ESSENCE „rock΄n΄doll crazy XXXL volume“ apimties suteikiantis tušas

Taigi, penktadienis, 13-ta... Netikiu aš visais tais prietarais, atrodo eilinė diena, bet šiandien man viskas krito iš rankų, viskas nesisekė, buvau pakankamai irzli ir kaip tyčia, dar ir visi aplink susierzinę. Raminau save kiek įmanoma, tačiau labai nevykusi diena.... Užtat pagaliau baigiau suredaguoti savo pirmą video, beliko įkelti ir paskelbti - labai tikiuosi, kad neužtruks amžinybę ir jau greitai galėsite patys pasižiūrėti, kaip man pavyko pasirodyti prieš kamerą.

Na, o kol kas, aš jums noriu papasakoti apie šiuo metu naudojamą blakstienų tušą iš Essence. Tai aš dažniausiai renkuosi nebrangius tušus, nes man jie lygiai tokie pat kokybiški, ir nuo brangesnių skiriasi tik tuo, kad greičiau uždžiūva. Kita vertus, juk juos vistiek reikia keisti pakankamai dažnai? Tad kaip šitas, žadantis suteikti itin daug apimties?

Mėgindamas išnagrinėti, kaip, kodėl ir kur, tik užkerti kelią patiems geriausiems iš galimų rezultatų. Nieko nespręsk - tai geriausias būdas sulaukti ko nori, geresnis nei įsivaizduoji.


Produktas: ESSENCE „rock΄n΄doll crazy XXXL volume“ apimties suteikiantis tušas
Gamintojas: "Cosnova". Pagaminta Italijoje
Paskirtis: dekoratyvinė - akims
Tinkamas tipas: visiems
Labiausiai patiko: šepetėlis paima daug košelės
Labiausiai nepatiko: tepa odą aplink akis
Kaina*: 3,09 EUR
Kur galima įsigyti: Eurokos, Drogas
Įvertinimas: 2/5

Ką žada gamintojas: roko stiliaus blakstienos! ypatingos formos asimetriškas šepetėlis su trumpesniais ir ilgesniais šereliais padengs kiekvieną blakstieną atskirai ir suteiks XL wow apimties! 


Blakstienų tušo pakuotė gana storos, juodo plastiko tūbelės, puošta rožiniais ir juodai matiniais burbuliukais. Kažkuo ta pakuotė mane atstumia - gal tie rožiniai per ryškūs, tačiau kartu, kažkuo ir žavi - man visai patinka tie juodi matiniai taškeliai. Tokia 50/50 pakuotė.

Blakstienų tušo šepetėlis keistokas - iš vienos pusės sintetiniai plaukeliai labai trumpi, iš kitos - ilgi ir trumpėjantys link lazdelės galiuko. Toks šepetėlis, dažantis skirtingomis pusėmis išgaus skirtingą efektą: ir ilgins, ir tankins. O ir trumpesniais plaukeliais bus patogiau pasiekti apatines blakstienas.

Kvapas. Įprastas blaktienų tušams kvapas.

Konsistencija man pasirodė kiek tirštesnė nei įprastai, tačiau nėra pernelyg klampi ar tiršta.


Sudėtis: AQUA (WATER), PARAFFIN, GLYCERYL STEARATE, SYNTHETIC BEESWAX, STEARIC ACID, ACACIA SENEGAL GUM, BUTYLENE GLYCOL, PALMITIC ACID, POLYBUTENE, ORYZA SATIVA (RICE) BRAN WAX, VP/ EICOSENE COPOLYMER, OZOKERITE, AMINOMETHYL PROPANOL, TROPOLONE, HYDROGENATED VEGETABLE OIL, STEARYL STEARATE, HYDROXYETHYLCELLULOSE, PHENOXYETHANOL, CI 77499 (IRON OXIDES).


Poveikis. Tušo anga yra gana plati, o šepetėlis nėra pakankamai didelis, todėl su šepetėliu kas kartą ištraukiu labai daug košės lauk, jeigu dengiant ją tiesiai ant akių, išgaučiau itin dramatiškų blakstienų efektą, tik paskirstyti būtų labai sunku. Ir man, nors ir patinka didesnis tušo kiekis dengiant, tačiau tiek košės yra net ir man per daug. Todėl kruopščiai nuvalau šepetėlį ir palieku tik nedidelius priemonės likučius.

Su apvalytu šepetėliu dengti daug lengviau, pastebiu, kad tušas prailgina blakstienas, ir suteikia joms vos vos daugiau apimties. Tačiau ilginimas iš esmės yra pagrindinis aspektas. Iš pakuotės pavadinimo tikėjausi, kad čia bus jau tas beprotiško ilgio suteikiantis tušas, tačiau ne, beprotiško ilgio nebuvo...


Nors tušas atrodo neblogai, tačiau mane erzina, kad per visą dėvėjimo laiką jis tepa odą aplink akis. Blakstienų tušas man neatsispaudžia po akimis, tačiau žemiau antakių vis pastebiu tamsias dėmes, kurias valau ir valau kelis kartus per dieną... O juk mano oda nėra riebi!

Pats tušas laikosi gerai, kol kas nesukuria jokių gumulėlių, netrupa, ir apart tepimo, atrodo nesukelia jokių kitų problemų. Žinau, kad Essence tušai greitai džiūva ir 6-8 savaitės, jie ima trupėti ir nebesilaiko taip, kaip naudojimo pradžioje. O šitas, nežinau, man nelabai jis patinka - naudoti galima, bet manau Essence turi nuostabių tušų, tad į šitą rekomenduoju nežiūrėti ir paieškoti kitų variantų.




Ačiū, kad skaitote,
Gėlėta kosmetinė

* nurodyta gaminio kaina tik orientacinė. Visada galima rasti gaminio akcijas, per kurias produktus galite įsigyti pigiau. Taip pat, nenurodau jums galutinės, aukščiausios kainos, kadangi neturiu galimybės palyginti visų produkto pardavimo vietų.

PR-Sample

Komentarai