MIRROLLA varnalėšų aliejus su dilgėlių ekstraktu, stiprinantis plaukų šaknis ir raminantis galvos odą

Sveikos,
Šiandien turėjom labai smagų live Facebooke ir tiesą sakant prieš kamerą aš jau jaučiuosi geriau ir drąsiau. Aš galvojau, kad kalbu per live lėtai, kad darau dideles pauzes, tačiau kai pasiklausiau įrašą, na nebuvo taip jau baisu - taršku beveik be perstojo, tik man truputį jūsų aktyvumo trūksta, bet nieko, dar susidraugausim, tiesa? Taip jau būna su tais pirmaisiais gyvais pokalbiais. Gal iki normalaus filmavimo visai įsidrąsinsiu? Taip, jau sakiau jums per live, kad bandysiu susukti kokį filmuką ir išbandyti save, kaip youtuberę. Kaip man seksis, kas ten žino, tačiau išbandyti save labai noriu. 

Na, o šiandien pasakosiu jums apie aliejinę plaukų kaukę, kurią jau beveik baigiu, žadančią sustiprinti plaukus ir nuraminti galvos odą, tad šita priemonė tikrai tepama ir į galvos odą. Kviečiu gana trumpai nuomonei apie šitą aliejuką.

Turi galimybę ir galią susikurti pasaulį. Ar kuri savęs vertus dalykus? Šiandien praplėsk savo ribas ir patikrink, ar tavo kūriniai atitinka tavo vertę ir ar tavo vertė atitinka kūrinius. Jei taip, turėtum jaustis pasakiškai! Tuomet tau ativers begalybė.


Produktas: MIRROLLA varnalėšų aliejus su dilgėlių ekstraktu
Gamintojas: "OOO Mirrolla". Maskva, Rusija
Paskirtis: stiprinti plaukus, raminti galvos odą
Tinkamas tipas: visiems tipams
Labiausiai patiko: sudėtyje natūralūs ingredientai
Labiausiai nepatiko: poveikis po buteliuko sunaudojimo praktiškai nejaučiamas
Tūris: 100 ml
Kaina*: 2,11 EUR
Kur galima įsigyti: Elevita, Martina
Įvertinimas: 2,5/5

Ką žada gamintojas: Aliejus prisotina plaukus plaukus vitaminais, sustiprina šaknis, ramina galvos odą. 
Naudojimas: pašildytą aliejų trinti į galvos odą, uždėti polietileno maišelį ir apsukti galvą rankšluosčiu. Apvyniotą galvą laikyti 20-30 minučių ir išplauti galvą įprastu šampūnu. Procedūrą kartoti 1-2 kartus į savaitę.


Paprasta ir pigiai atrodanti pakuotė yra tamsaus plastiko buteliukas su pigiai atrodančia etikete. Man nelabai patinka ir pilama dozavimo anga, nors tie ranteliai turėtų palengvinti dozavimą, tačiau nelabai man vistiek patogu - šiek tiek palengvina (lengviau nei būtų be jų), bet vistiek sudėtinga. Tokie jau tie aliejai - prateka net ir užsukus buteliuką, mat vis randu aliejų pratekėjusį, ypatingai, jei pakuotė pabūna nors trumpam paversta. Pavyzdžiui buvo lietuviška etiketė ant buteliuko, bet prabėgus aliejui visi užrašai nusitrynė ir aš jau senai nieko neįskaitau.

Kvapas. Aliejinis, grynai aliejinis - dilgėlių kvapo aš visiškai neužuodžiu.

Konsistencija. Skysta aliejinė, primena skiesto aliejaus.


Sudėtis: Arctium Lappa Root Extract, Urtica Dioica Leaf Extract.


Poveikis. Aliejų naudojau taip, kaip nurodo gamintojas ir buteliuko man pakako 5 kartams, tiksliau pakaks, nes dar vienam kartui turiu likučio. Per tą mėnesį naudojimo aš nelabai pastebėjau, kad aliejus stiprintų mano plaukus. Taip, jaučiasi, kad jie palepinti ir jaučiasi sveikiau, atrodo geriau, negu nenaudojant aliejinių kaukių.

Norisi pagirti ir priemonės sudėtį - ji visiškai natūrali, todėl naudojant jūs žinote, kad tikrai naudojate tik aliejų ir nieko daugiau. Jokių priemaišų, tik geras stiprinantis varnalėšų aliejaus ir dilgėlių ekstrakto poveikis plaukams. 

Tačiau man kilo abejonių ir klausimų, kas gi iš tiesų kemša mano galvos odą, ir aš darau prielaidą, kad tai būtent aliejinės kaukės. Apskritai varnalėšų aliejus mano plaukams nėra tinkamiausias dalykas. Pasidariau hipotezę, kad aliejus nusėda ant galvos odos ir jo mano turimu šampūnu nepavyksta pilnai išplauti, galbūt, bus aišku, kai kuris laikas nenaudosiu aliejinių kaukių ir vėl pasidarysiu tyrimą. Tačiau šiuo metu pastebiu, kad vis norisi pasikasyti galvą, lyg ir niežėti norėtų, reiškiasi odos būklė dar tikrai nėra gera. 

O ar jums rekomenduočiau šitą aliejų? Nors ir nepateisino mano poreikių ir poveikio beveik nepastebiu, bet žinokite rekomenduočiau dėl natūralios sudėties. Naudojant daugiau nei mėnesį, nepertraukiamai, poveikis turėtų jaustis, jei, jūsų plaukas gerai reaguoja su varnalėšomis. Taip, kai reikia natūralių aliejų plaukams, ne, jei galvos oda kemšasi ar linkusi kimštis. O man metas rimčiau išsivalyti galvos odą, ir sekantį kartą gerai pagalvosiu, ar tikrai protinga beveik du metus nuolat tepti plaukus ir galvos odą aliejais? Esu beveik tikra, jog ne.




Ačiū, kad skaitote,
Gėlėta kosmetinė

* nurodyta gaminio kaina tik orientacinė. Visada galima rasti gaminio akcijas, per kurias produktus galite įsigyti pigiau. Taip pat, nenurodau jums galutinės, aukščiausios kainos, kadangi neturiu galimybės palyginti visų produkto pardavimo vietų.

Komentarai