THE BODY SHOP "Camomile" Silky Cleansing Oil - šilkinis valomasis aliejus su ramunėlių ekstraktu

Prieš kurį laiką, tikriausiai po pabandyto L'Occitane valomojo aliejaus, pagalvojau, kad valyti veidą aliejumi, su mano odos tipu, turėtų būti labai gera mintis. Maždaug panašiu metu pirmą kart pamačiau ir youtuberės Ievos pagyras The Body Shop valomajam aliejui. Tad šiek tiek pasvarsčiusi tarp bandyto L'Occitane ir išgirto The Body Shop, nusprendžiau nusipirkti pastarąjį, ne tik dėl to, kad jis šiek tiek pigesnis, tačiau ir dėl atsiliepimų , na ir dar dėl to, kad turėjau gimtadienio nuolaidą The Body Shop parduotuvėje, tad sutaupiusi kelis eurus skubėjau išbandyti ir džiūgavau - ar tai bus pats tobuliausias makiažo valymas mano sausai odai? Pasižiūrime.

"Netikėdamas savimi, genijus nebūsi."
O. Balzakas


Produktas: THE BODY SHOP "Camomile" Silky Cleansing Oil - šilkinis valomasis aliejus su ramunėlių ekstraktu
Gamintojas: "THE BODY SHOP". Pagaminta Didžiojoje Britanijoje
Paskirtis: pašalinti veido odos nešvarumus ir makiažą 
Tinkamas tipas: tinka visiems, ir jautriai odai
Labiausiai patiko: lengvai ir greitai nuvalo net ir atspariausią makiažą
Labiausiai nepatiko: sunki, riebi odai konsistencija
Tūris: 200 ml
Kaina*: 17,50 EUR
Kur galima įsigyti: The Body Shop parduotuvėse
Įvertinimas: 3/5

Ką žada gamintojas: Šilkinis valomasis aliejus su ramunėlėmis visiems odos tipams. Greitai ir efektyviai nuvalo makiažą ir nešvarumus. Tinka ir vandeniui atsparioms priemonėms valyti. Sudėtyje esantys ekologiškų sojų, migdolų, saulėgrąžų ir sezamų aliejai drėkina, puoselėja ir švelnina odą.
Naudojimas: prieš naudojimą suplakite. Paskirstykite nedidelį kiekį aliejaus ant sausos odos. Nuplaukite su šiltu vandeniu arba nuvalykite su drėgnu vatos diskeliu.


Pakuotė. Skaidraus plastiko buteliukas su patogia pompa, kurią galima užfiksuoti, kad nepasispaustų netyčia. Visgi, kelionėms šios pakuotės aš nesirinkčiau - gamintojas sako, kad prieš naudojimą reikia suplakti, bet dažnai per pompą pasitaško truputį priemonės, nepaisant to, kad pompa yra užfiksuota. Kadangi priemonė aliejinė - išvalyti ją iš medžiaginių kosmetinių yra sudėtinga. Dizaino prasme viskas skoninga, lengva, tačiau ne minimalistinio dizaino - ant pakuotės gana daug užrašų, ramunėlės žiedo paveiksliukai, gana daug informacijos bei keli švelniai melsvi akcentai. 

Kvapas. Švelnus, kosmetinis, tačiau aiškiai jaučiasi aliejaus kvapas.

Konsistencija visiškai aliejinė ir labai primena vos vos praskiestą saulėgrąžų aliejų.


Sudėtis: Glycine Soja Oil, Prunus Amygdalus Dulcis Oil, Helianthus Annuus Hybrid Oil, Caprylic/ Capric Triglyceride, Ethylhexyl Palmitate, C12-15 Alkyl Benzoate, Isohexadecane, Polysorbate 85, Sorbitan Trioleate, Sesamum Indicum Seed Oil, Octyldodecanol, Parfum/ Fragrance, Linalool, Tocopherol, Limonene, Aqua/ Water, Anthemis Nobilis Flower Oil, Citric Acid.


Poveikis. Kaip ir bene visi man žinomi valomieji aliejai, veido aliejų reikia masažuoti ant sausos veido odos, kol visas makiažas pasikelia nuo jos, visgi geriausiai pastebiu, kaip tušas nukeliauja visur po akimis, o veido odą aliejinė konsistencija nemaloniai apsunkina. Tuomet reiktų sudrėkinti veidą ir viską nuskalauti su šiltu vandeniu. Šis valiklis iš tiesų veiksmingas ir labai greit pakelia net ir patį atspariausią makiažą vos kiek pamasažavus. Po pirmo naudojimo jau galvojau, kad atradau tą tobuliausią, tačiau bene iš karto pastebėjau, kad nors ir nuskalavusi odą vandeniu, jaučiau apsunkusią odą, tarsi aliejus dar būtų pasilikęs ant jos paviršiaus. Po kelių bandymų ant mano odos pradėjo kilti pavieniai, giluminiai spuogai, kurie reiškė tik vieną - mano veido poros užsikimšo! Kad ir kaip gerai bandžiau nuskalauti, kad ir bandžiau likučius valyti rankšluostuku, mano veido oda vistiek kimšdavosi, vistiek likdavo nemaloniai apsunkusi ir nelemti spuogai vistiek kildavo... Gana greitai aliejaus ėmiau nekęsti ir jis ilgam nugulė mano spintelėje. 

Tačiau aš nenorėjau pasiduoti, kodėl jis tinka mišrios odos savininkėms, o man kemša poras ir kelia spuogus? Nors man patiko jo valymo efektyvumas, tačiau negalėjau pakęsti to jausmo po valymo bei nuolatinių spuogų. Galiausiai, po kelių mėnesių vėl paėmiau aliejų ir išbandžiau, tik šį kartą visus likučius dar nuploviau įprastu prausikliu ir voulia! Tas būdas suveikė - oda jautėsi puikiai ir spuogų nebekilo! Visgi, tai reiškia, kad vien tik šios priemonės naudoti negalima ir likučius būtina nuprausti dar ir prausikliu, kas reiškia dvigubą odos valymą. Toks būdas buvo populiarus dar visai nesenai, kai naudojamas dvigubas ar trigubas veido valymas makiažo priemonėmis, tačiau man tai reikškia dar vieną priemonę vakare ir papildomą laiką vonios kambaryje. Aš labai tikėjausi, kad aliejus veiks pats vienas (L'Occitane kiek pamenu puikiai veikė be papildomų priemonių), tačiau jis neveikia, jų būtina nuprausti su prausikliu, o jei turiu gerą prausiklį, kuris ir šiaip puikiai pašalina makiažą, ar man tikrai reikia to aliejaus? Taip, nereikia! Galiausiai šiai dienai aš jo nebetepu ir ant sausos odos - lengvai ją sudrėkinu prieš aliejų, tuomet pamasažuoju aliejumi ir dar perplaunu prausikliu - tiesiog toks būdas ženkliai malonesnis ir patogesnis man. Ir galiausiai aš tikrai nežinau kaip vertinti aliejų - jis buvo visiška priešingybė tam, ko tikėjausi ir ko man reikėjo. Jokiu būdu neteigiu, kad priemonė neveikia - veikia puikiai, tiesiog tai nėra tas produktas, kuris pakeistų makiažo valiklį ir prausiklį, kuris maloniai nuvalytų odą be papildomų priemonių. Aš abejoju ar šį aliejų norėčiau pirkti dar kartą, nors likusį kiekį sunaudoti planuoju.

P.S. valomasis aliejus nepaprastai švelnus, net patekęs šalia akių ar akyse nė trupučio negriaužia ir neerzina.

Ar naudojate veido aliejų, skirtą valyti makiažui? Kokie jūsų potyriai? Kuris mylimiausias?




Ačiū, kad skaitote,
Gėlėta kosmetinė

* nurodyta gaminio kaina tik orientacinė. Visuomet galima rasti gaminio akcijų ar nuolaidų. Taip pat neturiu galimybės palyginti visų priemonės pardavimo vietų.

Jūsų komentaras - geriausias atlygis ir didžiausia motyvacija!

Komentarai