DOVE "Powder Soft" purškiamas dezodorantas - antiperspirantas su šiltu pudriniu aromatu

Pastaruoju metu kiek mažiau kalbu apie kūno priežiūrą, taip yra dėl to, kad dabar naudoju daugiau mažiau tuos pačius produktus, kuriuos jau spėjau aprašyti, išgirti ar išpeikti. Tačiau rašydama apie vieną ar kitą gaminį vis pamirštu akcentuoti, kad išsakyta kritika skirta ne kompanijai, kuri pagamino produktą, o konkrečiam gaminiui. Todėl visuomet džiaugiuosi tomis kompanijomis, kurios kritiką sugeba priimti racionaliai. Mano nuomonė niekuomet nebus perkama ar parduodama nei produktais, nei konkrečiais piniginiais atlygiais. Manau, kad perkant nuomonę tinklaraštininko balsas netenka esmės ir prasmės - koks tikslas tuomet rašyti? Reklamų galima prisižiūrėti televizijoje, internete, leidiniuose ir kt... O tinklaraštininko darbas papasakoti ne tik apie gerus, bet ir apie nelabai vykusius priemonės aspektus. Bet jau aš tuo tikiu, ir niekuomet negirsiu produkto, kuris man nepatinka ar kuriuo aš netikiu.

Šį įrašą noriu skirti Dove purškiamam dezodorantui iš "Powder Soft" linijos, kurioje yra ne tik toks, purškiamo tipo, tačiau ir pirštukinis, bei rutulinis dezodoranto variantas. Tereikia išsirinkti jums patinkančią formulę!

"Noras - minties tėvas."
V. Šekspyras



Produktas: DOVE "Powder Soft" purškiamas dezodorantas - antiperspirantas su šiltu pudriniu aromatu
Gamintojas: "Unilever". Pagaminta Didžiojoje Britanijoje
Paskirtis: apsaugoti kūną nuo nemalonaus kvapo ir prakaitavimo
Tinkamas tipas: visiems
Labiausiai patiko: kvapas
Labiausiai nepatiko: purškiamos priemones dalelės pasklinda po aplinkos orą
Tūris: 150 ml
Kaina*: 3,39 EUR
Kur galima įsigyti: praktiškai visur: kosmetikos parduotuvėse, prekybos centrų kosmetikos skyriuose, kur prekiaujama Dove gaminiais
Įvertinimas: 2,5-3/5

Ką žada gamintojas: 1/4 drėkinamojo kremo, 0% alkoholio
Nenaudoti pažeistai odai. Tinka tik pažastims. Purkšti 15 cm atstumu į pažastis. 


Kaip ir visi purškiami dezodorantai, taip ir Dove pakuotė yra metalinis flakonėlis su purkštuku viršuje. Man patinka švarus, šviesus ir minimalus dezodoranto dizainas su lengvais žaismingais, šiek tiek mergaitiškais rožiniais akcentais ant pakuotės ir tokios pat spalvos dangteliu.

Kvapas. Lengvas, saldus pudrinis aromatas labai malonus uoslei ir išlieka apie porą valandų po padengimo. Sakyčiau, kad kvapas intensyvokas, tačiau mano uoslės neerzina, man patinka.

Konsistencija. Areozolinis flakonėlis viduje talpina skystą produktą. Lauk išpurškiamas itin smulkia lengvai drėgna migla.

Sudėtis: Butane, Isobutane, Propane, Aluminum Chlorohydrate, Cyclopentasiloxane, PPG-14 Butyl Ether, Parfum, Helianthus Annuus Seed Oil, C12-15 Alkyl Benzoate, Disteardimonium Hectorite, Octyldodecanol, BHT, Dimethiconol, Propylene Carbonate, PEG-4, Alpha-Isomethyl Ionone, Benzyl Alcohol, Benzyl Salicylate, Citronellol, Coumarin, Geraniol, Limonene, Linalool.


Poveikis. Pirmiausia noriu pradėti nuo to, kad aš labai nemėgstu purškiamų dezodorantų ir areozolinių kosmetikos priemonių. Man artimesni tepami, dėl vienos itin paprastos priežasties - kai purškiesi dezodorantą, jo dalelės pasklinda plačiai aplinkos ore. Gamintojas nurodo, kad jo nereiktų įkvėpti, bet kur neįkvėpsi, kai visas vonios kambarys prisipildo dezodoranto dalelių, o oras aplink tampa tiesiog dusinančiai sunkus. Viskas dar būtų normos ribose, tačiau mano vaikas dažnai būna su manimi kol prausiuosi, todėl aš pergyvenu, kaip į tas daleles reaguoja jo plaučiukai. Neįkvėpti kažkiek priemonės yra neįmanoma, o kokia žala patiriama įkvėpus? Lieka atviru klausimu. Ir čia aš kalbu ne tik apie Dove, bet apskritai apie visus purškiamus dezodorantus, todėl aš visuomet renkuosi arba rutulinius arba pieštukinius.

Pats dezodorantas dengiasi lengvai ir itin greitai išdžiūva ant pažastų odos, tad privalumas tame, kad nereikia ilgai laukti, kol išdžius, rizikuojant ištepti drabužius, jei rengiamės pernelyg greitai. Drabužių priemonė tikrai netepa, nepalieka baltų dėmių. Tačiau saugo tikrai ne 48 val, kaip kad nurodo gamintojas. Apskritai, nežinau nei vieno dezodoranto, kuris tiek saugotų. 

Mano atveju, apsauga man išlieka apie 4-5 val, po kurių aš imu jausti lengvą prakaito kvapą. Savaime suprantama, kad pasyvesnę dieną galbūt išliktų ilgiau, tačiau pasyvių dienų, paaugus mano vaikiukui, aš jau senai nebeturiu. Mane maloniai stebina, kad mano pažastys nė trupučio nesijaučia drėgnos, nepaisant to, kad prakaito kvapas jau pradeda jaustis. Reiškia antiperspirantas neleidžia prakaituoti pro pažastų odą (prakaitas tikrai išteka, tačiau greičiausiai pro veido poras). 

Mano nuomone dezodorantas neblogas, apsaugo tiek, kiek dauguma tokio tipo priemonių, netepa drabužių ir neleidžia pažastims sudrėkti. Tačiau aš žinau, kad antrą kartą šito (kaip ir bet kokio kito purškiamo dezodoranto) dezodoranto nesirinkčiau - man tiesiog nepatinka purškiami dezodorantai.




Ačiū, kad skaitote,
Gėlėta kosmetinė

* nurodyta gaminio kaina tik orientacinė. Visada galima rasti gaminio akcijas, per kurias produktus galite įsigyti pigiau. Taip pat, nenurodau jums galutinės, aukščiausios kainos, kadangi neturiu galimybės palyginti visų produkto pardavimo vietų.

PR-Sample

Komentarai