SAFLORA regeneruojantis kūno kremas nuo strijų

"Saflora" kosmetikos priemonės rinkoje pasirodė berods pernai metais ir jau yra išbandytos daugumos mano skaitomų tinklaraščio autorių, tačiau aš, iš pradžių niekaip neradau kur šios kompanijos priemonių įsigyti (neskaitant interneto - juk norisi apie priemonę paskaityti daugiau, pačiupinėti buteliuką, apžiūrėti gyvai), o paskui paprasčiausiai pamiršau. Pirmoji mano pažintis su kompanijos gaminiais prasidėjo netyčia pamačius produkcijos Martina parduotuvėje.

"Naujo patiekalo atradimas suteikia žmonėms daugiau laimės, negu naujos žvaigždės atsiradimas"
Anthelme Brillat - Savarin

Pirmam kartui nusprendžiau įsigyti kremą nuo strijų po gimdymo. Turėkite galvoje, kad nėščiosioms jis netinka dėl retinolio ingrediento sudėtinėse dalyse, tačiau kūno stangrinimui po to, kai atsilanko gandrai tai puiki priemonė. O va, kaip veikia strijas, aš visgi patikrinti negaliu, nes jų neįgijau nei nėštumo metu, jos neatsirado ir po gimdymo. Apskritai, pradinį kūno svorį atgavau per 5 dienas, o iš pilvuko liko tik šiek tiek paglebusi oda, todėl būtent stangrinamosios priemonės kūnui šiuo metu yra mano pirmasis pasirinkimas.


Produktas: SAFLORA regeneruojantis kūno kremas nuo strijų
Gamintojas: UAB "Saflora". Pagaminta Vilnius, Lietuva
Paskirtis: strijų profilaktikai ir šalinimui, odos stangrumui gerinti
Tinkamas tipas: visiems, ypatingai nėštumo metu ir po jo bei pasikeitus kūno svoriui
Labiausiai patiko: geras stangrinamasis efektas
Labiausiai nepatiko: nepatogi pakuotė
Tūris: 100 ml
Kaina*: 5,19 EUR
Kur galima įsigyti: saflora.lt, Martina, ekogrožis.lt, pigu.lt, efarma.lt


Ką žada gamintojas: Kremas skirtas strijų profilaktikai ir šalinimui, kurios atsiranda nėštumo metu, staigiai pasikeitusiai kūno masei ar nuo per didelio sportinio krūvio.


Kremo formulė yra ypatinga dėl esančių sudėtyje retų ir brangių eterinių aliejų tokių kaip baltųjų santalmedžių Santalum Album aliejus. Iš šio nykstančios rūšies augalo aliejaus gamyba griežtai kontroliuojama. Kremo pagrindą sudaro azijinės centelės ekstraktas, kuris garsus savo regeneruojamųju gebėjimu.

Reguliarus kremo naudojimas:
✓ pašalina odos strijas ir padeda išvengti jų atsiradimo;
✓ padidina odos tamprumą, išlygina odą;
✓ spartina smulkių odos žaizdelių ir įbrėžimų gijimą;
✓ išlygina ir pagerina odos struktūrą.

Naudojimas: Po maudymosi duše ar vonioje tepti nusausintą kūno odą, akcentuojant problemines odos vietas. Švelniai masažuoti, kol kremas visiškai susigers.


Pirmiausia, kaip visuomet noriu keliais sakiniais papasakoti apie pakuotę. Balto plastiko pakuotės forma ir dydis labai smagūs rankose, visa užapvalintų kampų pakuotė maloni laikyti ir smagi naudoti. Ant buteliuko viršaus užsuktas dangtelis, kurį visuomet galima nusukti prireikus, o dozuojamas gana paprastai: dangtelio viršus atsikemša ir pro vidutinio dydžio angą išspaudžiamas gaminys.

Viskas būtų labai gerai, jei ne pernelyg kietas pakuotės plastikas. Taip, jis suteikia pakuotei stabilumo ir tvirtumo, bet kai noriu išspausti daugiau produkto ir greičiau, - man tenka pavargti su kietokomis buteliuko sienelėmis. Iš kitos pusės, kietesnės sienelės apsaugo nuo per didelio kiekio išspaudimo vienu kartu, tačiau vistiek, mano skoniui ji per sunkiai pasispaudžia.

Na, o jei kalbėti apie dizainą: jis manęs nelabai težavi, atrodo gana paprastai ir neturi nieko ypatingo. Galbūt šiek tiek išsiskiria averso užrašai ir skirtingos gaminių spalvos, bet tas augalinis paveiksliukas apačioje (kakavos pupelių) visiškai neišvaizdus ir atrodo gana pigiai. O gal man nepatinka tai, kad paveikslėlis atskirtas nuo kitos dalies pakuotės aukso spalvos brūkšniu? Galbūt jo reikėjo nenaudoti arba parinkti išvaizdesnį kakavos pupelių paveiksliuką? Bet čia tik mano nuomonė, nes mano akį patraukė buteliuko viršus, o dizaino apipavidalinimą sprendžiu ne aš. :D Kitoje pakuotės pusėje yra visa reikalinga informacija ir man labai smagu, kad efektai suskirstyti punktais, kas leidžia juos greitai aptikti ir greitai akimis permesti, ar gaminys tenkins mano poreikius.


Kvapas. Kosmetikos gaminiuose egzistuoja keli kvapai, kurių aš nemėgstu: beveik visuose produktuose negaliu pakęsti taukmedžio kvapo (jei jis neužmaskuojamas kitomis kvapiosiomis medžiagomis). Ne itin džiugina sintetiką primenantis rožių aromatas (tiesiog ne mano uoslei). Ir aš nelabai mėgstu kakavos sviesto kvapo po to, kai ilgą laiką naudojau Palmer's Butter su kakavos sviestu.

Šiame kreme aš tikrai užuodžiu kakavą ir dar sunkesnį poskonį, kurį sugebėjau išsiaiškinti tik panagrinėjusi sudėtines dalis: taigi aiškiai jaučiasi ir santalo mediena, gaivus citrusų ir vos vos jaučiamas rožių aromatai. Nepasakyčiau, kad kvapas man nemalonus, tikrai ne, greičiau keistokas mano uoslei ir įdomus skirtingų, savaime stiprių aromatų derinys.

Konsistencija. Kūno kremas baltos spalvos, užspaudus ant rankos konsistencija atrodo lengva, tačiau iš tiesų kremas turi savyje riebumo ir yra palyginti sunkios konsistencijos. Sunku paaiškinti ir net neįsivaizduoju, kaip tai padaroma, bet kremo paviršius atrodo lengvas ir greit susigeriantis, o kiek paskirsčius ir daliai susigėrus, išlenda riebumas ir sunkumas.


Sudėtis: Centella Asiatica Extract, Prunus Amygdalus Dulcis Oil*, Theobroma Cacao Butter*, Copernica Cerifera Wax*, Glycerin*, Triticum Vulgare Germ Oil*, Glyceryl Stearate, Glyceryl Stearate Citrate, Cetearyl Glucoside, Citrus Aurantium Oil*, Santalum Album Oil*, Xanthan Gum, Retinol, Sodium Benzoate, Potassium Sorbate, Tocopherol, Amyris Balsamifera Oil**, Lactic Acid, Citric Acid, L-ascorbyl Palmitate, Rosa Damascena Extract**.
* ekologiški NaTrue sertifikuoti komponentai;
** ekologiški Bio-Siegel sertifikuoti komponentai



Poveikis. Kremą pradėjau naudoti savo viso kūno odai iš karto po gimdymo. Iš pradžių atrodė, kad priemonės pakaks labai trumpam, vos keliems naudojimams, tačiau iki šiol kūno kremą naudoju ir turiu pasakyti, jis yra stebėtinai skalsus. Matomai dėl riebokos/ sunkokos konsistencijos jo pakanka mažesnio kiekio, nei įprastai. Tačiau dėl tos pačios konsistencijos, kremo susigėrimas yra neįprastas: tik padengus ant odos dalis kremo susigeria labai greitai, o kita dalis lieka ant odos - atrodo, kad ją reiks ilgai ir nuobodžiai masažuoti, nes ant odos jis lieka nesusigėrusiais kremo dryžiais. Tačiau mano nuostabai, keli sukamieji judesiai ir kūno kremo jau nebesimato - jis susigeria visiškai.


Kūno kremas ant odos nepalieka nemalonios, riebios ar lipios plėvelės. Po jo susigėrimo jaučiamas odos švelnumas, maitinimas; oda tampa lygesnė, gražiau atrodo jau iš karto. Tik po kelių naudojimų galima spręsti apie odos stangrinimą. Dėmesio, priemonė tikrai nelieknina ir nenaikina riebalų sankaupų, jis suteikia viršutiniam odos sluoksniui elastingumo ir ji gali atrodyti gražiau, nei prieš tai, ypatingai, jei tas elastingumas sumažėjo dėl kūno svorio pokyčių. Man kremas puikiai pastangrino viršutinius odos sluoksnius, kūnas nebeatrodo toks suglebęs, oda pamaitinta, lygesnė ir dailiai atrodanti.

Man kremas patiko, nepaisant kelių jo trūkumų, tai puiki pagalbinė priemonė odai pirmuoju mėnesiu po gimdymo, kai sportuoti dar negalima, arba po kūno svorio pokyčių. Tik jokiu būdu jis netinka nėščioms dėl sudėtyje esančio retinolio. Nėštumo metu, strijų profilaktikai, reiktų rinktis kitas priemones. Na, o jei prakalbome apie strijas, aš negaliu pasakyti, kaip kremas jas veiktų, nes buvau ta laimingoji, kuri strijų nepažino ir neįgijo. Tikiu, kad vizualiai gerintų jų išvaizdą, mat kremas turi šviesinamąjį efektą, tačiau ar gebėtų išgydyti įgytas strijas, aš abejoju, - kiek žinau, tai nelabai išgydomas dalykas.




Ačiū, kad skaitote,

Ar jau ruošiate savo kūną ateinančiai vasarai
Gėlėta kosmetinė

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
* nurodyta gaminio kaina tik orientacinė. Visada galima rasti gaminio akcijas, per kurias produktus galite įsigyti pigiau. Taip pat, nenurodau jums galutinės, aukščiausios kainos, kadangi neturiu galimybės palyginti visų produkto pardavimo vietų.

Komentarai