SAMPLE SIZE. SKINFOOD "Premium Tomato Whitening Cream" balinantis kremas veidui su 20% pomidorų ekstrakto

Ne, veido mėginių aš nebuvau pamiršusi. Bet norėjau trumpam sustoti, nes reikėjo surasti nusikaltėlį mano vonios kambaryje, kuris išsausina mano odą. Ar radau? Jau numanau ir dabar testuoju... Jei pasitvirtins, būtinai kažkur papasakosiu, kas tai.

Na o šiandien išnaudojau dar vieną korėjietiškos kosmetikos mėginį veidui ir noriu papasakoti ką manau apie šviesinantį ir balinantį veido kremą iš SKINFOOD. Šį kartą vieno mėginio, susidaryti nuomonei pilnai pakako.


Ką žada gamintojas: Odą šviesinantis kremas savo sudėtyje turi arbutino ir pomidorų ekstrakto, kurie yra turtingi lucopenu, vitaminais ir mineralais. Dėl jų pavargusi, papilkėjusi oda tampa be spuogų ir švari; pagerinama odos spalva. Nelipni formulė yra lengvos, minkštos tekstūros.
Naudojimas: po serumo padenkite odą kremu. Geram įsigėrimui tepkite rankomis.

Pilno dydžio pakuotė. Nuotrauka skolinta iš ČIA

Sudėtis: Purified water, tomato extract (20%), glyceryl stearate, not blood -100 stearate, Caprylic / Capric Triglyceride, dipropylene glycol, Butylene glycol, cetyl alcohol, dimethicone, glycerin, hydro jeneyi suited polyisobutene, echil ascorbyl ether, polyglyceryl -3 methyl glucose distearate, cyclopentasiloxane, sodium acrylate / sodium acryloyl ildi methyl taurate copolymers, beeswax, iso-hexadecane, hexyl glycerin echil , citric acid, propylene glycol, sodium citrate, polysorbate 80, tocopheryl acetate, ethanol, sorbitan tree stem extract, polysilicon-11, Lactobacillus fermentation filtrate dissolved, xanthan gum, sorbitan oleate, sodium palmitoyl proline, hydro jeneyi suited lecithin, disodium this is dt, water lily flower extract, ceramide 3, cholesterol, 1,2-hexane diol, diacetyl boldin, phenoxyethanol, fragrance.


Sudėtį pasiskolinau iš oficialaus gamintojo puslapio, bet jos neįmanoma normaliai nagrinėti - ingredientai surašyti ne tik netvarkingai, bet ir neteisingai. Spėlioti kas naudojama sudėtyje ne mano kompetencijoje...


Kiekis: mėginio kiekis nenurodytas. Pilnas gaminio kiekis 50 g
Kaina: apie $20,00 (17,68 EUR)
Kur galima įsigyti: The skin food, ebay, amazon, koseshop,


Mano potyriai. Tai baltos spalvos kremas, jo konsistencija kreminė, labai lengva, todėl į odą susigeria labai greitai. Nepalieka lipnumo jausmo ar plėvelės ant veido paviršiaus. Kremo kvapas malonus, man primena gėles, nors kažkodėl kažkur galvoje kirbėjo mintis, jog kremas kvepės pomidorais, juk ir pagrindinis ingredientas ši daržovė, kurios pavadinimu kremas užvadintas. Manęs nelabai žavi kvapo išlikimas ant odos. Aš niekaip nesuprantu, kodėl reikia pagaminti tiek ilgai išliekančius kvapus? Man nereikia valandą po kremo padengimo kvepėti, kad ir maloniu, veido kremo kvapu.


Mėginio kiekis nebuvo nurodytas, - man jo pakako trims panaudojimams, todėl turjo būti apie 1-1,5 ml mėginyje. Per kelis panaudojimus aš spėjau pajusti, jog kremas tikrai šviesina ir skaistina veido odą, suteikia jai baltesnės ir šiek tiek tolygesnės spalvos. Tik padengus priemonė suteikia odai komforto jausmą. Visgi, aš pastebėjau, kad kremas pasižymi ir labai lengvu, poras sutraukiančiu poveikiu, todėl tikriausiai nebus tinkamas sausai bei normaliai veido odai.

Pradinį įspūdį paliko visai neblogą, tačiau nebandyčiau pilno dydžio pakuotės, nes dėl sutraukiamojo, kad ir labai silpno, efekto, kremas tikriausiai labiau skirtas ne mano tipo, o riebesnei veido odai.




Ačiū, kad skaitote,

Saulėtos pavakarės,
Gėlėta kosmetinė

Komentarai