2019/02 Vasario mėnesio pirkiniai ir naujienos: Nature Box, Garnier, L'Oreal ir kt.

Naujas mėnuo ir nauji pirkiniai. Visuomet stengiuosi laikytis tradicijų ir bent pirkinius ir tuštučius jums paruošti laiku. Vasaris manęs visiškai nelepino, trūko laiko, noro ir jėgų bet kam, tad daug ko vasarį nespėjau, nebaigiau ir ne tik dėl blogo, tačiau ir realiame gyvenime. Ech tie sunkūs laikotarpiai, tačiau galiausiai ir jie baigiasi, pasimiršta, nugula giliai užmaršties dulkėse... Pirkinių šį mėnesį vėlgi nėra labai daug - ir ne tik dėl to, kad visiškai negalvojau apie kosmetiką ar grožio produktus; tačiau ir perku pastaruoju metu visko gerokai mažiau ir geriau apgalvodama tai, ko man iš tiesų reikia ar ko tikrai noriu, jau išblėsus pirminiam susižavėjimui.

"Charakteris gyvena žmoguje, reputacija - šalia jo."
Dž. Dž. Holendas


Plaukų priežiūrai


Labai daug reklamos ir sklaidos priemonių naujam prekiniam ženklui... Tikriausiai nemažai merginų kankina smalsumas ir noras išbandyti? (Kas ten sakė, kad reklama nėra paveiki?) Tai va, sugundė ir mane išbandyti ir bent jau daugmaž susidaryti vaizdą, kas čia per priemonės, ar jos iš ties veiksmingos ir ar iš ties tokios geros. 
Drogas, Šampūnas ir kondicionierius po 4,54 EUR; kaukė - 6,99 EUR


Niekur nerandu koks jo tūris, bet tai nėra svarbu. Norėjau nusipirkti Catrice, bet ir šis labai labai panašus, plonu galiuku, šukytės nedidelės. Belieka išbandyti ir sužinoti, ar toks pat geras.
Drogas, 2,29 EUR

Esu bandžiusi panašų. Šį mėnesį dauguma mano pirkinių nupirkti greitai ir be didelių paieškų. Lygiai taip pat ir su nagų lako valikliu - tiesiog paėmiau pažįstamą kompaniją. Manau ir poveikis turi būti visai neblogas.
Drogas, 1,99 EUR

Burnos higiena


8. LACALUT dantų šepetėlis vaikams 0-4 metų

Šepetėlių arsenalo atnaujinimas. Jordan šepetėliai nebrangūs ir man patinka, tuo tarpu su vaikišku visuomet mįslė - kažkodėl jų pasirinkimas mažas, reta mažesnė parduotuvė turi daugiau nei vieną kompaniją ir paieškoti vis tenka. Žinote, aš labai norėčiau pereiti prie medinių šepetėlių ir nebenaudoti plastiko, tačiau... ne viskas visuomet priklauso nuo norų. Šiai dienai aš negaliu sau leisti keisti bambukinius šepetėlius kas porą mėnesių trims šeimos nariams. Patys pigiausi bambukiniai nei vienam nariui nepatiko, o brangesni, na kol kas ne mano kišenei. Tiesiog, realybė tokia - atrodo skirtumas nedidelis, tačiau jis yra...
Camelia vaistinė: Jordan po 1,52 EUR; Lacalut - 1,98 EUR 

Jau minėjau, kad man visiškai nepatiko šiuo metu naudojama Dr. Organic dantų pasta, tad nusprendžiau kiek sustoti su balinamosiomis ir tiesiog panaudoti seną gerą Colgate pastą. Jos man patinka, kokybė gera, kaina irgi, Na, bent jau apnašas tikrai nuvalo.
Maxima, 2,59 EUR

Na ir vaikui parduotuvėje pats išsirinko sau pastą. :D :D Kakė Makė regis daugumos mažylių mylimas personažas, tad lai šį kartą mažylis naudoja tokią pastą :)
Eurovaistinė, 2,79 EUR

Garnier naujienos

Jau bandžiau, tačiau kol kas nenoriu nieko rašyti jokios išankstinės nuomonės. Manau reikia dar panaudoti ilgesnį laiką. Beje, vieną iš šių kaukių aš padovanosiu jums, tad sekite naujienas Facebooke.

L'Oreal naujienos

Naujovė 40+ amžiaus moterims, skirta ne tik sudrėkinti, bet ir stangrinti bei išlyginti odą. Iki gamintojo nurodytos amžiaus ribos man dar trūksta ne vienų metelių, tačiau būtinai noriu išbandyti ir labai noriu savo nuomonę parašyti jums.
----------------------------------------------------------------------------------
Viskas, štai tiek mano greitų pirkinių ir naujienų vasariui. Bėgsiu fotografuoti jums baigtus produktus - bus nemažai baigtos dekoratyvinės kosmetikos. Na o jus visas - su pavasariu, kad ir kalendorinis, širdyje vistiek gerokai smagiau, tiesa?




Ačiū, kad skaitote,
Gėlėta kosmetinė

Buvo aktualu? Komentuokite! Jūsų komentaras - geriausias atlygis!

Komentarai

  1. Ir as uzsinorejau tu bambukiniu sepeteliu. Uzsisakiau bet 3 rusiu is ali laukiu kol kurie atkeliaus tada jau bandysiu ir ziuresiu kaip patinka. Vieno sepetelio kaina kazkur 60-90 cnt. Tai verta palaukti.

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Reikia bandyti sakytis, nors buvau pirkusi kažkuriuos ir man žiauriai nepatiko. Jei pasiteisins, parašykit kurie :) Mielai nusipirkčiau patikimus :)

      Panaikinti
  2. Taip, kai isbandysiu jei pasirodys neblogi, galesiu pasidalinti nuorodom

    AtsakytiPanaikinti

Rašyti komentarą