PIRMAS ĮSPŪDIS. AVON "Ideal Flawless" Light Foundation - lengvas makiažo pagrindas su SPF 20: "Light" ir "Light Medium"

Mėginiai... viskas, iki vasaros noriu viską ištuštinti pilnai, mat... paprasčiausiai nebepamenu, kurį kada gavau ir bijau, kad per ilgai laikant ir galiu neaišku ką ant veido tepti ir mėginiai sugesti. O ir naujus norėčiau sunaudoti per daugmaž porą mėnesių nuo jų gavimo. Paprasčiausiai - arba išbandai ir susidomi iš karto, arba išbandai ir pamiršti.

Vienas iš tokių neaiškų kada gautų - Avon Ideal Flawless Light makiažo pagrindas. Aš jau nebežinau, nei iš kur gavau, nei kada, nei kodėl jie tiek ilgai užsibuvo mano dėžėje. Ieškodama informacijos apie šį makiažo pagrindą, net nebesugebu rasti jo kainos, ar realios išvaizdos, tad tebūnie pliusiukas man kad trumpai aprašysiu, nors raitydama šiuos žodžius labai abejoju. Iš kitos pusės, fotografavau efektą prieš ir po, tad tiesiog tebūnie tai man kaip priminimas - naudoti mėginius iš karto.



Ką žada gamintojas: Lengvas makiažo pagrindas su SPF 20.

Sudėtis: Aqua, Titanium Dioxide, Butylene Glycol, Isocetyl Stearate, Ethylhexyl Methoxycinnamate, Glycerin, Propylene Glycol Dicaprylate/ Dicaprate, Octyldodecyl Neopentanoate, Polysorbate 60, Glycol Stearate, Dimethicone, Sorbitan Stearate, Aluminium Hydroxide, Alcohol Denat., Magnesium Aluminum Silicate, Phenoxyethanol, Stearic Acid, Methylparaben, Xanthan Gum, PEG-6, Sodium Hexamataphosphate, Parfum, Tetrasodium EDTA, PEG-400/ 1,4-Butanediol/ SMDI Copolymer, Alumina, Ascorbyl Palmitate, PEG-90M, Tocopheryl Acetate, Retinyl Palmitate, Boron Nitride, Cetearyl Dimethicone Crosspolymer, Caprylyl Methicone, Triethoxycaprylylsilane, PEG/PPG-20/23 Dimethicone, Silica, Tocopherol, Diamond Powder.
May Contain: CI 77891, CI 77491, CI 77492, CI 77499, Mica, CI 77163.

Taip atrodė pilno dydžio pakuotė. Iš ČIA

Kiekis: mėginuko kiekis nenurodytas. Pilnas gaminio kiekis 30 ml
Kur galima įsigyti: iš Avon kompanijos konsultantų


Mano nuomonė. Nuo ko pradėti? Tikriausiai nuo to, kad mano odai beveik tiko tik Light atspalvis, tuo tarpu Medium Light (nors nelabai nuotraukoje viršuje matosi) pernelyg geltonas ir per tamsus. Net ir Light šiek tiek man per tamsus, bet esmė ne ta. Makiažo pagrindas man pasirodė labai įprastinės konsistencijos, tačiau deja, labai sunkiai dengėsi ant odos, sunkiai skirstėsi, dengėsi plėmais ir oda atrodė kaip purvina ir nešvari. Nuotraukoje žemiau kairėje matote mano veido odą be jokio makiažo - realybė tokia, kad dabar ji atrodo siaubingai prastai - juodi paakiai, papilkėjusi, išsausėjusi ir pasikimšusi oda prašo vitamino saulės (jei mane sekate kitose paskyrose, žinote, kad esu įkalinta namie su sergančiu sūnumi). Viduryje tik makiažo pagrindas - labai puikiai matosi aplink nosį ir ant skruostų kaip netolygiai pasidengęs, atrodo lyg būčiau savaitėmis nesipraususi.


Apskritai priemonė visiškai nemaskuoja nieko, tik uždeda spalvą. Mano juodi paakiai atrodo dar baisiau ir vaizdelis visai nedžiugina. Galiausiai situaciją šiek tiek pakoregavo biri pudra su atspalviu, tačiau... matosi kad maskavimo per maža, veidas atrodo dėmėtas.

Na nepatiko man, visai nepatiko šis makiažo pagrindas. Galiu pagirti tik super lengvą odos pojūtį - makiažas visiškai nesijaučia. Toks jausmas, kad nebūčiau pasidažiusi iš viso, tačiau pasižiūrėjus atrodo, kad ne tik nebūčiau dažiusis, bet dar ir nesipraususi.




Ačiū, kad skaitote,
Gėlėta kosmetinė

* nurodyta gaminio kaina tik orientacinė. Visuomet galima rasti gaminio akcijų ar nuolaidų. Taip pat neturiu galimybės palyginti visų priemonės pardavimo vietų.

Komentuokite! Grįžtamasis ryšys svarbesnis nei atrodo! Nebus jūsų - neliks ir blogo!

Komentarai