mano mielosios draugės, tokie mano pastarieji pirkiniai. Labai lauksiu jūsų nuomonių, ar jums įdomu, galbūt norite pamatyti drabužių medžiagas iš arčiau? galbūt įdomūs papuošalų matmenys? O gal reikia drabužių dydžių? Šiaip aš jų nerašiau, realiai, man atrodo jokios reikšmės nėra, juk vistiek perkame pagal save, bet jei reikia, galiu nurodyti? Taip pat, ar lauktumėte tokių įrašų ateityje? O gal kažką pamiršau paminėti? Žodžiu, labai lauksiu jūsų nuomonių, ir pagaliau, prasėdėjus prie įrašo iki pat ankstyvo ryto, lekiu valandėlę nusnausti, tuoj budinsis mažylis ir prasidės nauja diena, o aš dar neišilsėjau po vakarykštės. 




Tad, labos nakties mano mielosios,

Ačiū, kad skaitote,
Gėlėta kosmetinė

Komentarai

  1. Figūra tai fantastiška! :) ir tikrai smagūs tokie įrašai, visada įdomu pamatyti kito žmogaus skonį ;)

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Ačiū už komentarą ir komplimentą :) ;)
      Smagu, kad patiko, vadinasi tokių įrašų tikrai bus daugiau ;)

      Panaikinti
    2. Gera, išsami ir smagi apžvalga, tikrai neaprailgo skaityti, buvo įdomu :). Labiausiai patiko papuošalai ir New yorker suknelė, tikrai labai gražiai atrodo. Gaila, kad kai neseniai buvau šioje parduotuvėje https://www.panorama.lt/parduotuves/new-yorker/ nepastėbėjau kažko panašaus asortimente, tokia suknelė tikrai praverstų. Tiktų ir su golfo kaklu kaip čia https://i.pinimg.com/736x/65/ef/52/65ef52b0ec7db57eadf70079b0d370c1--green-bodycon-dress-sweater-dresses.jpg žiemai manau pats tas būtų, jaukiau, šilčiau net :)

      Panaikinti
  2. Labai gražūs pirkiniai, vis paskaitinėju jūsų senesnius įrašus, galvoju, kodėl jūsų blogo neradau seniau.. :)

    AtsakytiPanaikinti

Rašyti komentarą