2017/01 Sausio mėnesio kosmetinės naujienos

Šiandien paskutinis mėnesio įrašas ir jums noriu parodyti viską, kas susiję su kosmetika, tai yra viską, ką įsigijau per šį mėnesį, nuo sausio 1-osios iki pat šiandien. Iš tiesų, atrodo man visiškai nieko nereikėjo, bet kai viską sudėjau į krūvą, na žinot, tas moteriškas "oi, man nieko, apart veido kremo nereikia"... 😂 Tai va, gavosi nei itin daug, nei mažai... Kviečiu pasižvalgyti, ką patuštinau iš parduotuvių lentynų.


Kūnui

Nors aš neturiu celiulito ir nemanau, kad man labai reikalingos liekninamosios priemonės kūnui, tačiau kiekvieną pavasarį nusiperku Eveline serumą ar losjoną, skirtą liekninti bei kovoti su celiulitu. Tikriausiai kyla klausimas - kam? Man Eveline priemonės patinka, jos neblogai stangrina odą, stimuliuoja kraujotaką, taip oda atrodo dailesnė, gražesnė - man odos stangrumas ir gražiau atrodanti oda aktualu metų pradžioje - net nepastebėsim, kaip greitai ateis vasara ir bikinio sezonu norėsis gražios odos ir dailesnių kūno formų.
Pirkau: Martina
Kaina: 6,79 EUR

Aš pakankamai senai norėjau išbandyti kažką iš di palomo kosmetikos, tačiau tai turiu užsipirkusi dušo želė, tai losjonų, tai kažkuri kompanija atsiunčia, tai iki šiol delsiau. Galiausiai, nepaisant to, jog turiu ir dušo želė ir kūno kremų bei losjonų - ėmiau ir įsigijau.
Prikau: Grožio draugas
Kaina: rinkinys 20,00 EUR, mokėjau 15,00 EUR

Plaukams

Dar nepavargot nuo mano bandymų su įvairiomis aliejinėmis priemonėmis? Aš pagalvojau, kad mano plaukai beveik visiškai nebesmunka, tačiau atrodo pavargę ir reikalauja intensyvesnės priežiūros (galbūt nuo paskutinės priemonės plaukams iš Kallos? galbūt nuo žiemos? o gal šiaip kokių vitaminų trūksta?). Tad šį kartą prigriebiau aliejų mišinį nuo lūžinėjimo ir skilinėjimo. Žiūrėsim, kaip seksis su ja draugauti.
Pirkau: Eurokos
Kaina: 2,95 EUR

Rankoms

Per kažkurį maisto apsipirkimą akys užkliuvo už atnaujintos pakuotės Margarita skystų muilų, pagalvojau, kad visai smagu būtų išbandyti. Na, ir muilas toks dalykas be kurio nėė vieni namai neapsieina.
Pirkau: Maxima
Kaina: 2,26 EUR

5. NEUTRAL muilas, 100 g
Mano vyrui kažkodėl nepatinka skysti muilai, todėl vien dėl jo mūsų namuose visuomet būna ir įprasto muilo. Šį kartą pirkau Neutral, ir tikiuosi geresnės sudėties, neutralesnio muilo.
Pirkau: Eurovaistinė
Kaina: 1,03 EUR

Veidukui

Beveik baigiu savo veido kremą, ir labai norėjau kažko iš Green Feel, tad rinkausi būtent šio gamintojo kremą. Kodėl jaunystę saugantį? Galbūt kitu metu rinkčiausi kokį drėkinamąjį ar maitinamąjį, tačiau pavasarį mano oda visiškai kvailioja ir aš jau pradėjau jausti ir matyti pirmuosius požymius. Iš kremo noriu kiek įmanoma stipresnio poveikio, o koks jis bus iš tiesų - bus matyti laiko perspektyvoje.
Pirkau: Maxima
Kaina: 4,99 EUR

Atrodo ko jau ko, bet kaukių šiuo metu turiu pakankamai. Tačiau žinot, kaip yra - kaukę dedu pagal odos poreikius,- veidukas ne visuomet nori valymo ar drėkinimo, todėl stengiuosi spintelėje turėti bent porą, skirtingai odą veikiančių veido kaukių.
Pirkau: Elevita
Kaina: 3,19 EUR

Nors nuotraukoje nėra, tačiau įsigijau ir naują L'oreal veido kaukę. Pasirinkau rožinę, manau ji labiausiai tinkama mano odos tipui. Na, o į kadrą ji nepakliuvo nes jau gyvena mano vonioje ir yra aktyviai bandoma pastarąsias dvi savaites.
Pirkau: Maxima
Kaina: 10,40 EUR

Makiažui ir manikiūrui

Pastebėjau, kad man visuomet trūksta akių makiažo šepetėlių, ypatingai plovimo dieną. Šitie įrankiai puikiai atrodė kompiuterio ekrane, bet kai juos gavau, na nebesu tokia tikra, atrodo didoki ir nelabai kokybiški. Keliausiu išplauti ir žiūrėsiu, ar patogu su jais dirbti.
Pirkau: ebay (pardavėjo nuoroda čia)
Kaina: $2.66 (apie 2,50 EUR)

Nežinau, kas pastaruoju metu darosi su mano nagais - geras pusmetis jie ištisai lūžinėja ir skilinėja, ko niekad anksčiau nėra buvę. Kol kas bandysiu stiprinti šiuo stiprikliu.
Pirkau: Martina
Kaina: 4,00 EUR

Nors įprastai naudoju, ir esu visiškai patenkinta savo BŪK nagų odelių minkštikiu, kurį vis kartoju ir kartoju, kai baigiasi. Tačiau šį kartą nusprendžiau išbandyti šį tą naujo - Mesauda man negirdėtas kompanijos vardas, kurio stendą pastebėjau visai nesenai. Labai įdomu, ar jis bus pajėgus pakeisti mano numylėtą BŪK. Beje, gal bandėte kažką iš nagų lakų? Labai smalsu kaip laiko, ar nelinkę skilinėti, kaip pigmentacija?
Pirkau: Martina
Kaina: 4,80 EUR

12. BENECOS dvigubas kosmetinių pieštukų drožtukas
Aišku, kad turiu drožtuką, ir naudoju šiuo metu iš Essence (Čia),bet man visiškai nepatinka, kad kai drožiu akių šepetėlius, ir po to tą patį drožtuką naudoju lūpų pieštukams, jie arba išsiteplioja juodais akių pieštukų likučiais, arba reikia nudrožti pakankamai daug pieštuko, arba kaskart išplauti drožtuką. Aš pagalvojau, kad man paprasčiau nusipirkti dar vieną drožtuką ir naudoti atskirai lūpų ir atskirai akių pieštukams. Šitą manau paliksiu akių, o Essence - lūpų pieštukams aštrinti.
Pirkau: pigu.lt
Kaina: 2,99 EUR
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Va tokie mano šio mėnesio pirkiniai. Skaičiuojame kiek išleista? 60,90 EUR - visai normaliai, juolab, kai beveik nieko nepirkau su jokia akcija, už bene viską mokėjau  pilną gaminio kainą.




Ačiū, kad skaitote,
Gėlėta kosmetinė

Komentarai