Metai su ZOEVA Rose Golden Complete Set Vol.1 - makiažo šepetėlių rinkiniu

Sunku patikėti, kad nuo Zoeva makiažo šepetėlių atkeliavimo į mano namus prabėgo jau ištisi, pilni metai! Pilną makiažo šepetėlių rinkinį aš gavau dovanų gimimo dienos proga ir jais nepaprastai džiaugiausi. Savo Youtube kanale (pastaruoju metu jo nepildau ir nesu tikra ar dar noriu tai daryti. Kol kas nenoriu) esu užfiksavusi ir gavimo džiaugsmą ir pirmąjį įspūdį, tad galima pasižiūrėti. Visgi pagalvojau, kad pirmas įspūdis nėra pilna nuomonė ir nusprendžiau ją sudėti į vieną atskirą įrašą bei papasakoti, kaip man sekėsi su jais draugauti, kurie šepetėliai pasiteisino ir galiausiai - ar verta pirkti tokį rinkinį, ar geriau rinktis kažką kito.

"Makiažas gali būti galingas įrankis, padedantis moteriai labiau pasitikėti savimi. O stipri, savimi pasitikinti moteris gali praturtinti mus visas."
Zoe Boikou, ZOEVA įkūrėja



Produktas: ZOEVA Rose Golden Complete Set Vol.1 - makiažo šepetėlių rinkinys
Gamintojas: "ZOEVA Cosmetics" GmbH, Vokietija. Pagaminta Kinijoje
Paskirtis: pilnam veido ir akių makiažui
Medžiagos: natūralūs ir sintetiniai plaukeliai, metalas, mediena
Labiausiai patiko: aiškiai jaučiama kokybė
Labiausiai nepatiko: kainos ir kokybės santykis
Matmenys: Šepetėliai 14,5 - 16,5 cm ilgio . Krepšelis 24x18 cm
Kaina*: 135,00 EUR
Kur galima įsigyti: Zoeva
Įvertinimas: 4/5

Ką žada gamintojas: Įkvėpti žaižaruojančio vario ir aukso, mūsų Zoeva Rose Golden Complete Set Vol.1 makiažo šepetėliai yra šedevras. Žavintis 15 prabangių šepetėlių rinkinys gamintas rankomis. Šepetėlių  antgaliai rožinio aukso spalvos, o kotai rudos matinės spalvos. Rinkinys supakuotas rudoje kosmetinėje/ rankinėje, kuri taps ryškiu akcentu kiekvienos makiažo mylėtojos kolekcijoje. Šepetėliai pagaminti iš aukščiausios kokybės natūralių ir sintetinių plaukelių. Rinkinys tinka kasdienei jūsų makiažo rutinai ir suteikia truputį ekstravagantiškos išvaizdos.


Jau nuo pirmo prisilietimo ir žvilgsnio, šepetėlių pakuotė kvepia kokybe. Matinė juodo popieriaus dėžutė, kurios viduje skaidriame plastike sudėti šepetėliai. Su šiuo rinkiniu atkeliauja ir gana didelė rudos odos (tikriausiai tikros odos, nors negaliu garantuoti) kosmetinė su auksinėmis kompanijos raidėmis.


Kosmetinė gana didelė su storu vidiniu pamušalu. Viduje yra gana didelė vidinė kišenėlė, visi metaliniai akcentai ir užtrauktukai rožinio aukso spalvos. Atrodo labai kokybiškai, tačiau aš jos praktiškai nenaudoju - nemėgstu šepetėlių kosmetinėje kartu su kosmetika; kosmetinės dydis per didelis vien tik šepetėliams vežiotis. Kaip ir viskas labai gerai, bet norėtųsi kompaktiškesnio dydžio.


Kiekvienas makiažo šepetėlis buvo labai kokybiškai supakuotas atskirai, kad kelionės metu nenusilankstytų ir nesusibraižytų: skaidrūs plastikiniai maišeliai, keli tvirti plastiko vamzdeliai ir itin kokybiško, storo plastiko galiukų įmautės. Kodėl visa tai pasakoju? Noriu pabrėžti, jog gamintojai teikia labai daug dėmesio šepetėlių apsaugojimui ir kokybiškai priemonės pakuotei, tačiau savaime suprantama, tai nėra patys reikšmingiausi aspektai. Keliaujame nuo pakuotės, prie konkrečiai šepetėlių. Aš rinkausi matinės šokolado spalvos šepetėlius su rožinio aukso metalu, prilaikančiu šepetėlių šerelius. Ir iš tiesų, šepetėliai atrodo nepaprastai kokybiškai, patraukliai ir gražiai. Kiekvieną šepetėlį nepaprastai malonu ir paimti į rankas ir dirbti ir tiesiog akims pasigrožėti.


Mano rinkinyje yra 7 šepetėliai veidui ir 8 akių makiažui atlikti. Ant kiekvieno šepetėlio aukso raidėmis nurodyta kompanija, kitoje pusėje jos šūkis bei kiekvieno šepetėlio numeris ir paskirtis. Nors visuomet galima improvizuoti, kur kurį šepetėlį naudoti, tačiau smagu matyti ant kotelių jų aiškų ženklinimą ir funkciją - prireikus pasitikslinti, nereikia spėlioti, ieškoti ar bandyti prisiminti kurį šepetėlį turi rankoje ir kam jis skirtas. Turiu pastebėti, kad šepetėlių plaukeliai yra dviejų skirtingų medžiagų - 7 šepetėliai baltais šereliais pagaminti iš natūralių baltos spalvos plaukelių (jie maišyti su kažkokia dalimi sintetinio plauko), kurie pasižymi nepaprastu švelnumu ir yra laisviau sudėti, todėl patogesni biriems ir pudriniams produktams. Likę 8 šepetėliai turi dvispalvio sintetinio plauko šerelius, turinčius kiek tvirtesnį sudėjimą. Nenoriu absoliutinti visus šepetėlius vienu požymiu, tad galbūt kiek pakalbame apie kiekvieną šepetėlį, jo savybes bei kiek jis man pasiteisino arba nepasiteisino?


1.  127/ LUXE SHEER CHEEK
Skirtas kompaktiniams ir biriems skaistalams dengti (netinka kreminiams). Tam jį ir naudoju - patogi kirsta forma, švelnūs ir gan lengvai sudėti šereliai leidžia patogiai paskirstyti skaistalus, o kartais jį prigriebiu bei naudoju ir bronzinei pudrai padengti.

2.  103/ DEFINED BUFFER
Skirtas padengti makiažo pagrindui, kad išgauti natūralų, išsklaidytą efektą. Kirstos formos, tvirtai sudėtų sintetinių šerelių šepetėlis iš tiesų puikiai tinka BB kremams, makiažo pagrindams padengti ant veido odos. Paprastai tam tikslui visuomet renkuosi Beauty Blender makiažo kempinėlę, tačiau smagu kartais pasinaudoti ir šepetėliais. Tiesa, šiuo šepetėliu neretai dengiu ir mineralinius birius makiažo pagrindus ir jis tam puikiai tinka. Visgi, nepasakyčiau, kad tai labai dažnai naudojamas šepetėlis - rankos vistiek dažniausiai siekia makiažo kempinėlės pagrindui padengti.

3.  106/ POWDER
Skirtas padengti birią ir presuotą pudrą ant veido odos. Šito šepetėlio paskirtis regis aiški visiems ir per daug užsiplepėti čia nereikia. Šepetėlį naudoju nuolat, tačiau pradžioje pamenu kiek kliuvo pakankamai ilgi šepetėlio plaukeliai. Su laiku pripratau ir suvokiau - nors ilgesni šereliai duoda mažesnę kontrolę, tačiau pudrą paskirsto natūraliau, dengia plonesnį sluoksnį, tad ir oda atrodo natūraliau ir neapkrauta.

4.  112/ FACE CURVE
Skirtas sulieti makiažo pagrindą. Sakyčiau senovinės formos (plokščias, užapvalintas) makiažo pagrindo šepetėlis, kurį galima panaudoti ir maskuokliui išsklaidyti. Aš šį šepetėlį naudoju labai retai, gal 2-4 kartus per visus metus, mat turiu savo kempinėles ir nedidelį, specialų maskuoklio šepetėlį, tad pastebėjau, kad šio nesiekia rankos. Visgi, šepetėlis iš tiesų patogus makiažo pagrindui padengti ir nepalieka dryžių. (Dėl dryžių ir tokio tipo šepetėlių - pastebėjau, kad rankai įgudus gerai išsklaidyti ir kiek ilgiau pasidarbavus šepetėliu, dryžių nelieka su bet kokiu tokio tipo šepetėliu. Gerai jau, beveik bet kokiu).

5.  109/ LUXE FACE PAINT
Skirtas padengti ir išsklaidyti veido kontūravimo produktus ir bronzatus. Natūralaus ir sintetinio plauko šepetėlis iš tiesų puikiai tinka veido kontūravimui. O va bronzatui, nors šereliai nėra sudėti labai tvirtai, nelabai patinka. Daug patogiau bronzatą dengti ir sklaidyti 127 numerio šepetėliu.


6.  129/ LUXE FAN
Skirtas hailaiteriui, bronzatui ir skaistalams ir puikiai tinka visoms toms funkcijoms. Man visgi dydis patogiausias hailaiteriui dengti. Tačiau šepetėlio aš nenaudoju su kiekvienu makiažu - turiu nepaprastai patogų, nepakeičiamą Jessup hailaiterio šepetėlį (5 numeris įraše) kurio kol kas niekas nenurungė nei patogumu, nei gaunamu rezultatu. Tad šis nors ir patogus, bet nepakeitė mano mylimiausiojo.

7.  227/ LUXE SOFT DEFINER
Švelniai išsklaidyti ir sulieti akių šešėlius. Švelnus šepetėlis puikiai tinka visai akiai ir virš akies, tačiau yra per didelis akies raukšles srityje. Iš tiesų patogus ir tinkamas sklaidymui, tačiau mano akimis galėtų būti šiek tiek mažesnis.

8.  234/ LUXE SMOKY SHADER
Skirtas šešėliuoti ir sulieti produktus, kad sukurti dūminį efektą. Plokščias šepetėlis užapvalintais galais nėra skirtas (arba man visai nepatogus) šešėliams sklaidyti. Man jis puikiai tinka dengti priemones ir jas sklaidyti prie pat blakstienų augimo linijos, tiek ant viršutinio voko, tiek po akimis. Makiažą, kur darau tokias linijas ir jas sklaidau dūminiam efektui sukurti darau retai. Tačiau plokščiu šepetėliu mėgstu skirstyti šešėlius ant judriojo voko, tad radau kiek kitokią įrankio funkciją.

9.  228/ LUXE CREASE
Skirtas sulieti ir padengti šešėlius akies voko raukšlėje. Smailus galiukas, užapvalinta forma ir ilgi šereliai tam tikslui labai patogūs ir tinkami. Vienintelis mano rūpestis - mano akių vokai nėra labai dideli, tad raukšlei man patinka vos vos mažesni (mažiau purūs) šepetėliai. Neprieštaraučiau jei ir šis turėtų mažiau plaukelių.

10.  230/ LUXE PENCIL
Tiksliam šešėliavimui ir šešėlių suliejimui. Tobulas prireikus plonesnių linijų, tikslesnio suliejimo. Labai patogus ir akių kampučiuose akcentiniam makiažui atlikti.


11.  322/ BROW LINE
Skirtas padengti kreminius ir pudrinius antakių produktus. Ir šitas šepetėlis man visiškai nepatinka ir netinka. Paprasčiausiai, mano antakiai gan siauri, reti, o šis šepetėlis paprasčiausiai per didelis ir per platus. Bandžiau juo dažytis kelis kartus, tačiau rezultatai manęs niekad nedžiugino, vargo buvo per daug - man patinka mažesni ir siauresni šepetėliai.

12.  317/ WING LINER
Skirtas tiksliai, itin plonai akių pravedimo linijai. Nenaudoju, nors šepetėlis tai atrodo pasaka, kokio tobulumo - plonytis, lankstus, bet ne per daug, brėžia tikslia linija. Jei naudočiau gelinius akių pravedimus ar apskritai kokius pravedimus - tikrai naudočiau.

13.  226/ SMUDGER
Skirtas sulieti akių šešėlius ir akių pieštukus prie blakstienų linijos. Vėlgi, retai darau tokius makiažus, tačiau bandžiau ir šepetėlis pakankamai tvirtai sudėtas, kad sulieti kajal tipo pieštukus ir lengvai išsklaido šešėlius.

14.  142/ CONCEALER BUFFER
Skirtas padengti ir išsklaidyti maskuoklį. Patogus tiek dengti ir sklaidyti paakių zonoje, tiek ant pavienių spuogelių ar veido dėmelių. Purus, patogus, tvirtumo pakankamai - geras ir naudojamas mano makiažo rutinoje palyginus dažnai.

15.  310/ SPOT LINER
Skirtas tiksliam akių pravedimui padengti ties blakstienų linija. Tobulas, smulkus, patogus, tik tai blakstienų linijai naudojamas labai retai.


Žinote, aš bandau vis aiškiai susidėlioti, ką apskritai manau apie Zoeva ir šitą rinkinį. Pamenu - mano pirmas įspūdis buvo labai labai geras, kažkuo net stulbinantis (kol kas tai brangiausi mano turimi makiažo šepetėliai). Ir šiai dienai, apie kokybę esu kuo geriausios nuomonės - kompanijos produktai ir šis rinkinys tikrai išdirbtos kokybės, iki smulkmenų, šepetėliai labai kokybiški, švelnūs, minkšti, malonūs liestis prie odos ir atrodo lygiai taip pat, kaip prieš metus. Tačiau esmė ta, kad aš nesu garantuota, ar mokėčiau šią pinigų sumą už 15 šepetėlių? Kokybė tikrai gera, bet ne visus šepetėlius naudoju, kai kurie man visai nereikalingi, kai kurie šiek tiek per dideli arba patogūs, bet ne iki galo. Taip, didžioji dalis rinkinio pilnai patenkino mano lūkesčius ir juos pranoko, tačiau vistiek... nežinau ar išsirinkau ne tą rinkinį, ar aš pati nestandartinė. Šiai dienai aš visgi linkusi manyti, kad šitas Jessup rinkinys man daug geresnis kainos ir kokybės santykiu, daugiau šepetėlių pasiteisino ir aš mielai moku tą sumą, kuri šiai dienai už juos prašoma. O va zoeva, tikrai turiu abejonių dėl ne vieno šepetėlio ir kaina... Jeigu šiandien, turint šios dienos patirtį reiktų rinktis Zoeva ar Jessup, aš visgi rinkčiausi Jessup!

O kaip jums atrodo? Ar bandėte Zoeva? Ar jautėtės gavę puikią kokybę už sumokėtą pinigų sumą? Ar manote, kad Zoeva rinkinys buvo tobuliausias šepetėlių rinkinys ir geriausias kainos bei kokybės santykiu? Man labai smalsu...




Ačiū, kad skaitote,
Gėlėta kosmetinė

* nurodyta gaminio kaina tik orientacinė. Visuomet galima rasti gaminio akcijų ar nuolaidų. Taip pat neturiu galimybės palyginti visų priemonės pardavimo vietų.

Komentuokite! Grįžtamasis ryšys aktualus blogo egzistavimui. Nebus jūsų - neliks ir blogo!

Komentarai